Mistrzostwa Świata CS:GO wchodzą w decydującą fazę. Już 19 maja wystartują rozgrywki finałowe, w których znajdziemy dwóch polskich graczy – Pawła “Dychę” Dychę oraz Olka “hadesa” Miskiewicza w barwach ENCE. Kibice z Polski mogą dopingować swoich rodaków na polskiej transmisji wspieranej przez markę KFC.
Polacy walczą o Mistrzostwo Świata w CS:GO
ENCE, wraz z polskim duetem w składzie, przebyło naprawdę długą drogę nim znalazło się w fazie pucharowej Majora. Są jednym z dwóch zespołów, które rozpoczęły walkę od Fazy Pretendentów, następnie przebrnęły przez Fazę Legend i zameldowały się w play-offach. Polscy zawodnicy byli kluczowym aspektem w tym sukcesie, o czym świadczy fakt fenomenalnej dyspozycji Pawła “Dychy” Dychy, który jest trzecim najlepszym graczem spośród wszystkich Legend.
W grze wciąż pozostają zeszłoroczni zdobywcy Mistrzostwa – NAVI. Zespół Oleksandra “s1mple” Kostylieva zaserwował pokaz siły podczas swoich dotychczasowych występów w Antwerpii, utwierdzając swoich fanów w przekonaniu, że idą po drugie trofeum.
Specjalna oferta dla widzów od KFC
KFC ponownie wyciąga rękę w stronę miłośników esportu i gamingu. Marka została oficjalnym partnerem polskiej transmisji PGL Major Antwerp 2022, przygotowując dla widzów specjalną ofertę KU(R)PONÓW, które można wykorzystać zarówno w dostawie jak i sieci restauracji. Oferta dostępna jest tutaj: https://kfc.pl/kupony.
Finały tuż za rogiem
Faza pucharowa PGL Major Antwerp 2022 rozpocznie się 19 maja o godzinie 16:30. W grze pozostało osiem zespołów: NIP, FaZe, Spirit, FURIA, ENCE, Copenhagen Flames, NAVI oraz Heroic. Wszystkie mecze będzie można oglądać z polskim komentarzem na kanale Piotra “izaka” Skowyrskiego w serwisie Twitch.
KFC od lat wspiera esport
Po raz kolejny marka KFC wspiera relację z najważniejszych rozgrywek esportowych, zostając partnerem polskiej transmisji PGL Major Antwerp 2022, tworzonej przez agencję gamingową GAM3RS_X. W 2017 roku KFC zaangażowało się w polskojęzyczny stream z Mistrzostw Świata w League of Legends, natomiast w kolejnych latach najważniejszych turniejów CS:GO – FACEIT Major London 2018 i StarLadder Major Berlin 2019. Ponadto marka jest wieloletnim partnerem rozgrywek FIFA – Ekstraklasa Games. Konsekwentne działania popularnej sieci restauracji pokazuje jak ważną grupą odbiorczą są dla niej gracze.
Marka lubi angażować społeczność, o czym mogą świadczyć aktywności w ubiegłych latach. KFC kilkukrotnie oferowało specjalną pozycję dla graczy nazwaną “kubełek gamera 1337”, a nazwa odnosiła się do miksu 1 nóżki, 3 stripsów, potrójnych frytek i 7 hot wingsów. Dwukrotnie odbyła się akcja “KFC na mapach”, która nagrodzona została srebrną statuetką MIXX AWARDS.
artykuł sponsorowany