Operacja WildFire rozpoczyna się dzis i zapewnia DARMOWY dostęp do nowych map z operacji oraz nowego nuke'a.

PRZEPUSTKA OPERACJI WILDFIRE
Mimo, że dostęp do map jest darmowy, Valve tak jak ostatnio przygotowało nam kampanię do przejścia. Za tą przyjemność trzeba już zapłacić (5.99$). W tej cenie dostajemy tak jak zawsze, odznakę, żeton operacji i dziennik z misjami, który będzie zapisywał nasze statystyki podczas trwania całej operacji.

Tym razem Valve przygotował nam, aż trzy kampanię z misjami, a dokładniej są to:

Kampania Gemini
Są to misje, które przechodzi się w kooperacji z kolegą. Każda z nich posiada tablicę z wynikami, oraz można ją powtarzać w nieskończoność, aby polepszyć wynik.

Kampania Wildfire
Ta kampania zapewnia 30 misji, dzięki którym będzie można ulepszać swoją odznakę. Są to podobne misje do tego co oferowała nam operacja Bloodhound.

Kampania Blitz
W tym przypadku musimy mieć 3 prywatną rangę, aby móc wziąć w nich udział. Są to odpowiednio wcześniej zapowiedziane, globalne wydarzenia. Cały harmonogram tych wydarzeń będzie wkrótce podany.

Po zakupie operacji dostajemy dodatkowo szansę na drop skrzynki Wildfire, która zawiera 16 nowych skinów i nowy model noża Bowie Knife. Oraz za zdobycie wyższej Prywatnej Rangi, drop który będziemy dostawać, będzie z nowej kolekcji.

Wraz z operacją Wildfire przyszła fala większych lub mniejszych zmian. Poniżej znajdują się patch note'y po Polsku, przetłumaczone z bloga Valve:

[OPERACJA WILDFIRE]
-Nowa operacja Wildfire
-Siedem nowych map społeczności wprowadzonych do meczy rankedowych, jak i innych trybów gry
-Nowa przepustka Wildfire ($5.99 lub €5.29), która zapewnia dostęp do:
-Żeton operacji Wildfire, który można ulepszać wraz z postępem w misjach
-Dziennik operacji, w którym będą zbierane statystyki Twoje i Twoich znajomych
-Kampanię Gamini z misjami z kooperacją
-Kampanię Wildfire zawierającą 30 misji z wszystkich trybów gry
-Kampanię Blitz, ograniczone czasowo, globalne misje dodatkowe
-Dostęp do dropu z nowych kolekcji: Cobblestone, Cache, Overpass, Gods and Monsters, Chop Shop i Rising Sun.
-Ekskluzywny dostęp do dropu nowej skrzynki, z nowymi 16 skinami i nożej Bowie Knife
-Nowy, odnowiony de_nuke(!)

[WYŚCIG ZBROJEŃ]
-Lider drużyny, który jest podświetlony na czerwono, nie będzie widoczny przez ściany
-Dodano m4a1-s

[INTERFEJS]
-Dodano dziurę i ikonie AWP
-„Żywe” elementy interfejsu zostały odświeżone
-Naprawiono filtr „wszystkie bronie” aby pokazywał elementy w ekwipunku poprawnie
-Filtr „jakości” teraz lepiej grupuje przedmioty w ekwipunku
-Zaktualizowano ikonę ładowania de_nuke

[INNE]
-Naprawiono deszcz cząsteczek  pojawiających się „w oku” osoby oglądającej gre
-Naprawiono niektóre elementy podczas renderowania (np. trawę) by renderowała się szybciej

[MAPY]

de_nuke
Mapę dodano na nowo do puli map czynnej służby

de_cache
-Naprawiono spawny na death match'u
-Zaktualizowano radar
-Zaktualizowano wykończenia wizualne
-Dodano fizyczne ograniczenia dla pokoju Sun
-Naprawiono liczne „pixel walk”
-Naprawiono jednostronne „skany” przez ścianę na midzie
-Naprawiono niespójność ogrodzenia na T-spawnie

de_Mirage
-Usunięto lapmy, które zasłaniały widok z „budki” przy ct spawn'ie, na mid'a
-Usunięto półkę w sklepie przy bombsitcie B
-Poprawki skrzynek na BS'ie A

Delikatne usprawnienia Lake, Safehouse, Shoots.

[SDK]
Masa zmian deweloperskich, które nie zmieniają nic dla przeciętnego gracza.