Valve niedawno rozstrzygnęło konkurs związany ze skórkami, nagradzając twórców łączną pulą nagród w wysokości $1.700.000. Jak się okazuje niektórzy mogli mieć większe szanse niż inni.

Twórcy Counter-Strike'a przyzwyczaili nas, że raczej nie lubią się przepracowywać i najczęściej robią tylko tyle ile muszą. Najlepszym przykładem może być ostatnia operacja Riptide, która nie cieszy się zbyt dużym uznaniem wśród społeczności i jest sporym krokiem w tył nawet w porównaniu do poprzedniej Operation Broken Fang. Odtwórcze zadania, brak misji kooperacyjnych oraz żadnego nowego trybu gry jest po prostu niepocieszające.

Społeczność CS:GO ponownie nakryła Valve na akcie, najprawdopodobniej, lenistwa. Zgodnie z małym śledztwem, amerykańskie studio wybierając zwycięskie skórki Dreams & Nightmares, zdecydowaną większość wyselekcjonowało ze skinów opublikowanych… ostatniego dnia konkursu. Aż 12 z 17 prac wybranych ostatecznie przez Valve, zostało zgłoszonych w ciągu tygodnia, z czego aż sześć z nich pojawiło się… ostatniego dnia.

Twórcy CS-a nie trudzili się więc przeglądaniem reszty całości zgłoszeń. Przypomnijmy, że artyści mogli zgłaszać swoje prace niemalże przez pół roku – konkurs Dreams & Nightmares został ogłoszony jeszcze w lipcu bieżącego roku.