Jedna z najstarszych organizacji esportowych na świecie zaprezentowała nową identyfikację wizualną, która nie do końca przypadła do gustu fanom.

Po raz pierwszy w historii zmieniamy wygląd i identyfikację naszej organizacji, wliczając w to nowe ikoniczne logo – możemy przeczytać na oficjalnej stronie mousesports. Organizacja działająca w esporcie od prawie dwóch dekad, po raz pierwszy zdecydowała się tak drastycznie zrewolucjonizować swój wizerunek, prezentując przede wszystkim nowy logotyp.

Poprzednie logo mousesports zna chyba każda osoba interesująca się sportem elektronicznym. Zostało zaprojektowane na początku roku 2002 i miało dwojakie znaczenie – przedstawiało zarówno głowę tytułowej myszy, ale również ramię gracza z myszką komputerową w ręku. Organizacja zapewnia jednak, że ich najnowsi fani nie widzieli tego odwołania, przez co nie do końca utożsamiali się z logotypem.

Nowy herb jest najważniejszą częścią całego nowego „looku”. Zdecydowanie jest bardziej nowoczesne, a zarazem prostsze i wciąż odwołuje się bezpośrednio do maskotki organizacji, czyli myszy. Włodarze organizacji twierdzą, że dzięki temu nie odcięli się od prawie 20-to letniej historii, jednakże fani organizacji mają odmienne zdanie. Według komentarzy społeczności tak potężna rewolucja spowodowała, że nowy wizerunek zupełnie nie odwołuje się do poprzedniego. Często pojawiają się opinie, że zaprezentowane logo zostało zbyt mocno uproszczone do tego stopnia, że zostało odcięte od korzeni organizacji.