WK Dzik i organizacja esportowa Izako Boars rozpoczynają współpracę, której efektem są przede wszystkim nowe koszulki meczowe zawodników i zawodniczek.

Warszawski Koks to kanał YouTube, nad którym pracują Michał Owczarzak, Michał Sakowski, Paweł Sikora i Robert Orzechowski, posiada już ponad milion subskrybentów. Jak sami piszą, ich wspólna pasja i zaangażowanie przyczyniło się do powstanie marki WK DZIK, która widnieje na suplementach, akcesoriach treningowych oraz odzieży. Izako Boars rozpoczęło współpracę z tą marką, której pierwszym owocem jest powstanie nowej linii koszulek meczowych, a w przyszłości kooperacja może się rozrosnąć do kolejnych aktywności.

Obu markom było do siebie bardzo blisko, wszak reprezentowane są przez tytułowego Dzika. Dwa wizerunki tej maskotki, zarówno WK Dzik jak i Izako Boars, wylądowały na nowych koszulkach meczowych zawodników i zawodniczek Izako Boars. Nowa linia odzieżowa WK Dzik x Izako Boars przygotowana przez osoby odpowiedzialne za Warszawskiego Koksa powinna niedługo trafić do sprzedaży.

W przyszłości możemy liczyć również na wspólne występy przedstawicieli obu marek w internecie, choć jeszcze nie zdradzono szczegółów. Gracze Izako Boars uczący gry w CS-a ekipę WK Dzik, czy wspólne wyjścia na siłownie – to tylko dwie z całego wachlarza możliwości.