Jastrzębie w półfinale otwartych kwalifikacji do turnieju EPICENTER 2018 poradziło sobie z 3DMAX. Są o krok od awansu do kolejnego etapu.

France 3DMAX

1

Kwalifikacje
EPICENTER 2018
półfinał

Cache
(2:13; 3:3)

Inferno
(9:6; 7:5)

Dust 2
(8:7; 1:9)

Poland AGO Esports

2

Cache

Spotkanie rozpoczęło się po myśli Polaków. Wygrali oni pistoletówkę oraz nie mieli żadnych problemów w dwóch kolejnych potyczkach. Zawodnicy 3DMAX nie byli w stanie postawić skutecznej obrony również podczas swojego pierwszego fulla, więc oddali kolejne cenne punkty na konto swoich przeciwników. Jastrzębie pewnie kroczyli po zwycięstwo, zapewniając sobie wynik 0:10. Dopiero wtedy ponieśli pierwszą porażkę, a Francuzi starali się nadrobić straty. Pierwsza połowa dobiegła końca, gdy Polacy mieli na swoim koncie aż 13 rund.

Po zmianie stron zawodnicy AGO okazali się lepsi w drugiej pistoletówce. Dzięki temu zmaksymalizowali swoje szanse na wygraną na tej mapie. Francuzi jednak zdołali zaskoczyć naszych w kolejnej rundzie podczas force'a. Dzięki przewadze w ekwipunku byli w stanie wygrać dwie następne potyczki, lecz tylko gdy Jastrzębie weszły w posiadanie odpowiedniego wyposażenia, to zamknęły to spotkanie wynikiem 5:16.

Inferno

Druga mapa rozpoczęła się od wygranej pistoletówki przez AGO. Francuzi zaskoczyli naszych podczas force'a, lecz Jastrzębie w kolejnej rundzie odpowiedziało pięknym za nadobne. Ostatecznie to SZPERO i spółka wyszli na prowadzenie 1:3 na początku spotkania. Jednak tylko gdy gracze 3DMAX wyposażyło się w karabiny, okazało się niezwykle mocne po stronie atakujących. Polacy nie potrafili sobie poradzić z napierającymi oponentami i stracili aż osiem rund z rzędu. Jastrzębie obudziły się pod koniec pierwszej połowy, rzutem na taśmę doprowadzając do wyniku 9:6.

Po zmianie stron to Francuzi kontynuowali budowanie swojej przewagi. AGO swój pierwszy punkt zdobyło podczas force'a, po ówcześnie przegranym pierwszym fullu. Od tego momentu zaczęli odrabiać straty, dając swoim kibicom wiarę w wykonanie comebacku. Jednak zaliczka z pierwszej połowy okazała się być zdecydowanie zbyt mała. Gracze 3DMAX po niewielkich tarapatach zakończyło tę mapę wynikiem 16:11.

Dust 2

Decydująca mapa rozpoczęła się lepiej dla AGO. Jastrzębie wygrali pistoletówkę, po czym nie dali się zaskoczyć przez force'ujących przeciwników. Jednak tylko gdy Francuzi wyposażyli się w pełne ekwipunki okazali się zdecydowanie zbyt mocni dla naszych. 3DMAX ponownie zaliczyło fenomenalną serię, zdobywając osiem rund, oddając przy tym wyłącznie jedną. Ta dobra passa pozwoliła im lekko wygrać pierwszą połowę, wynikiem 8:7.

Po zmianie stron AGO pokazało swoją siłę. Najpierw wygrali pistoletówkę oraz dwie kolejne potyczki. Następnie ulegli podczas pierwszego fulla przeciwników, tylko po to aby zaliczyć kolejną świetną serię. Jastrzębie wygrały sześć rund z rzędu, nie dając przeciwnikom żadnych szans na powrót. Ostatecznie AGO wygrało tę mapę wynikiem 9:16.