Po raz kolejny Valve w godzinach wczesno-porannych raczy nas aktualizacją swojej jednej z najpopularniejszych gier. Tym razem miała ona na celu naprawić bugi utrudniające nam grę. Aktualizacja waży około 100 mb.

  • Zmieniono karę za samobójstwo lub rozłączenie gracza. Od teraz tego gracza nie ominie cały przychód na zakończenie rundy.
  • Na oficjalnych serwerach Valve'a (np. Uproszczony, Demolka) nie będzie możliwości wybrania drugi raz tej samej mapy pod rząd.
  • Zmieniono działanie komendy mp_endmatch_votenextmap_keepcurrent (domyślnie 1). Gdy ustawi się na 0, obecna mapa będzie wykluczona wykluczona z głosowania na koniec meczu.
  • Komenda cl_weapon_debug_show_accuracy 2 używa teraz pełnych hitboxów gracza.
  • Dziennik misji jest teraz dostępny z poziomu ekwipunku

  • Od teraz opcja pełen ekran ustawia „Exclusive Fullscreen”, a pełen ekran w oknie ustawia „Non-Exclusive Fullscreen”. Na pierwsza opcja powinna zwiększyć wydajność, jednak minimalizowanie gry będzie dłuższe.

  • Komenda spec_player_by_accountid umożliwia śledzenie gracze po jego SteamID64.
  • Dodano komendę spec_lock_to_accountid, która gdy jest ustawiona, skupi kamerę obserwatora na tym graczu. Może zostać ustawiona niezależnie od tego czy dany gracz jest online czy nie.

Cobblestone

  • Na BS-ie B, dodano schody na „podest” dające antyterrorystom dodatkowe możliwości.
  • Zaktualizowano modele kolizji drzew.
  • Naprawiono błąd renderowania dziury w ścianie przy BS-ie A.
  • Naprawiono różne, mniejsze błędy (dzięki csgobugtracker.com).
  • Poprawiono widoczność między „underpassem” a BS-em A.

Mirage

  • Naprawiono „pixelwalk” przy spawnie CT.
  • Naprawiono kilka luk na BS-ie A, przez które można było widzieć na wylot.
  • Naprawiono małą lukę, przez którą można było obserwować środek z gali.
  • Naprawiono odbijanie się granatów od samochodu na BS-ie B.
  • Samochód na B wydaje odpowiedni dźwięk gdy się po nim chodzi.
  • Schody w pałacu i podłoga w apartamentach na B, będą teraz wydawać odpowiedni dla siebie dźwięk.
  • Naprawiono potencjalny błąd w renderingu w dziurze w ścianie w oknie.
  • Naprawiono różne, mniejsze błędy (dzięki csgobugtracker.com).

Cache

  • Naprawiono różne, mniejsze błędy.

Nuke

  • Dodano drabinę na „silosie” na BS-ie B.
  • Góra BS-a B jest teraz nieprzezroczysta.
  • Dodano mały stosik skrzyń na dworze po stronie CT.
  • Poprawki misc clip.
  • Poprawiono modele kolizji w niektórych miejscach.
  • Naprawiono miejsce na spawnie CT, gdzie nie można było wyciągnąć wyrzuconej broni.