W dzisiejszej aktualizacji Valve stosuje nowe rozwiązanie do walki z coach bugiem, przy okazji aktualizując aż cztery mapy – Ancient, Grind, Mocha i Cache.

  • Dodano komendę sv_damage_print_enable 2, która powoduje pokazanie obrażeń po zakończeniu rundy.
  • Pozycja trenera zostaje zapisana w plikach.
  • Podczas Deathmatchu naprawiono możliwość nieśmiertelności.
  • W trybie odbijania nie można już zwiększyć wartości kamizelki kuloodpornej.

  • Naprawiono obracanie przedmiotów.

Ancient:

  • Korekta obszaru bombowego B oraz otaczającego go obszaru.
  • Zwiększono kontrast tekstur dla lepszej widoczności.
  • Naprawiono przypadkowe braki w teksturach.
  • Pokolorowano drewniane części na mapie.
  • Wyprostowano ścianę w przejściu na BS B.
  • Poprawiono spawnpointy obu drużyn.

Grind:

  • Zredukowano możliwość lurkowania na środku.
  • Obniżono osłonę na shorcie A pozwalającą zaglądać nad smoke.
  • Usunięto niechciane boosty.
  • Naprawiono miejsca zjadające bombę.
  • Małe poprawki.

Mocha:

  • Poprawa poruszania się.
  • Lepsze poruszanie się botów po mapie.
  • Dodano dodatkowe oznaczenia obszarów bombowych.
  • Poprawki w trybie deathmatch.

Cache:

  • Poprawki optymalizacji.
  • Przyciszono dźwięk ptaków.
  • Zredukowano kontrast niektórych tekstur.
  • Rozjaśniono niebo.
  • Poprawiono małe błędy.
  • Przywrócono żywe kolory w niektórych miejscach.
  • Przywrócono pewne detale na niskich ustawieniach grafiki.