W dzisiejszej aktualizacji Valve stosuje nowe rozwiązanie do walki z coach bugiem, przy okazji aktualizując aż cztery mapy – Ancient, Grind, Mocha i Cache.
- Dodano komendę sv_damage_print_enable 2, która powoduje pokazanie obrażeń po zakończeniu rundy.
- Pozycja trenera zostaje zapisana w plikach.
- Podczas Deathmatchu naprawiono możliwość nieśmiertelności.
- W trybie odbijania nie można już zwiększyć wartości kamizelki kuloodpornej.
- Naprawiono obracanie przedmiotów.
Ancient:
- Korekta obszaru bombowego B oraz otaczającego go obszaru.
- Zwiększono kontrast tekstur dla lepszej widoczności.
- Naprawiono przypadkowe braki w teksturach.
- Pokolorowano drewniane części na mapie.
- Wyprostowano ścianę w przejściu na BS B.
- Poprawiono spawnpointy obu drużyn.
Grind:
- Zredukowano możliwość lurkowania na środku.
- Obniżono osłonę na shorcie A pozwalającą zaglądać nad smoke.
- Usunięto niechciane boosty.
- Naprawiono miejsca zjadające bombę.
- Małe poprawki.
Mocha:
- Poprawa poruszania się.
- Lepsze poruszanie się botów po mapie.
- Dodano dodatkowe oznaczenia obszarów bombowych.
- Poprawki w trybie deathmatch.
Cache:
- Poprawki optymalizacji.
- Przyciszono dźwięk ptaków.
- Zredukowano kontrast niektórych tekstur.
- Rozjaśniono niebo.
- Poprawiono małe błędy.
- Przywrócono żywe kolory w niektórych miejscach.
- Przywrócono pewne detale na niskich ustawieniach grafiki.