Dopiero co otrzymaliśmy zmiany wprowadzające nową mapę do gry – de_canals, a już Valve zdecydowało się na usprawnienie rozgrywki na niej. Zauważono także kilka błędów na mapach de_nuke oraz cs_assault.


– Dodano informacje w logach dotyczące końca freeztime'u oraz o oślepionych graczach. Używając mp_logdetail ustawionym na 3,  będzie można teraz szybko wyrzucać graczom ekwipunek gdy opuszczą strefę kupowania.


– Przemodelowano shadery, aby zapewnić lepsze oświetlenie oraz wspierać różne dodatki

  • Nuke
    – Sprawiono, że róg na zewnętrznym catwalku jest bryłą
  • Assault
    – Naprawiono wiele miejsc użytkowych i boostów
    – Naprawiono błąd, który powodował, że gracz poza wentylacją mógł widzieć gracza w wentylacji
  • Canals
    –  Naprawiono widoczne bloki bez tekstur pod mostem na CT
    – Naprawiono kilka miejsc, gdzie bomba mogła utknąć gdy została tam wyrzucona
    – Naprawiono chód po pikselach oraz niektóre miejsca, gdzie można było poruszać się w powietrzu
    – Naprawiono spawn w tunelach podczas DeathMatchu
    – Naprawiono podkładanie bomby na parapecie na B
    – Naprawiono brakującą kolizję na skrzynce z narzędziami za bombsitem B