Dopiero co otrzymaliśmy zmiany wprowadzające nową mapę do gry – de_canals, a już Valve zdecydowało się na usprawnienie rozgrywki na niej. Zauważono także kilka błędów na mapach de_nuke oraz cs_assault.
– Dodano informacje w logach dotyczące końca freeztime'u oraz o oślepionych graczach. Używając mp_logdetail ustawionym na 3, będzie można teraz szybko wyrzucać graczom ekwipunek gdy opuszczą strefę kupowania.
– Przemodelowano shadery, aby zapewnić lepsze oświetlenie oraz wspierać różne dodatki
- Nuke
– Sprawiono, że róg na zewnętrznym catwalku jest bryłą - Assault
– Naprawiono wiele miejsc użytkowych i boostów
– Naprawiono błąd, który powodował, że gracz poza wentylacją mógł widzieć gracza w wentylacji - Canals
– Naprawiono widoczne bloki bez tekstur pod mostem na CT
– Naprawiono kilka miejsc, gdzie bomba mogła utknąć gdy została tam wyrzucona
– Naprawiono chód po pikselach oraz niektóre miejsca, gdzie można było poruszać się w powietrzu
– Naprawiono spawn w tunelach podczas DeathMatchu
– Naprawiono podkładanie bomby na parapecie na B
– Naprawiono brakującą kolizję na skrzynce z narzędziami za bombsitem B