W dzisiejszej aktualizacji pojawia się opcja wyczekiwana przez graczy od bardzo dawna. Od dziś będzie można ściszyć poszczególnego sojusznika, gdy rozmawia on zbyt głośno.
- Zwiększono iluminację materiałów i modelów Kesbah o 20%.
- Naprawiono brakujące tekstury, które blokowały graczy.
- Naprawiono ogrodzenia, które blokowały oślepienie.
- Naprawiono obramowanie wokół okna, którego cień miał artefakty.
- Poprawiono penetrację drewnianych drzwi.
- Naprawiono wartości strzelania przez ściany Mechanique Generale.
- Naprawiono światło otoczenia na CT spawnie.
- Wygładzono model bloków na środku.
- Naprawiono kilka modeli, które wtapiały się w podłoże.
- Naprawiono tekst w ekranie ładowania.
- Naprawiono kilka rekwizytów na B.
- Ujednolicono ustawienia dźwięku, tak aby gracze mieli stałe doświadczenia. Zastąpiono HRTF i occlusion-specific jedną opcją – dźwięk 3D, która może zostać wyłączona przez graczy, u których występował konflikt sprzętowy.
- Dodano komendę voice_player_volume, która pozwala na ściszanie poszczególnych graczy.