W dzisiejszej aktualizacji pojawia się opcja wyczekiwana przez graczy od bardzo dawna. Od dziś będzie można ściszyć poszczególnego sojusznika, gdy rozmawia on zbyt głośno.

  • Zwiększono iluminację materiałów i modelów Kesbah o 20%.
  • Naprawiono brakujące tekstury, które blokowały graczy.
  • Naprawiono ogrodzenia, które blokowały oślepienie.
  • Naprawiono obramowanie wokół okna, którego cień miał artefakty.
  • Poprawiono penetrację drewnianych drzwi.
  • Naprawiono wartości strzelania przez ściany Mechanique Generale.
  • Naprawiono światło otoczenia na CT spawnie.
  • Wygładzono model bloków na środku.
  • Naprawiono kilka modeli, które wtapiały się w podłoże.
  • Naprawiono tekst w ekranie ładowania.
  • Naprawiono kilka rekwizytów na B.

  • Ujednolicono ustawienia dźwięku, tak aby gracze mieli stałe doświadczenia. Zastąpiono HRTF i occlusion-specific jedną opcją – dźwięk 3D, która może zostać wyłączona przez graczy, u których występował konflikt sprzętowy.
  • Dodano komendę voice_player_volume, która pozwala na ściszanie poszczególnych graczy.