Kolejne usprawnienia nowego Dust2 pojawiły się na serwerach testowych! O zmianach poinformował pracownik Valve. Co się zmieniło?

  • Naprawiono pixelwalk na samochodzie na B.
  • Naprawiono pixelwalk na spawnie terro.
  • Poprawiono kolor nieba.
  • Przesunięto słup elektryczny na A do zewnątrz.
  • Naprawiono miejsce, które można było przestrzelić na A.
  • Naprawiono miejsce, które można było przestrzelić długiej.
  • Naprawiono model skrzyni na CT spawnie.
  • Naprawiono możliwość podpalenia osób z gali, poprzez CT spawn.
  • Poprawiono skybox nad galą.
  • Poprawiono znaki w języku arabskim.
  • Wymieniono starą skrzynę z górnych tuneli.
  • Usunięto modele na gali, które wyglądały jak głowa gracza.
  • Przesunięto linię zielonego malowidła na Cat Boost.
  • Przesunięto palmę, która mogła być pomylona z graczem na gali.
  • Dachy kolidują teraz z granatami.
  • Poprawiono kolory samochodów.
  • Poprawiono skrzynie na długiej.
  • Poprawiono powierzchnie z brezentu.
  • Przestrzeliwanie brezentu będzie teraz tak samo efektywne jak przestrzeliwanie powierzchni leżących pod nim.
  • Dodano kolizję na dole parapetów.
  • Usunięto zepsutą kolizję 256/256_short.
  • Naprawiono lukę w 56x90_01 oknie.
  • Przesunięto samochód na długiej.
  • Naprawiono przekrzywioną drewnianą sforę, która zatrzymywała graczy w oknie.
  • Naprawiono błąd oświetlenia w oknie.
  • Przesunięto drzwi do wewnątrz i usunięto cieniowanie budynku na A.
  • Przytulanie do ściany na schodach nie będzie powodowało spowolnienia.
  • Przesunięto kolumnę w górnym tunelu.
  • Naprawiono przestrzeliwanie rekwizytów na B.
  • Przesunięto rusztowanie we wnęce na B.
  • Naprawiono betonowe schody.
  • Naprawiono lustrzane odbicie znaku na T spawnie.
  • Zmieniono kolor beczek.