Kolejny czwartek, kolejna aktualizacja. Ostatnio Valve nie próżnuje i jest ich sporo. Tym razem jest to wprowadzenie nowej skrzynki, zmiany w dźwiękach i próba wprowadzenia w życie projektu Prime Matchmaking.

  • Dodano nową skrzynię z wykończeniami broni, Gamma Weapon Case, która zawiera 17 skinów broni oraz 6 skinów noży stworzonych przez społeczność. (zdjęcia skinów poniżej)
  • Nie można już kupić operacji Wildfire.

  • Nowi gracze dostaną znaczne przyśpieszenie w zdobywaniu doświadczenia i poziomów.
  • Gry rankingowe dla nowych graczy są odblokowane szybciej, bo już na drugim poziomie, a nie na trzecim.

  • Konta będą oznaczone statusem „Prime” pod warunkiem przypisania numeru komórkowego do konta oraz osiągnięcia co najmniej poziomu 21 lub medalu za zasługi.
  • Konta „Prime” mogą uczestniczyć w grze gdzie będą dobierana tylko do innych kont „prime”.
  • W poczekalni wszyscy gracze muszą mieć status „prime” aby grać w osobnej drabince.

  • Nowy dźwięk podczas strzelania z małą liczbą amunicji.
  • Poprawiono odwzorowanie dźwięków, szczególnie broni MAG7, M249 i Nagev.
  • Nowy dźwięk granatu dymnego, by zmniejszyć jego zakłócenia dźwięku bomby.
  • Nowy dźwięk czatu w poczekalni.

  • Nie można wydać pieniędzy zdobytych podczas rundy w tej samej rundzie. (na przykład kupno MAC-10 po szybkim zabójstwie, lub po dostaniu wynagrodzenia za odłączenie przeciwnika)
  • Wynagrodzenie za samobójstwo lub odłączenie przeciwnika nie będzie przyznawane w rozgrzewce.
  • Gracz dostanie wynagrodzenie na koniec rundy, gdy będzie kontrolował bota i przeżyje przez koniec czasu.
  • Usunięto czas 2.5 sekundy okres zwłoki, w którym gracz mógł się połączyć po freeztime'ie.
  • Podniesiono górny próg mp_halftime_duration do 5.
  • Dodano komendę sv_spec_post_death_additional_time dzięki, której można ustawić wartość opóźnienia dla obserwatora, przełączania się między graczem który właśnie zginął na następnego.
  • Komenda sv_alltalk została zastąpiona dwoma innymi – sv_talk_enemy_dead i sv_talk_enemy_alive.
  • W trybie uproszczonym, żywi gracze mogą rozmawiać wyłącznie ze swoją drużyną.

  • Poprawiono wygląd czcionek w konsoli i wyszukiwarce serwerów.
  • Naprawiono błędy z ustawianiem rozdzielczości.
  • Wszyscy gracze mac'ów mają ustawioną wartość domyślną m_rawimput na 1.

Dodatkowo Valve zapowiedział, że to jest pierwsza z całej serii aktualizacji jeśli chodzi o odświeżanie dźwięków. Chcą poprawić ich ogólną jakość, odkąd zaczęli dostawać różne informacje o męczeniu się uszu. Zaczęto od najcięższych broni i sukcesywnie będą zmieniać inne.

Skiny z nowej skrzyni:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 k1 k2 k3 k4 k5 k6

Wszystkie zdjęcia broni należą do Valve'a, a zostały wzięte z http://blog.counter-strike.net/