AGO Esports zmierzyło się z 3DMAX w półfinale Hunt Wave League. Niestety Jastrzębie uległy Francuzom po wyrównanych dwóch mapach.

France 3DMAX

2

Faza pucharowa
Hunt Wave League
Półfinał

Inferno
(8:7; 8:5)

Overpass
(7:8; 9:5)

Poland AGO Esports

0

Pojedynek rozpoczął się od mapy wybranej przez 3DMAX. Francuzi grający po stronie atakującej z początku radzili sobie świetnie. Wygrali pistoletówkę oraz dwa kolejne starcia po niej i mimo, że na pierwszym fullu ulegli, to jednak szybko odpowiedzieli i zresetowali ekonomię Polaków. AGO dopiero od ósmej rundy wzięło się za wracanie z wynikiem. Antyterroryści sukcesywnie odrabiali straty i do końca pierwszej połowy udało im się doprowadzić do rezultatu 7:8.

Druga część spotkania zaczęła się dla Grubego i spółki idealnie. Zwycięstwo w pistoletówce pozwoliło na komfort ekonomiczny, gdy enemy używało słabszego ekwipunku. Nawet z karabinami, 3DMAX nie było zbytnio szkodliwe, aczkolwiek było tak do czasu. Gdy Jastrzębie wyszły na czteropunktowe prowadzenie, francuska formacja znacznie poprawiła się w defensywie i zaczęła powrót. Tak się rozkręciła, że do końca nie oddała już żadnej rundy.AGO Esports było świadome, że musi wygrać Overpassa, jeśli chce dalej walczyć o finał na decydującej mapie, dlatego też rozpoczęło go bardzo pewnie dość łatwo wygrywając pierwsze rundy. Dopiero kiedy rywal się uzbroił, pojawiły się problemy. Polacy jednak nie pozwolili na to, żeby Francuzi w pełni przejęli inicjatywę. Można śmiało użyć stwierdzenia, że w pierwszej połowie oba składy szły łeb w łeb, z czego ostatecznie z jednopunktowym prowadzeniem przed zmianą stron skończyły Jastrzębie.

Teoretycznie po krótkiej przerwie, to podopieczni miniroxa mieli łatwiej, ponieważ ich zadaniem było bronienie BS-ów, aczkolwiek 3DMAX prezentowało się w atakach naprawdę solidnie. Widać było, że Francuzom bardzo zależy, aby zamknąć ten mecz wynikiem 2:0. Choć nasi rodacy dzielnie walczyli, to na koniec minimalnie musieli uznać wyższość DEVILA i spółki.