Manchester City, jeden z najbardziej znanych klubów piłkarskich na świecie, wciąż rozwija swoje skrzydła w dziedzinie esportu. Tym razem we współpracy z marką PUMA, klub zaprezentował nowy esportowy trykot na sezon 2024/2025. Co ciekawe, projekt koszulki zawiera holograficzne detale oraz print inspirowany charakterystycznym dla Manchesteru kodem kierunkowym 0161, który można znaleźć również na koszulce domowej zespołu.
Nie jest to jednak zwykła koszulka – Man City Esports wzbogaciło ją o logo sponsora E&, czyli Emirates Telecommunications Group Company PJSC. Jest to trzeci z rzędu sezon, w którym firma ta wspiera zespół esportowy Manchesteru. Ważnym dodatkiem do tej kolekcji będzie również oficjalna kurtka Man City Esports, a fani będą mogli spersonalizować swoje koszulki, dodając na nich nazwiska swoich ulubionych zawodników esportowych.
Premierowy występ nowych strojów będzie miał miejsce już niedługo, podczas Mistrzostw Świata Fortnite w Teksasie. W barwach Manchesteru zagrają tacy zawodnicy jak Joshua ‘Cold’ Butler, nasz rodak Iwo ‘Setty’ Zając i Aidan ‘Threats’ Mong – trio, które na pewno przyciągnie uwagę fanów.
Manchester City rozpoczął swoją esportową przygodę w 2016 roku i od tamtej pory odnosi spore sukcesy. W składzie klubu możemy znaleźć takie gwiazdy jak Donovan ‘Tekkz’ Hunt czy Matías ‘Bonanno’ Bonanno – mistrzów ePremier League i uczestników lipcowych mistrzostw FC Pro 24 w Berlinie. Klub nie ogranicza się jednak tylko do rywalizacji – regularnie organizuje różne aktywacje dla fanów, jak choćby wspólne przedsięwzięcia z międzynarodową organizacją esportową Gen.G, z którą przygotowano działania promujące nadchodzące Mistrzostwa Świata League of Legends.
Warto również wspomnieć o współpracy Manchesteru z FaZe Clanem – jedną z najbardziej rozpoznawalnych organizacji esportowych na świecie. Razem zorganizowali pop-up event na stadionie Manchester City, co dodatkowo zbliżyło fanów do ich ulubionego klubu. Na tym jednak nie koniec – na początku tegorocznego lata klub otworzył nową przestrzeń gamingową wewnątrz stadionu Etihad, gdzie zawodnicy esportowi mogą trenować, rywalizować oraz tworzyć treści.