Riot Games w następnej aktualizacji League of Legends podejmuje kolejną próbę zbalansowania Zeri, serwując długą listę zmian tej bohaterki.
Wzmocnienia czempionów
Zeri
- Prędkość poruszania się 325 >>> 330
- Bazowe AD 50 >>> 53
- Bazowy pancerz 20 >>> 24
- Bazowe HP 600 >>> 630
- Podstawowa prędkość ataku 0.568 >>> 0.625
- Przyrost HP 109 >>> 115
- Living Battery:
Mnożnik 10% >>> stałe 10%
Czas trwania 3 >>> 2 seconds - Burst Fire:
Przelicznik AP w pełni naładowanego ataku 90% >>> 110%
Zasięg 825 >>> 750
Przelicznik AD ataków ponad 1.5 prędkości ataku 60% >>> 70%
Obrażenia 8/11/14/17/20 (+100/105/110/115/120% AD) >>> 15/18/21/24/27 (+104/108/112/116/120% AD) - Ultrashock Laser:
Typ obrażeń magiczne >>> fizyczne
Obrażenia 20/55/90/125/160 (+100% AD)(+40% AP) >>> 20/60/100/140/180 (+130% AD)(+25% AP)
Czas rzucania czaru – 2.5x prędkości ataku >>> 0.55-0.3 s (bazujące na prędkości ataku)
Prędkość czaru 2200 >>> 2500
Czas rzucania promienia 0.75 >>> 0.85 s - Spark Surge:
Koszt many 80 >>> 90/85/80/75/70
Czas odnowienia 24/22.5/21/19.5/18 >>> 22/21/20/19/18 s
Teraz zadaje dodatkowe obrażenia – 20/22/24/26/28 (+12% bAD)(+20% AP) magicznych obrażeń pierwszemu trafionemu wrogowi i przeszywa go
Obrażenia Przeszycia 60/70/80/90/100% >>> 80/85/90/95/100%
Odsłonięty obszar 850 >>> 1500 - Lightning Crash
Usunięte dodatkowe obrażenia magiczne
Zasięg 450 >>> 650
Obrażenia podstawowe 150/250/350 (+80% bAD)(+80% AP) >>> 175/275/375 (+100% bAD)(+110% AP)
Jeśli eksplozja trafi przynajmniej jednego wroga, Zeri dostaje 10% prędkości poruszania się, 30% prędkości ataków oraz odbijające się błyskawice na 5 sekund. Atakowanie wrogów przedłuża wzmocnienie na 1.5 sekundy za każdy atak (maksymalnie 5 sekund)
Atakowanie wrogich bohaterów daje Zeri 1 ładunek (3 za trafienie krytyczne) Przeładowania na 1.5 sekundy. Zeri dostaje 0.5% prędkości poruszania się za każdy ładunek. Ładunki zbierają się w nieskończoność i odświeżają się po każdym ataku.
Sion
- Bazowa mana 330 >>> 400
- Mana co poziom 42 >>> 52
- Minimalne obrażenia 30/50/70/90/110 >>> 40/60/80/100/120
Cho'Gath
- Zwrot many 3.5-7.75 >>> 5-10 (w zależności od poziomu)
- Bazowe obrażenia 75/125/175/225/275 >>> 80/135/190/245/300
- Czas odnowienia >>> 80/70/60 s
Amumu
- HP co poziom 89 >>> 100
- Koszt many 30/35/40/45/50 >>> 40/45/50/55/60
- Obrażenia 6/8/10/12/14 (+1/1.15/1.3/1.45/1.6% (+0.25% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu) >>> 12/16/20/24/28 (+1/1.25/1.5/1.75/2% (+0.25% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu)
- Obrażenia 85/100/135/160/185 >>> 80/110/140/170/200
Maokai
- Wartość leczenia 4-10% >>> 4-12% (w zależności od poziomu)
- Bramble Smash:
Bazowe obrażenia 65/110/155/200/245 >>> 70/120/170/220/270
Dodatkowe obrażenia potworom w lesie 80/100/120/140/160 >>> 120/140/160/180/200
Zac
- Cell Division Goo heal increased 4/4.75/5.5/6.25% >>> 4/5/6/7% max HP (based on Let's Bounce! level)
- Stretching Strikes buffs:
- HP ratio increased 2.5% >>> 4% max HP
- Cooldown reduced 15/13.5/12/10.5/9 >>> 14/12.5/11/9.5/8 seconds
Tahm Kench
- Acquired Taste daje dodatkowe +2% AP za każde 100 bHP
- Tongue Lash:
Przelicznik AP 90% >>> 100%
Leczenie 3/3.5/4/4.5/5% >>> 5/5.5/6/6.5/7% brakującego HP - Przelicznik AP 125% >>> 150%
- Obrażenia przechowywane w postaci szarego zdrowia 13/21/29/37/45% (40/42.5/45/47.5/50% przy wielu przeciwnikach) >>> 15/23/31/39/47% (42/44/46/48/50% przy wielu przeciwnikach)
- Tarcza teraz zanika o 200 co sekundę, zamiast znikać całkowicie po 2.5 sekundy
Malphite
- Thunderclap:
Obrażenia on-hit za pancerz 10% >>> 15%
Obrażenia w stożku 15/25/35/45/55 (+30% AP)(+15% pancerza) >>> 20/30/40/50/60 (+30% AP)(+25% pancerza) - Ground Slam damage increased 60/95/130/165/200 (+60% AP)(+30% armor) >>> 70/110/150/190/230 (+60% AP)(+40% armor)
Kayn (Assassin)
- Bonusowe obrażenia magiczne 8-30% >>> 13-40% (w zależności od poziomu)
- Przelicznik leczenia bAD 35% >>> 45%
Osłabienia czempionów
Yuumi
- Czas odnowienia 14-6 >>> 18-6 s (w zależności od poziomu)
- Czas trwania unieruchomienia 1.75 >>> 1.25 s
Syndra
- Obrażenia nieuchronne 15% (+1.5% za każde 100 AP) >>> 12% (+2% za każde 100 AP)
- Scatter the Weak:
Przelicznik AP 55% >>> 45%
Czas odnowienia 15 >>> 17 s
Mordekaiser
- Darkness Rise:
Obrażenia potworom w lesie 180 stałe >>> 28-164 (w zależności od poziomu)
Liczą się tylko ataki w duże potwory
Shyvana
- Flame Breath przelicznik on-hit HP 3.5% >>> 3% maksymalnego HP celu
Trundle
- Bazowa prędkość ataku 0.67 >>> 0.6
- obrażenia magiczne 20/27.5/35% >>> 20/25/30% maksymalnego HP celu
Lillia
- Bazowe obrażenia 70/100/130/160/190 >>> 80/100/120/140/160
Zmiany czempionów
Kassadin
- Null Sphere:
Tarcza pojawia się gdy pocisk wylatuje z ręki Kassadina
Wartość tarczy 60/90/120/150/180 (+40% AP) >>> 80/110/140/170/200 (+30% AP) - Force Pulse:
Nie jest już zablokowane i nie wymaga czarów rzucanych w pobliżu
Pobliskie czary skracają czas odnowienia
Czas odnowienia 5 >>> 21/19/17/15/13 s
Dr. Mundo
- AD co poziom 3.5 >>> 3
- Bazowy magic resist 32 >>> 29
- Magic resist co poziom 2.05 >>> 2.3
- Goes Where He Pleases:
Strata obecnego HP 7% >>> 3%
Leczenie max HP 8% >>> 4%
Leczenie max HP co 5 sekund 0.8-1.6% (skalowanie linearne) >>> 0.4-2.5% (nie linearne) - Infected Bonesaw koszt HP 50 >>> 60
- Heart Zapper:
Koszt HP 5% >>> 8%
Szare zdrowie bez trafienia bohatera 0% >>> 50%
Czas trwania 4 >>> 3 s
Obrażenia przechowywane w postaci szarego zdrowia 25/30/35/40/45% >>> 80-95% (based on level) przez pierwsze 0.75 sekundy, 25% na pozostałe 2.25 sekundy - Blunt Force Trauma:
bAD 15/20/25/30/35 (+25/30/35/40/45 w zależności od brakującego zdrowia) >>> 2.5/3/3.5/4/4.5% maksymalnego HP
Nie zabija już małych potworów w lesie na jeden strzał
Obrażenia potworom w lesie 200% >>> 250% - Maximum Dosage:
Nie daje już bAD
Zwiększa bazowe HP w zależności od brakującego HP 8/11.5/15% >>> 15/20/25%
Na trzecim poziomie zwiększa HP o 5% za każdego pobliskiego sojusznika
Wzmocnienia systemowe
Sunfire Aegis
- Koszt 2800 >>> 2700
- Zdrowie 400 >>> 500
Osłabienia systemowe
Ravenous Hydra
- AD 60%/30% >>> 50%/25%
- Nie daje już wszech-wampiryzmu za każdy stack
Zmiany w dżungli
- 20 obrażeń nieuchronnych >>> 16 obrażeń nieuchronnych dla zwierzątka
- Po pierwszej ewolucji konsumuje 2 dodatkowe treatsy za zabicie dużego stwora, dając odpowiednie wzmocnienia
- Natywny przelicznik 20% obrażeń nie działa już na epickie stwory
- 10% dodatkowego pancerza i odporności na magię zmienia się w obrażenia nieuchronne zwierzątka
- Przelicznik dodatkowego HP – 4% >>> 3%
- Zdrowie za zabicie potwora za każdy poziom – 3 >>> 6
- Mana za zabicie potwora za każdy poziom – 2 >>> 4
- Zdrowie za każde ciastko – 50 >>> 35
- Przelicznik doświadczenia: 1/1/1.025/1.075/1.15/1.15/1.25/1.25/1.35 na poziomach 1-9 >>> 1/1/1.025/1.075/1.2/1.3/1.3/1.45 na poziomach 1-9
Potwory w lesie
- Grom, zasięg ataków: 175 >>> 150
- Large Razorbeak, zasięg ataków: 300 >>> 200
- Zwiększono zasięg możliwości kite'owania potworów w lesie
Mosstomper (zielony smite)
- Czas trwania wzmocnienia Tenacity 3s >>> 1.5s
- Zmiana Tenacity: Przedmiot >>> Bohater