Riot Games w następnej aktualizacji League of Legends podejmuje kolejną próbę zbalansowania Zeri, serwując długą listę zmian tej bohaterki.

Wzmocnienia czempionów

Zeri

  • Prędkość poruszania się 325 >>> 330
  • Bazowe AD 50 >>> 53
  • Bazowy pancerz 20 >>> 24
  • Bazowe HP 600 >>> 630
  • Podstawowa prędkość ataku 0.568 >>> 0.625
  • Przyrost HP 109 >>> 115
  • Living Battery:
    Mnożnik 10% >>> stałe 10%
    Czas trwania 3 >>> 2 seconds
  • Burst Fire:
    Przelicznik AP w pełni naładowanego ataku 90% >>> 110%
    Zasięg 825 >>> 750
    Przelicznik AD ataków ponad 1.5 prędkości ataku 60% >>> 70%
    Obrażenia 8/11/14/17/20 (+100/105/110/115/120% AD) >>> 15/18/21/24/27 (+104/108/112/116/120% AD)
  • Ultrashock Laser:
    Typ obrażeń magiczne >>> fizyczne
    Obrażenia 20/55/90/125/160 (+100% AD)(+40% AP) >>> 20/60/100/140/180 (+130% AD)(+25% AP)
    Czas rzucania czaru – 2.5x prędkości ataku >>> 0.55-0.3 s (bazujące na prędkości ataku)
    Prędkość czaru 2200 >>> 2500
    Czas rzucania promienia 0.75 >>> 0.85 s
  • Spark Surge:
    Koszt many 80 >>> 90/85/80/75/70
    Czas odnowienia 24/22.5/21/19.5/18 >>> 22/21/20/19/18 s
    Teraz zadaje dodatkowe obrażenia –  20/22/24/26/28 (+12% bAD)(+20% AP) magicznych obrażeń pierwszemu trafionemu wrogowi i przeszywa go
    Obrażenia Przeszycia 60/70/80/90/100% >>> 80/85/90/95/100%
    Odsłonięty obszar 850 >>> 1500
  • Lightning Crash
    Usunięte dodatkowe obrażenia magiczne
    Zasięg 450 >>> 650
    Obrażenia podstawowe 150/250/350 (+80% bAD)(+80% AP) >>> 175/275/375 (+100% bAD)(+110% AP)
    Jeśli eksplozja trafi przynajmniej jednego wroga, Zeri dostaje 10% prędkości poruszania się, 30% prędkości ataków oraz odbijające się błyskawice na 5 sekund. Atakowanie wrogów przedłuża wzmocnienie na 1.5 sekundy za każdy atak (maksymalnie 5 sekund)
    Atakowanie wrogich bohaterów daje Zeri 1 ładunek (3 za trafienie krytyczne) Przeładowania na 1.5 sekundy. Zeri dostaje 0.5% prędkości poruszania się za każdy ładunek. Ładunki zbierają się w nieskończoność i odświeżają się po każdym ataku.

Sion

  • Bazowa mana 330 >>> 400
  • Mana co poziom 42 >>> 52
  • Minimalne obrażenia 30/50/70/90/110 >>> 40/60/80/100/120

Cho'Gath

  • Zwrot many 3.5-7.75 >>> 5-10 (w zależności od poziomu)
  • Bazowe obrażenia 75/125/175/225/275 >>> 80/135/190/245/300
  • Czas odnowienia >>> 80/70/60 s

Amumu

  • HP co poziom 89 >>> 100
  • Koszt many 30/35/40/45/50 >>> 40/45/50/55/60
  • Obrażenia 6/8/10/12/14 (+1/1.15/1.3/1.45/1.6% (+0.25% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu) >>> 12/16/20/24/28 (+1/1.25/1.5/1.75/2% (+0.25% za każde 100 AP) maksymalnego HP celu)
  • Obrażenia 85/100/135/160/185 >>> 80/110/140/170/200

Maokai

  • Wartość leczenia 4-10% >>> 4-12% (w zależności od poziomu)
  • Bramble Smash:
    Bazowe obrażenia 65/110/155/200/245 >>> 70/120/170/220/270
    Dodatkowe obrażenia potworom w lesie 80/100/120/140/160 >>> 120/140/160/180/200

Zac

  • Cell Division Goo heal increased 4/4.75/5.5/6.25% >>> 4/5/6/7% max HP (based on Let's Bounce! level)
  • Stretching Strikes buffs:
  • HP ratio increased 2.5% >>> 4% max HP
  • Cooldown reduced 15/13.5/12/10.5/9 >>> 14/12.5/11/9.5/8 seconds

Tahm Kench

  • Acquired Taste daje dodatkowe +2% AP za każde 100 bHP
  • Tongue Lash:
    Przelicznik AP 90% >>> 100%
    Leczenie 3/3.5/4/4.5/5% >>> 5/5.5/6/6.5/7% brakującego HP
  • Przelicznik AP 125% >>> 150%
  • Obrażenia przechowywane w postaci szarego zdrowia 13/21/29/37/45% (40/42.5/45/47.5/50% przy wielu przeciwnikach) >>> 15/23/31/39/47% (42/44/46/48/50% przy wielu przeciwnikach)
  • Tarcza teraz zanika o 200 co sekundę, zamiast znikać całkowicie po 2.5 sekundy

Malphite

  • Thunderclap:
    Obrażenia on-hit za pancerz 10% >>> 15%
    Obrażenia w stożku 15/25/35/45/55 (+30% AP)(+15% pancerza) >>> 20/30/40/50/60 (+30% AP)(+25% pancerza)
  • Ground Slam damage increased 60/95/130/165/200 (+60% AP)(+30% armor) >>> 70/110/150/190/230 (+60% AP)(+40% armor)

Kayn (Assassin)

  • Bonusowe obrażenia magiczne 8-30% >>> 13-40% (w zależności od poziomu)
  • Przelicznik leczenia bAD 35% >>> 45%

Osłabienia czempionów

Yuumi

  • Czas odnowienia 14-6 >>> 18-6 s (w zależności od poziomu)
  • Czas trwania unieruchomienia 1.75 >>> 1.25 s

Syndra

  • Obrażenia nieuchronne 15% (+1.5% za każde 100 AP) >>> 12% (+2% za każde 100 AP)
  • Scatter the Weak:
    Przelicznik AP 55% >>> 45%
    Czas odnowienia 15 >>> 17 s

Mordekaiser

  • Darkness Rise:
    Obrażenia potworom w lesie 180 stałe >>> 28-164 (w zależności od poziomu)
    Liczą się tylko ataki w duże potwory

Shyvana

  • Flame Breath przelicznik on-hit HP 3.5% >>> 3% maksymalnego HP celu

Trundle

  • Bazowa prędkość ataku 0.67 >>> 0.6
  • obrażenia magiczne 20/27.5/35% >>> 20/25/30% maksymalnego HP celu

Lillia

  • Bazowe obrażenia 70/100/130/160/190 >>> 80/100/120/140/160

Zmiany czempionów

Kassadin

  • Null Sphere:
    Tarcza pojawia się gdy pocisk wylatuje z ręki Kassadina
    Wartość tarczy 60/90/120/150/180 (+40% AP) >>> 80/110/140/170/200 (+30% AP)
  • Force Pulse:
    Nie jest już zablokowane i nie wymaga czarów rzucanych w pobliżu
    Pobliskie czary skracają czas odnowienia
    Czas odnowienia 5 >>> 21/19/17/15/13 s

Dr. Mundo

  • AD co poziom 3.5 >>> 3
  • Bazowy magic resist 32 >>> 29
  • Magic resist co poziom 2.05 >>> 2.3
  • Goes Where He Pleases:
    Strata obecnego HP 7% >>> 3%
    Leczenie max HP 8% >>> 4%
    Leczenie max HP co 5 sekund 0.8-1.6% (skalowanie linearne) >>> 0.4-2.5% (nie linearne)
  • Infected Bonesaw koszt HP 50 >>> 60
  • Heart Zapper:
    Koszt HP 5% >>> 8%
    Szare zdrowie bez trafienia bohatera 0% >>> 50%
    Czas trwania 4 >>> 3 s
    Obrażenia przechowywane w postaci szarego zdrowia 25/30/35/40/45% >>> 80-95% (based on level) przez pierwsze 0.75 sekundy, 25% na pozostałe 2.25 sekundy
  • Blunt Force Trauma:
    bAD 15/20/25/30/35 (+25/30/35/40/45 w zależności od brakującego zdrowia) >>> 2.5/3/3.5/4/4.5% maksymalnego HP
    Nie zabija już małych potworów w lesie na jeden strzał
    Obrażenia potworom w lesie 200% >>> 250%
  • Maximum Dosage:
    Nie daje już bAD
    Zwiększa bazowe HP w zależności od brakującego HP 8/11.5/15% >>> 15/20/25%
    Na trzecim poziomie zwiększa HP o 5% za każdego pobliskiego sojusznika

Wzmocnienia systemowe

Sunfire Aegis

  • Koszt 2800 >>> 2700
  • Zdrowie 400 >>> 500

Osłabienia systemowe

Ravenous Hydra

  • AD 60%/30% >>> 50%/25%
  • Nie daje już wszech-wampiryzmu za każdy stack

Zmiany w dżungli

  • 20 obrażeń nieuchronnych >>> 16 obrażeń nieuchronnych dla zwierzątka
  • Po pierwszej ewolucji konsumuje 2 dodatkowe treatsy za zabicie dużego stwora, dając odpowiednie wzmocnienia
  • Natywny przelicznik 20% obrażeń nie działa już na epickie stwory
  • 10% dodatkowego pancerza i odporności na magię zmienia się w obrażenia nieuchronne zwierzątka
  • Przelicznik dodatkowego HP – 4% >>> 3%
  • Zdrowie za zabicie potwora za każdy poziom – 3 >>> 6
  • Mana za zabicie potwora za każdy poziom – 2 >>> 4
  • Zdrowie za każde ciastko – 50 >>> 35
  • Przelicznik doświadczenia: 1/1/1.025/1.075/1.15/1.15/1.25/1.25/1.35 na poziomach 1-9 >>> 1/1/1.025/1.075/1.2/1.3/1.3/1.45 na poziomach 1-9

Potwory w lesie

  • Grom, zasięg ataków: 175 >>> 150
  • Large Razorbeak, zasięg ataków: 300 >>> 200
  • Zwiększono zasięg możliwości kite'owania potworów w lesie

Mosstomper (zielony smite)

  • Czas trwania wzmocnienia Tenacity 3s >>> 1.5s
  • Zmiana Tenacity: Przedmiot >>> Bohater