źródło: informacja prasowa
Kolejny przystanek roztańczonej trasy Virtual Dancer, która rozpoczęła się 10 października w Warszawie zawita do wrocławskiej Galerii Dominikańskiej. W dniach 24-29 października na przybyłych gości będzie czekać moc tanecznych atrakcji i niespodzianek, a także spotkania z influencerami znanymi z TikTok’a.
Rozpocznij jesień tanecznym krokiem! Odwiedź Galerię Dominikańską, spotkaj się z gwiazdami internetu, pokaż swoje umiejętności w najpopularniejszej grze tanecznej na świecie i zgarnij świetne nagrody! Każdego dnia w dedykowanej strefie Virtual Dancer by Jogobella będzie czekać moc atrakcji i niespodzianek. Od poniedziałku do piątku, czyli w dniach 24 – 29 października w godzinach otwarcia galerii handlowej (10:00-20:00) będą dla odwiedzających przygotowane liczne wyzwania w grze Just Dance, w których będzie można wygrać nagrody pieniężne lub bony towarowe wartości 50 lub 100 PLN.
W sobotę 29 października odbędzie się finał wrocławskiego przystanku Virtual Dancer powered by Jogobella, w którym zaplanowano dodatkowe atrakcje – oprócz wyzwań i konkursów w grze Just Dance na odwiedzających będą czekać influencerzy znani z TikTok’a – Ada Krysian, Mateusz Ciawłowski, Kamciu, Roksana Bis oraz Grzegorz Tlałka. Podczas sesji Q&A oraz meet & greet będzie można porozmawiać z twórcami, zbić piąteczki i zrobić pamiątkowe zdjęcia, a przede wszystkim zatańczyć z nimi w duetach!
Odwiedź strefę Virtual Dancer w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu i weź udział w Mistrzostwach, odbywających się w dwóch etapach:
- MISTRZOSTWA MIAST. Eliminacje offline odbędą się w 5 miastach Polski – Warszawie (dwa wydarzenia), Wrocławiu, Toruniu, Bydgoszczy i Szczecinie. Przyjdź do Galerii Dominikańskiej w dniach 24-29 października i odwiedź strefę Virtual Dancer. Zmierz się w tanecznej rywalizacji, a najlepsi tancerze otrzymają nagrody i zostaną zaproszeni na weekendowe rywalizacje z TikTokowymi influencerami.
- MISTRZOSTWA POLSKI. W rywalizacji online udział może wziąć każdy. Wygrywa ten kto zdobędzie największą ilość polubień na TikToku. Zagraj i zdobądź tytuł Mistrza Polski Virtual Dancer!
To nie pierwszy raz gdy Galeria Dominikańska we Wrocławiu zaprasza do siebie fanów gier. W przeszłości zorganizowano festiwal Retro Gier, podczas którego można było zobaczyć kilkadziesiąt komputerowych klasyków z lat 80 oraz 90. Ponadto pod dachem galerii odbył się również weekend z cosplayerami, dzięki któremu fani fantastyki mogli zaprezentować swoje niepowtarzalne przebrania ze świata gier komputerowych.
Śledź Virtual Dancer w social mediach i bądź na bieżąco
Więcej szczegółowych informacji odnośnie każdego z przystanków będzie można znaleźć na kanałach SM dedykowanych wydarzeniu:
- FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100085879823854
- IG: https://www.instagram.com/virtualdancer/
- TikTok: https://www.tiktok.com/@virtualdancer2022
Głównym celem trasy Virtual Dancer powered by Jogobella jest zapewnienie zarówno młodszym odbiorcom, jak i całym rodzinom przestrzeni do wspólnego aktywnego spędzenia czasu w ramach rywalizacji w grze Just Dance – ta możliwa jest zarówno online jak i offline.
Przystanki trasy Virtual Dancer by Jogobella zaplanowane są według następującego harmonogramu:
- 10-15 października – Warszawa, Atrium Reduta
- 24-29 października – Wrocław, Galeria Dominikańska
- 7-12 listopada – Toruń, Atrium Copernicus
- 14-19 listopada – Bydgoszcz, Focus
- 21-26 listopada – Szczecin, Atrium Molo
- 5-10 grudnia – Warszawa, Atrium Targówek
Partnerem tytularnym wydarzenia jest marka Jogobella, która w ramach partnerstwa stworzyła również, we współpracy z twórcami specjalny filtr na TikTok. Partnerem strategicznym Virtual Dancer 2022 Powered by Jogobella jest Ubisoft, producent gry Just Dance, a partnerami medialnymi wydarzenia zostali Radio ESKA, serwis parentingowy Familie.pl oraz CD-Action wraz z CD-Action Family. Organizatorem całej trasy Virtual Dancer jest agencja GAM3RS_X, która specjalizuje się w projektowaniu i realizacji formatów łączących marki z gamingiem. W portfolio agencji znajdują się między innymi takie realizacje jak Festiwal Gier Komputerowych Meet at Rift w Łodzi, Game Garage Playoffs dla marki CCC oraz wiele realizacji w obszarze esportu – polskojęzyczne transmisje najważniejszych turniejów rangi Major czy BLAST.