Riot Games wciąż eksperymentuje z niektórymi buildami, choć nie zapomina o palących problemach jak zbyt mocny Frozen Hearth.
Wzmocnienia czempionów:
Jayce
- Za każdym uderzeniem przywraca manę 6/8/10/12/14/16 >>> 10/12/14/16/18/20
- Dodatkowy pancerz i magic resist: dodatkowy przelicznik +7.5% bAD
Wukong (Top)
- Przelicznik AD 220% >>> 275%
Gwen
- Snip Snip!
– Bazowe obrażenia na każde cięcie 10/14/18/22/26 >>> 10/15/20/25/30
– Bazowe obrażenia ostatniego cięcia 60/80/100/120/140 to 60/85/110/135/160
Evelynn
- Dodatkowe obrażenia oznaczonego wroga 10/20/30/40/50 >>> 15/25/35/45/55
- Czas trwania zauroczenia 1/1.25/1.5/1.75/2 >>> 1.25/1.5/1.75/2/2.25 s
Ziggs
- Obrażenia 85/135/185/235/285 >>> 95/145/195/245/295
Rammus
- Defensive Ball Curl:
– nie spowalnia już Rammusa - Soaring Slam:
– Przyrost prędkości poruszania się 105% >>> 110%
Osłabienia czempionów:
Sett
- Magic resist 32 >>> 28
- Pit Grit:
– Regeneracja 0.25/0.5/1/2 >>> 0.15/0.5/1/2 (based on levels 1/6/11/16)
– Przelicznik bAD prawej ręki 50% >>> 55%
Aatrox
- Leczenie 100% >>> 80%
Maokai
- Sap Magic
– Leczenie – 4.5-12% >>> 4-10% max HP - Nature's Grasp
– Czas odnowienia 120/100/80 >>> 120/110/100
Zmiany czempionów:
Elise
- Neurotoxin cast range changed 625 centered >>> 575 edge range
Blitzcrank
- Mana Barrier
– Wartość tarczy 30% >>> 15-45% maksymalnej many - Rocket Grab
– Obrażenia 105/155/205/255/305 >>> 105/150/195/240/285 - Overdrive
– Dodatkowe obrażenia potworom w lesie 60-180 >>> 60-220 - Power Fist:
– Przelicznik AD 200% >>> 175%
– Dodatkowe obrażenia potworom w lesie 150% >>> 175%
– Raz na jakiś czas potwory w lesie i miniony wysyłane są na księżyc gdy zostaną zabite umiejętnością
Wzmocnienia systemowe:
Mortal Reminder
- Ataki potrzebne do nałożenia ulepszonych Grevious Wounds 2 >>> 1
Sterak's Gage
- Zanik tarczy 3.75 >>> 4.5 s
- Przeliczni bHP tarczy 75% >>> 80%
- Przelicznik bAD dodatkowego AD 45% >>> 50%
Osłabienia systemowe
Lethal Tempo
- Dodatkowy zasięg ataków dla zasięgowych czempionów 75 >>> 50
Frozen Heart
- Koszt 2500 >>> 2700
- Pancerz 80 >>> 90
- Rock Solid bazowa redukcja obrażeń 7 >>> 5
Zmiany systemowe:
Demonic Embrace
- Zdrowie 450 >>> 350
- AP increased 60 >>> 75
- Obrażenia palenia 1% >>> 0.8%