Wielkość modelu głowy może różnić się nawet o 16%, wynika z najnowszych testów przeprowadzonych przez fanów CS:GO.
Counter-Strike to gra polegająca na niebywałej szybkości oraz precyzji. Jeden strzał potrafi odmienić przebieg rundy, całego meczu, a nawet zadecydować o mistrzostwie na wielkim turnieju. Stąd też wiadomość o tym, że niektórych przeciwników jest łatwiej wyeliminować przez wielkość ich modelu głowy, może zupełnie odmienić postrzeganie CS:GO.
Użytkownik twittera o nicku Ansimist poinformował o swoim nowym odkryciu. Według niego wielkość głowy poszczególnych agentów może różnić się nawet o 16%. Jest to sprzeczne z dotychczasowym przekonaniem, że skiny do postaci są tylko walorem kosmetycznym nakładanym na taki sam „szkielet” postaci. Ansimist stworzył algorytm do obliczania wielkości modeli i wynika na to, że największą przewagę dają:
- Getaway Sally | The Professionals
- Number K | The Professionals
- Little Kev | The Professionals
- Safecracker Voltzmann | The Professionals
- Bloody Darryl The Strapped | The Professionals
- Sir Bloody Loudmouth Darryl | The Professionals
- Sir Bloody Darryl Royale | The Professionals
- Sir Bloody Skullhead Darryl | The Professionals
- Sir Bloody Silent Darryl | The Professionals
- Sir Bloody Miami Darryl | The Professionals
Jest to kolejny argument popierający petycję aby wykluczyć możliwość używania agentów na najważniejszych turniejach CS:GO. Valve stoi teraz przed trudnym zadaniem poprawienia modeli tych postaci, choć znając ich zapał do pracy, nie powinniśmy tego oczekiwać. Poniżej znajdziecie film pokazujący różnicę pomiędzy skinami:
In the video below you can see how I’m shooting with bullet spread disabled, aiming in one place, missing the head of the professionals and then shooting in the same place and hitting the head of the SAS.
2/5 pic.twitter.com/wyEmGUQGdX
— Ansimist (@ansimist) September 12, 2022