Wielkość modelu głowy może różnić się nawet o 16%, wynika z najnowszych testów przeprowadzonych przez fanów CS:GO.

Counter-Strike to gra polegająca na niebywałej szybkości oraz precyzji. Jeden strzał potrafi odmienić przebieg rundy, całego meczu, a nawet zadecydować o mistrzostwie na wielkim turnieju. Stąd też wiadomość o tym, że niektórych przeciwników jest łatwiej wyeliminować przez wielkość ich modelu głowy, może zupełnie odmienić postrzeganie CS:GO.

Użytkownik twittera o nicku Ansimist poinformował o swoim nowym odkryciu. Według niego wielkość głowy poszczególnych agentów może różnić się nawet o 16%. Jest to sprzeczne z dotychczasowym przekonaniem, że skiny do postaci są tylko walorem kosmetycznym nakładanym na taki sam „szkielet” postaci. Ansimist stworzył algorytm do obliczania wielkości modeli i wynika na to, że największą przewagę dają:

  • Getaway Sally | The Professionals
  • Number K | The Professionals
  • Little Kev | The Professionals
  • Safecracker Voltzmann | The Professionals
  • Bloody Darryl The Strapped | The Professionals
  • Sir Bloody Loudmouth Darryl | The Professionals
  • Sir Bloody Darryl Royale | The Professionals
  • Sir Bloody Skullhead Darryl | The Professionals
  • Sir Bloody Silent Darryl | The Professionals
  • Sir Bloody Miami Darryl | The Professionals

Jest to kolejny argument popierający petycję aby wykluczyć możliwość używania agentów na najważniejszych turniejach CS:GO. Valve stoi teraz przed trudnym zadaniem poprawienia modeli tych postaci, choć znając ich zapał do pracy, nie powinniśmy tego oczekiwać. Poniżej znajdziecie film pokazujący różnicę pomiędzy skinami: