KFC Triathlon wkracza w kolejną fazę. Po całym miesiącu rozgrywek League of Legends, przyszedł czas na turnieje Teamfight Tactics.
Triathlon powered by KFC to seria turniejów w League of Legends, Teamfight Tactics oraz Legends of Runeterra, w której łączna pula nagród wynosi 15.000 złotych. Do rozgrywek zapisać może się każdy za pomocą otwartych kwalifikacji. Zapisy do zawodów prowadzone są na dedykowanej stronie gameonkfc.pl.
Pierwsze na tapet zostały wzięte League of Legends. Zawody przeprowadzone były na Howling Abyss, czyli uczestnicy walczyli w pojedynkach “jeden na jednego”. Przeprowadzone zostały cztery tury eliminacyjne, z których wzięło udział ponad 1000 graczy. Spośród nich wyłoniono najlepszą czwórkę, czyli Aluri, MMM, Madeofsorrow oraz Etherslay, którzy w październiku wystąpią w finale grając w Legends of Runeterra.
Już w najbliższy czwartek wystartują rozgrywki Teamfight Tactics, w których również przewidywane są cztery rundy eliminacyjne. W każdej z nich weźmie udział 256 graczy, a wyłoniona dwójka awansuje do finałów. Rozgrywki komentowane będą przez Cezarego “BlackFireIce” Cholewskiego oraz Macieja „Kezman” Gramackiego.
Harmonogram rozgrywek Teamfight Tactics:
- pierwsza tura kwalifikacji: 15-16 września (transmisja twitch.tv/blackfireice)
- druga tura kwalifikacji: 19-20 września (transmisja twitch.tv/kezman22)
- trzecia tura kwalifikacji: 22-23 września (transmisja twitch.tv/kezman22)
- czwarta tura kwalifikacji: 26-27 września (transmisja twitch.tv/blackfireice)
- Finały: 30 września (transmisja twitch.tv/blackfireice)
Najlepsi gracze z obydwóch dziedzin zmierzą się 5 października w finałowym pojedynku w Legends of Runeterra. Finałowa czwórka będzie walczyć o pulę nagród w wysokości 5000 złotych. Trzeci tytuł zakończy tytułowy Triathlon.
Marka KFC lubi angażować społeczność esportową, o czym mogą świadczyć aktywności w ubiegłych latach. Restauracja kilkukrotnie oferowała specjalną pozycję dla graczy nazwaną “kubełek gamera 1337”, a nazwa odnosiła się do miksu 1 nóżki, 3 stripsów, potrójnych frytek i 7 hot wingsów. Trzykrotnie odbyła się akcja “KFC na mapach”, która nagrodzona została srebrną statuetką MIXX AWARDS. Wydarzenie Triathlon powered by KFC jest jedną z wielu aktywności marki KFC w branży gamingowo-esportowej.