Twórca internetowy 3kliksphilip podzielił się swoją historią o niedawno dodanym gry zestawie muzycznym „Heading for the Source”.
W niedawnej aktualizacji Valve dodało do Counter-Strike'a nowe zestawy muzyczne, a wśród nich jeden stworzony przez youtubera o nazwie 3kliksphilip. Internetowy twórca opowiedział wzruszającą historię utworów, które możemy usłyszeć w grze, a jej początek sięga jeszcze lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku.
Zacznijmy od tego, że zestaw Heading for the Source powstał w 2016 roku. 3kliksphilip stworzył go wykorzystując samemu skomponowane utwory, ale również, ścieżki dźwiękowe stworzone przez jego tatę w latach osiemdziesiątych. „Staruszek” za czasów swojej młodości wykorzystywał sprzęt analogowy oraz syntezatory dźwięku i nagrywał swoje dzieła na kasety magnetofonowe. Było to wyłącznie jego hobby, więc cała twórczość lądowała w szafie i została zapomniana na długie lata.
Gdy 3kliksphilip odkrył muzykę swojego ojca, namawiał go aby przenieść ją na cyfrowe nośniki, a najlepiej zachować ją w chmurze. Jednak w obawie przed kradzieżą jego własności intelektualnej, tata nie pozwalał na taki ruch. Philip jak na poczciwego syna przystało, nie tylko zdigitalizował twórczość swojego rodziciela, ale również zaczął ją wykorzystywać przy tworzeniu swoich gier oraz filmów na YouTube.
Wykorzystane piosenki przypadły do gustu widzom 3kliksphilipa i zaczęły zyskiwać popularność, co spowodowało, że jego tata zmienił zdanie o udostępnianiu swoich utworów w sieci. Dzięki temu wpadł na pomysł stworzenia zestawu muzycznego, a wiele głosów społeczności proszących Valve o dodanie go do gry przekonało Valve. Dzięki temu tata 3kliksphilipa przekonał się na własnej skórze jaką moc ma internet i… jak wiele można z niego zarobić.
Sukces jego starych utworów spowodował, że ojciec Philipa po wielu latach wrócił do komponowania muzyki. Dla YouTubera to jest właśnie największy skarb jaki mógł otrzymać. Seventhedreamer, bo taki pseudonim artystyczny przyjął tata 3kliksphilipa, opublikował swoje utwory na Spotify i ma w planach wypuszczanie kolejnych albumów. Zdecydowanie jest to piękna historia jak wielowymiarowe potrafią być gry komputerowe i nie ograniczają się jedynie do „klikania klawiszy”.