Druga z trzech aktualizacji przygotowujących League of Legends do Mistrzostw Świata niedługo wejdzie w życie. Oto czego możemy się spodziewać.

Wzmocnienia czempionów

Miss Fortune

  • Double Up:
    – Obrażenia 20/40/60/80/100 (+100% AD) (+35% AP) >>> 20/45/70/95/120 (+100% AD) (+45% AP)
    – Czas rzucania czaru 0.25 s >>> dopasowany do ataków podstawowych
  • Strut:
    – Koszt many 45 >>> 35
    – Prędkość ataku 40/55/70/85/100% >>> 50/65/80/95/110%
  • Make It Rain:
    – Czas odnowienia 18/16/14/12/10 >>> 18/17/16/15/14
    – Obrażenia 80/115/150/185/220 (+80% AP) >>> 70/100/130/160/190 (+100% AP)
    – Spowolnienie 40/45/50/55/60% >>> 50% (+4% per 100 AP)
  • Bullet Time
    – Obrażenia skalujące się z atakami krytycznymi 20% >>> 30% na każdą falę

Twisted Fate

  • przelicznik AP 70% >>> 80%
  • koszt many 40/55/70/85/100 >>> 30/40/50/60/70

Kassadin

  • Null Sphere:
    – Czas odnowienia 11/10.5/10/9.5/9 >>> 10/9.5/9/8.5/8
    – Koszt many 70/75/80/85/90 >>> 60/65/70/75/80

Rell

  • wskakując na konia zyskuje  250 >>> 280 prędkości poruszania się
  • czas odnowienia 18/16.25/14.5/12.75/11 >>> 15

Graves

  • Czas odnowienia 12/11/10/9/8 >>> 13/11.5/10/8.5/7
  • Obrażenia 250/400/550 >>> 275/425/575

Nocturne

  • Prędkość ataku 0.668 >>> 0.721
  • czas ondowienia 14 >>> 13 seconds

Ezreal

  • Czas odnowienia 28/25/22/19/16 >>> 26/23/20/17/14

Camille

  • Max HP 17% >>> 20%
  • przelicznik AD 75% >>> 90%

Sett

  • przelicznik AD – 20% za każde 100 bAD >>> 25% za każde 100 bAD
  • Spowolnienie 50% >>> 70%

Osłabienia czempionów:

Nami (Electrocute)

  • Tidecaller's Blessing liczy się tylko jako jedno źródło obrażeń

Taric

  • Magic resist 32 >>> 28
  • Czas odnowienia 15/14/13/12/11 >>> 16/15/14/13/12

Azir

  • przelicznik AP 60% >>> 55%
  • Czas odnowienia 19/18/17/16/15 >>> 22/20.5/19/17.5/16

Ahri

  • Bazowe HP 570 >>> 550
  • czas trwania zauroczenia 1.4/1.55/1.7/1.85/2 >>> 1.2/1.4/1.6/1.8/2

Sylas

  • Bazowe HP 595 >>> 575
  • Czas odnowienia 10/9/8/7/6 >>> 11/10/9/8/7

Trundle

  • Czas odnowienia 15/14/13/12/11 >>> 18/17/16/15/14

Wukong

  • Prędkość poruszania się 345 >>> 340
  • Prędkość ataków podstawowych 0.711 >>> 0.68

Sivir

  • Przyrost AD co poziom 3 >>> 2.8
  • przelicznik AD 30/35/40/45/50% tAD >>> 25/30/35/40/45% tAD

Renekton

  • Cull the Meek:
    – Bazowe obrażenia 65/100/135/170/205 (+80% bAD) >>> 60/90/120/150/180 (+100% bAD)
    – Obrażenia ulepszonej umiejętności 100/150/200/250/300 (+120% bAD) >>> 90/135/180/225/270 (+140% bAD)

Zmiany czempionów

Maokai

  • Sap Magic:
    – Czas odnowienia zmniejsza się o 1.5 s za każdy atak na dużym potworze w lesie
    – Leczenie 5-45 (+4.5-11% max HP) >>> 4-34 (4.8-14% max HP)
  • Bramble Smash:
    – Obrażenia 70/110/150/190/230 >>> 65/110/155/200/245
    – Zadaje 2/2.25/2.5/2.75/3% max HP celu
    – Zadaje 40/60/80/100/120 dodatkowych obrażeń potworom
  • Sapling Toss changes:
    – Obrażenia 20/45/70/95/120 (+7/7.25/7.5/7.75/8% (+0.7% per 100 AP) of the target's max HP) >>> 55/70/95/120/155 (+42.5% AP) (+6% Maokai's max HP)
    – Nasionko atakujące z krzaków zadaje dodatkowe obrażenia, ale niezależne od max HP
    – Miniony zawsze dostają podstawowe obrażenia, nawet jeśli nasionko jest w krzaku
    – Koszt many 60/70/80/90/100 >>> 45/55/65/75/85
    – Spowolnienie 35% >>> 45%
    – Nasionka z krzaka spowalnia o 45% (+2% per 100 AP) (+0.6% per 100 bHP)
  • Nature's Grasp:
    – Prędkość rzuconego czaru 50-650 >>> 100-750
    – Przyspieszenie czaru 250 >>> 300
    – Daje 40-60% prędkości poruszania się

Hecarim

  • Rampage:
    – Obrażenia 60/90/120/150/180 (+90% bAD) > >> 60/85/110/135/160 (+95% bAD)
    – Obrażenia za każdy ładunek 2% (+3% per 100 bAD) >>> 4% (+6% per 100 bAD)
    – Czas odnowienia za każdy ładunek 1 >>> 0.75 seconds
    – Maksymalna liczba ładunków 2 >>> 3
    – Zanikanie ładunków – wszystkie na raz >>> pojedynczo każdy ładunek
    – Koszt many 28/31/34/37/40 >>> 30
  • Spirit of Dread
    – Daje 15/20/25/30/35 pancerza i redukcji magii
  • Devastating Charge:
    – Przelicznik bAD 55-110% >>> 50-100%
    – Odrzut 250-450 >>> 150-350
    – Czas odnowienia 20/19/18/17/16 >>> 17
  • Onslaught of Shadows
    – Czas przerażenia 0.75-2 >>> 0.75-1.5

Zmiany systemowe

Seeker's Armguard

  • AP 20 >>> 30

Stopwatch

  • Koszt 650 >>> 750 złota

Guardian Angel

  • Koszt 2800 >>> 3000 złota
  • AD 40 >>> 45

Zhonya's Hourglass

  • Koszt 2600 >>> 3000 złota
  • AP 65 >>> 80
  • AH 10 >>> 15