Druga z trzech aktualizacji przygotowujących League of Legends do Mistrzostw Świata niedługo wejdzie w życie. Oto czego możemy się spodziewać.
Wzmocnienia czempionów
Miss Fortune
- Double Up:
– Obrażenia 20/40/60/80/100 (+100% AD) (+35% AP) >>> 20/45/70/95/120 (+100% AD) (+45% AP)
– Czas rzucania czaru 0.25 s >>> dopasowany do ataków podstawowych - Strut:
– Koszt many 45 >>> 35
– Prędkość ataku 40/55/70/85/100% >>> 50/65/80/95/110% - Make It Rain:
– Czas odnowienia 18/16/14/12/10 >>> 18/17/16/15/14
– Obrażenia 80/115/150/185/220 (+80% AP) >>> 70/100/130/160/190 (+100% AP)
– Spowolnienie 40/45/50/55/60% >>> 50% (+4% per 100 AP) - Bullet Time
– Obrażenia skalujące się z atakami krytycznymi 20% >>> 30% na każdą falę
Twisted Fate
- przelicznik AP 70% >>> 80%
- koszt many 40/55/70/85/100 >>> 30/40/50/60/70
Kassadin
- Null Sphere:
– Czas odnowienia 11/10.5/10/9.5/9 >>> 10/9.5/9/8.5/8
– Koszt many 70/75/80/85/90 >>> 60/65/70/75/80
Rell
- wskakując na konia zyskuje 250 >>> 280 prędkości poruszania się
- czas odnowienia 18/16.25/14.5/12.75/11 >>> 15
Graves
- Czas odnowienia 12/11/10/9/8 >>> 13/11.5/10/8.5/7
- Obrażenia 250/400/550 >>> 275/425/575
Nocturne
- Prędkość ataku 0.668 >>> 0.721
- czas ondowienia 14 >>> 13 seconds
Ezreal
- Czas odnowienia 28/25/22/19/16 >>> 26/23/20/17/14
Camille
- Max HP 17% >>> 20%
- przelicznik AD 75% >>> 90%
Sett
- przelicznik AD – 20% za każde 100 bAD >>> 25% za każde 100 bAD
- Spowolnienie 50% >>> 70%
Osłabienia czempionów:
Nami (Electrocute)
- Tidecaller's Blessing liczy się tylko jako jedno źródło obrażeń
Taric
- Magic resist 32 >>> 28
- Czas odnowienia 15/14/13/12/11 >>> 16/15/14/13/12
Azir
- przelicznik AP 60% >>> 55%
- Czas odnowienia 19/18/17/16/15 >>> 22/20.5/19/17.5/16
Ahri
- Bazowe HP 570 >>> 550
- czas trwania zauroczenia 1.4/1.55/1.7/1.85/2 >>> 1.2/1.4/1.6/1.8/2
Sylas
- Bazowe HP 595 >>> 575
- Czas odnowienia 10/9/8/7/6 >>> 11/10/9/8/7
Trundle
- Czas odnowienia 15/14/13/12/11 >>> 18/17/16/15/14
Wukong
- Prędkość poruszania się 345 >>> 340
- Prędkość ataków podstawowych 0.711 >>> 0.68
Sivir
- Przyrost AD co poziom 3 >>> 2.8
- przelicznik AD 30/35/40/45/50% tAD >>> 25/30/35/40/45% tAD
Renekton
- Cull the Meek:
– Bazowe obrażenia 65/100/135/170/205 (+80% bAD) >>> 60/90/120/150/180 (+100% bAD)
– Obrażenia ulepszonej umiejętności 100/150/200/250/300 (+120% bAD) >>> 90/135/180/225/270 (+140% bAD)
Zmiany czempionów
Maokai
- Sap Magic:
– Czas odnowienia zmniejsza się o 1.5 s za każdy atak na dużym potworze w lesie
– Leczenie 5-45 (+4.5-11% max HP) >>> 4-34 (4.8-14% max HP) - Bramble Smash:
– Obrażenia 70/110/150/190/230 >>> 65/110/155/200/245
– Zadaje 2/2.25/2.5/2.75/3% max HP celu
– Zadaje 40/60/80/100/120 dodatkowych obrażeń potworom - Sapling Toss changes:
– Obrażenia 20/45/70/95/120 (+7/7.25/7.5/7.75/8% (+0.7% per 100 AP) of the target's max HP) >>> 55/70/95/120/155 (+42.5% AP) (+6% Maokai's max HP)
– Nasionko atakujące z krzaków zadaje dodatkowe obrażenia, ale niezależne od max HP
– Miniony zawsze dostają podstawowe obrażenia, nawet jeśli nasionko jest w krzaku
– Koszt many 60/70/80/90/100 >>> 45/55/65/75/85
– Spowolnienie 35% >>> 45%
– Nasionka z krzaka spowalnia o 45% (+2% per 100 AP) (+0.6% per 100 bHP) - Nature's Grasp:
– Prędkość rzuconego czaru 50-650 >>> 100-750
– Przyspieszenie czaru 250 >>> 300
– Daje 40-60% prędkości poruszania się
Hecarim
- Rampage:
– Obrażenia 60/90/120/150/180 (+90% bAD) > >> 60/85/110/135/160 (+95% bAD)
– Obrażenia za każdy ładunek 2% (+3% per 100 bAD) >>> 4% (+6% per 100 bAD)
– Czas odnowienia za każdy ładunek 1 >>> 0.75 seconds
– Maksymalna liczba ładunków 2 >>> 3
– Zanikanie ładunków – wszystkie na raz >>> pojedynczo każdy ładunek
– Koszt many 28/31/34/37/40 >>> 30 - Spirit of Dread
– Daje 15/20/25/30/35 pancerza i redukcji magii - Devastating Charge:
– Przelicznik bAD 55-110% >>> 50-100%
– Odrzut 250-450 >>> 150-350
– Czas odnowienia 20/19/18/17/16 >>> 17 - Onslaught of Shadows
– Czas przerażenia 0.75-2 >>> 0.75-1.5
Zmiany systemowe
Seeker's Armguard
- AP 20 >>> 30
Stopwatch
- Koszt 650 >>> 750 złota
Guardian Angel
- Koszt 2800 >>> 3000 złota
- AD 40 >>> 45
Zhonya's Hourglass
- Koszt 2600 >>> 3000 złota
- AP 65 >>> 80
- AH 10 >>> 15