Poznaliśmy szczegóły nadchodzącego patcha 1214, który na oficjalnych serwerach pojawi się już 27 lipca. Przed nami duża aktualizacja.
Wzmocnienia czempionów
Pantheon Jungle
- Obrażenia zadawane potworom w lesie 70% >>> 105%
Jarvan IV
- przelicznik bAD 120% >>> 140%
- Czas odnowienia 12 >>> 12/11.5/11/10.5/10
Teemo
- Przyrost many 20 >>> 25
- przelicznik AP 50% >>> 55%
- Koszt many 75 >>> 75/55/35
- Zasięg 400/650/900 >>> 600/750/900
Alistar
- Czas odnowienia 15/14/13/12/11 >>> 14/13/12/11/10
- Koszt many 65/70/75/80/85 >>> 55/60/65/70/75
LeBlanc
- Bazowa mana 344 >>> 400
- Przyrost many 50 >>> 55
- Bazowe obrażenia 75/110/145/18/215 to 75/115/155/195/235
Varus
- Bazowe AD 59 >>> 62
Nerfy czempionów
Sivir
- Czas castowania 0.25-0.18 >>> 0.25-0.10 (zależne od bAS) (BUGFIX)
- Obrażenia minionom 80% >>> 65%
- odbijający się rykoszet będzie dobijać minionki mające mniej niż 15HP
Yuumi
- leczenie zależne od AP 35% >>> 30%
Seraphine (bot)
- Przelicznik AP tarczy 35% >>> 25%
- Przelicznik AP leczenie 6% >>> 4% brakującego zdrowia za każde 100 AP
Gnar
- Bazowe HP 580 >>> 540
- Przyrost regeneracji zdrowia 1.75 >>> 1.25
Zeri
- Burst Fire uderzenie prawym przyciskiem myszy nie zadaje już 35% max HP
- Burst Fire uderzenie prawym przyciskiem myszy uśmierca cel mający mniej niż 60-150 HP (w zależności od poziomu)
- Obrażenia on-hit 10/15/20 >>> 5/10/15
Renata
- Bazowe zdrowie 595 >>> 545
- Bazowe AD 51 >>> 49
Zmiany czempionów
Wukong
- Regeneracja HP 2.5 >>> 3.5
- Regeneracja HP za każdy stack 0.5% max HP (3% max) >>> 0.35% max HP (2.1% max)
Aatrox
- HP co poziom 104 >>> 114
- Leczenie 18/20/22/24/26% >>> 18/19.5/21/22.5/24%
- Leczenie 25/40/55% >>> 25/35/45%
Kayn (Rhaast)
- HP co poziom 99 >>> 109
- Leczenie 25-35% (w zależności od poziomu) >>> 20-30% (w zależności od poziomu)
Janna
- Dodatkowa moc ta 20% >>> 15%
- Tarcza 65/90/115/140/165 >>> 75/100/125/150/175
- Leczenie 90/145/200 (+45% AP) >>> 100/150/200 (+50% AP)
Gangplank
- Bazowe HP 640 >>> 600
- HP co poziom 104 >>> 114
- Bazowy pancerz 35 >>> 31
- Obrażenia Trial By Fire mają szansę uderzyć krytycznie
- Bazowe obrażenia 20/45/70/95/120 >>> 10/40/70/100/130
- Powder Keg spowolnienie 40/50/60/70/80% >>> 30/37.5/45/52.5/60% (+0.25% per 1% crit chance)
- Powder Keg dodatkowe obrażenia0 80/105/130/155/180 >>> 75/105/135/165/195
- Powder Keg dodatkowe obrażenia krytyczne 125% >>> 110%
Leczenie i tarcze:
- Forbidden Idol – leczenie i tarcza 10% >>> 8%
- Ardent Censer heal – leczenie i tarcza 10% 10% >>> 8%
- Staff of Flowing Water – leczenie i tarcza 10% 10% >>> 8%
- Mikael's Blessing heal – leczenie i tarcza 10% 20% >>> 16%
- Redemption heal – leczenie i tarcza 10% 20% >>> 16%
- Moonstone Renewer – maksymalne stacki 5 >>> 4
Przedmioty, runy:
- Potiony:
– Health Potion: przywraca 150 zdrowia >>> 120
– Refillable & Corrupting Potion: przywraca 125 zdrowia >>> 100 - Biscuit Delivery
– Przywraca 10% brakującego zdrowia i many >>> 8%
– Zwiększa maksymalną manę o 50 >>> 40 - Bone Plating
– czas odnowienia: 45 >>> 55 - Conditioning
– 9 pancerza/redukcji magii oraz 4% więcej pancerza/redukcji magii >>> 8 pancerza/redukcji magii oraz 3% pancerza/redukcji magii - Guardian
– Czas odnowienia: 70-40s >>> 90-40s - Scorch
– Obrażenia: 15-35 >>> 20-40 - Second Wind
– Leczenie 6 (+4% brakującego zdrowia) >>> Leczenie 3 (+4% brakującego zdrowia) - Sudden Impact
– 7 Lethality oraz 6 magic penetration >>> 9 Lethality oraz 7 magic penetration - Unflinching
– 10-30% Tenacity oraz odporności na spowolnienia >>> 5-25% - Time Warp Tonic
– Prędkość poruszania się: 4% >>> 2%
Summoner Spelle:
- Teleport – czas odnowienia: 360 >>> 420,
- Unleashed Teleport – bez zmian
- Exhaust – redukcja obrażeń: 40% >>> 30-40% (rosnąco na poziomach 1-9)
- Chempunk Chainsword – koszt 2600 >>> 2800
Smoki:
- Mountain Drake:
– 6% pancerza/redukcji magii >>> 9% pancerza/redukcji magii - Ocean Drake:
– 2% brakującego zdrowia na każde 5s > >> 3% brakującego zdrowia na każde 5s - Infernal Drake:
– 4% AD/AP >>> 6% AD/AP - Hextech Drake:
– 6% prędkości ataku oraz 6 Ability Haste > >> 9% prędkości ataku oraz 9 Ability Haste - Cloud Drake:
– 3.5% odporności na spowolnienia oraz prędkości poza walką >>> 7% odporności na spowolnienia oraz prędkości poza walką - Cloud Soul:
– 10% dodatkowej prędkości poruszania się oraz 50% dodatkowej prędkości poruszania się po zagraniu umiejętności ostatecznej na 6s >>> 15% dodatkowej prędkości poruszania się oraz and 50% dodatkowej prędkości poruszania się po zagraniu umiejętności ostatecznej na 6s
Zdrowie smoków:
- Zdrowie przed transformacją mapy: 2650(+240 co poziom) >>> 3450(+380 co poziom)
- Zdrowie po transformacji mapy: 4350(+240 co poziom) >> > 6950(+380 co poziom)
- Bazowe obrażenia smoków:
– Cloud Drake: 50 >>> 35
– Mountain Drake: 150 >>> 105
– Ocean Drake: 100 >>> 70
– Infernal Drake: 100 >>> 70
– Hextech Drake: 66.7 >>> 47 - Obrażenia wszystkich smoków %max HP: 7% >>> 5%
- Elder Dragon
– Zdrowie: 6400(+180 co minutę) > >> 6400(+290 co minutę)
– AD: 150 >>> 105 - Rift Herald
– Złoto: 100 dla zabójcy >>> 100 dla zabójcy + 200 lokalnego złota
– Drugi herald ma teraz 75% więcej HP