Yandex

Patch 12.14, szczegółowe plany - Zmniejszenie leczenia, gigantyczna aktualizacja już 27 lipca

20.07.2022 Michał Perkowski
fot. Riot Games

Poznaliśmy szczegóły nadchodzącego patcha 1214, który na oficjalnych serwerach pojawi się już 27 lipca. Przed nami duża aktualizacja.

Wzmocnienia czempionów

Pantheon Jungle

  • Obrażenia zadawane potworom w lesie 70% >>> 105%

Jarvan IV

  • przelicznik bAD 120% >>> 140%
  • Czas odnowienia 12 >>> 12/11.5/11/10.5/10

Teemo

  • Przyrost many 20 >>> 25
  • przelicznik AP 50% >>> 55%
  • Koszt many 75 >>> 75/55/35
  • Zasięg 400/650/900 >>> 600/750/900

Alistar

  • Czas odnowienia 15/14/13/12/11 >>> 14/13/12/11/10
  • Koszt many 65/70/75/80/85 >>> 55/60/65/70/75

LeBlanc

  • Bazowa mana 344 >>> 400
  • Przyrost many 50 >>> 55
  • Bazowe obrażenia 75/110/145/18/215 to 75/115/155/195/235

Varus

  • Bazowe AD 59 >>> 62

Nerfy czempionów

Sivir

  • Czas castowania 0.25-0.18 >>> 0.25-0.10 (zależne od bAS) (BUGFIX)
  • Obrażenia minionom 80% >>> 65%
  • odbijający się rykoszet będzie dobijać minionki mające mniej niż 15HP

Yuumi

  • leczenie zależne od AP 35% >>> 30%

Seraphine (bot)

  • Przelicznik AP tarczy 35% >>> 25%
  • Przelicznik AP leczenie 6% >>> 4% brakującego zdrowia za każde 100 AP

Gnar

  • Bazowe HP 580 >>> 540
  • Przyrost regeneracji zdrowia 1.75 >>> 1.25

Zeri

  • Burst Fire uderzenie prawym przyciskiem myszy nie zadaje już 35% max HP
  • Burst Fire uderzenie prawym przyciskiem myszy uśmierca cel mający mniej niż 60-150 HP (w zależności od poziomu)
  • Obrażenia on-hit 10/15/20 >>> 5/10/15

Renata

  • Bazowe zdrowie 595 >>> 545
  • Bazowe AD 51 >>> 49

Zmiany czempionów

Wukong

  • Regeneracja HP 2.5 >>> 3.5
  • Regeneracja HP za każdy stack 0.5% max HP (3% max) >>> 0.35% max HP (2.1% max)

Aatrox

  • HP co poziom 104 >>> 114
  • Leczenie 18/20/22/24/26% >>> 18/19.5/21/22.5/24%
  • Leczenie 25/40/55% >>> 25/35/45%

Kayn (Rhaast)

  • HP co poziom 99 >>> 109
  • Leczenie 25-35% (w zależności od poziomu) >>> 20-30% (w zależności od poziomu)

Janna

  • Dodatkowa moc ta 20% >>> 15%
  • Tarcza 65/90/115/140/165 >>> 75/100/125/150/175
  • Leczenie 90/145/200 (+45% AP) >>> 100/150/200 (+50% AP)

Gangplank

  • Bazowe HP 640 >>> 600
  • HP co poziom 104 >>> 114
  • Bazowy pancerz 35 >>> 31
  • Obrażenia Trial By Fire mają szansę uderzyć krytycznie
  • Bazowe obrażenia 20/45/70/95/120 >>> 10/40/70/100/130
  • Powder Keg spowolnienie 40/50/60/70/80% >>> 30/37.5/45/52.5/60% (+0.25% per 1% crit chance)
  • Powder Keg dodatkowe obrażenia0 80/105/130/155/180 >>> 75/105/135/165/195
  • Powder Keg dodatkowe obrażenia krytyczne 125% >>> 110%

Leczenie i tarcze:

  • Forbidden Idol – leczenie i tarcza 10% >>> 8%
  • Ardent Censer heal – leczenie i tarcza 10% 10% >>> 8%
  • Staff of Flowing Water – leczenie i tarcza 10% 10% >>> 8%
  • Mikael's Blessing heal – leczenie i tarcza 10% 20% >>> 16%
  • Redemption heal – leczenie i tarcza 10% 20% >>> 16%
  • Moonstone Renewer – maksymalne stacki 5 >>> 4

Przedmioty, runy:

  • Potiony:
    – Health Potion: przywraca 150 zdrowia >>> 120
    – Refillable & Corrupting Potion: przywraca 125 zdrowia >>> 100
  • Biscuit Delivery
    – Przywraca 10% brakującego zdrowia i many >>> 8%
    – Zwiększa maksymalną manę o 50 >>> 40
  • Bone Plating
    – czas odnowienia: 45 >>> 55
  • Conditioning
    – 9 pancerza/redukcji magii oraz  4% więcej pancerza/redukcji magii >>> 8 pancerza/redukcji magii oraz 3% pancerza/redukcji magii
  • Guardian
    – Czas odnowienia: 70-40s >>> 90-40s
  • Scorch
    – Obrażenia: 15-35 >>> 20-40
  • Second Wind
    – Leczenie 6 (+4% brakującego zdrowia) >>> Leczenie 3 (+4% brakującego zdrowia)
  • Sudden Impact
    – 7 Lethality oraz 6 magic penetration >>> 9 Lethality oraz 7 magic penetration
  • Unflinching
    – 10-30% Tenacity oraz odporności na spowolnienia >>> 5-25%
  • Time Warp Tonic
    – Prędkość poruszania się: 4% >>> 2%

Summoner Spelle:

  • Teleport – czas odnowienia: 360 >>> 420,
  • Unleashed Teleport – bez zmian
  • Exhaust – redukcja obrażeń: 40% >>> 30-40% (rosnąco na poziomach 1-9)
  • Chempunk Chainsword – koszt 2600 >>> 2800

Smoki:

  • Mountain Drake:
    – 6% pancerza/redukcji magii >>> 9% pancerza/redukcji magii
  • Ocean Drake:
    – 2% brakującego zdrowia na każde 5s > >> 3% brakującego zdrowia na każde 5s
  • Infernal Drake:
    – 4% AD/AP >>> 6% AD/AP
  • Hextech Drake:
    – 6% prędkości ataku oraz 6 Ability Haste > >> 9% prędkości ataku oraz 9 Ability Haste
  • Cloud Drake:
    – 3.5% odporności na spowolnienia oraz prędkości poza walką >>> 7% odporności na spowolnienia oraz prędkości poza walką
  • Cloud Soul:
    – 10% dodatkowej prędkości poruszania się oraz 50% dodatkowej prędkości poruszania się po zagraniu umiejętności ostatecznej na 6s >>> 15% dodatkowej prędkości poruszania się oraz and 50% dodatkowej prędkości poruszania się po zagraniu umiejętności ostatecznej na  6s

Zdrowie smoków:

  • Zdrowie przed transformacją mapy: 2650(+240 co poziom) >>> 3450(+380 co poziom)
  • Zdrowie po transformacji mapy: 4350(+240 co poziom) >> > 6950(+380 co poziom)
  • Bazowe obrażenia smoków:
    – Cloud Drake: 50 >>> 35
    – Mountain Drake: 150 >>> 105
    – Ocean Drake: 100 >>> 70
    – Infernal Drake: 100 >>> 70
    – Hextech Drake: 66.7 >>> 47
  • Obrażenia wszystkich smoków %max HP: 7% >>> 5%
  • Elder Dragon
    – Zdrowie: 6400(+180 co minutę) > >> 6400(+290 co minutę)
    – AD: 150 >>> 105
  • Rift Herald
    – Złoto: 100 dla zabójcy >>> 100 dla zabójcy + 200 lokalnego złota
    – Drugi herald ma teraz 75% więcej HP

Inne tego autora