Riot Games po raz kolejny w tym sezonie próbuje osłabić teleport, ponadto szykuje mnóstwo zmian systemowych wycelowanych w scenę profesjonalną.
Patch 12.14 ma być wycelowana w profesjonalną rozgrywkę, wszak deweloperzy chcą wprowadzić ostatnią dużą paczkę zmian, żeby dać zawodnikom czas na ułożenie mety przed nadchodzącymi Worldsami. Jeśli chodzi o kolejne aktualizacje, to studio chce powoli wprowadzać serwery w stan tegorocznego presezonu, do którego zostało jeszcze kilka ładnych tygodni. Oto jakie zmiany możemy zobaczyć w nadchodzącej łatce:
Potiony:
- Health Potion: przywraca 150 zdrowia >>> 120
- Refillable & Corrupting Potion: przywraca 125 zdrowia >>> 100
Summoner Spells
- Teleport – czas odnowienia: 360 >>> 420,
- Unleashed Teleport – bez zmian
- Exhaust – redukcja obrażeń: 40% >>> 30-40% (rosnąco na poziomach 1-9)
Runy
- Biscuit Delivery
– Przywraca 10% brakującego zdrowia i many >>> 8%
– Zwiększa maksymalną manę o 50 >>> 40 - Bone Plating
– czas odnowienia: 45 >>> 55 - Conditioning
– 9 pancerza/redukcji magii oraz 4% więcej pancerza/redukcji magii >>> 8 pancerza/redukcji magii oraz 3% pancerza/redukcji magii - Guardian
– Czas odnowienia: 70-40s >>> 90-40s - Scorch
– Obrażenia: 15-35 >>> 20-40 - Second Wind
– Leczenie 6 (+4% brakującego zdrowia) >>> Leczenie 3 (+4% brakującego zdrowia) - Sudden Impact
– 7 Lethality oraz 6 magic penetration >>> 9 Lethality oraz 7 magic penetration - Unflinching
– 10-30% Tenacity oraz odporności na spowolnienia >>> 5-25% - Time Warp Tonic
– Prędkość poruszania się: 4% >>> 2%
Smoki:
Wzmocnienia:
- Mountain Drake:
– 6% pancerza/redukcji magii >>> 9% pancerza/redukcji magii - Ocean Drake:
– 2% brakującego zdrowia na każde 5s > >> 3% brakującego zdrowia na każde 5s - Infernal Drake:
– 4% AD/AP >>> 6% AD/AP - Hextech Drake:
– 6% prędkości ataku oraz 6 Ability Haste > >> 9% prędkości ataku oraz 9 Ability Haste - Cloud Drake:
– 3.5% odporności na spowolnienia oraz prędkości poza walką >>> 7% odporności na spowolnienia oraz prędkości poza walką - Cloud Soul:
– 10% dodatkowej prędkości poruszania się oraz 50% dodatkowej prędkości poruszania się po zagraniu umiejętności ostatecznej na 6s >>> 15% dodatkowej prędkości poruszania się oraz and 50% dodatkowej prędkości poruszania się po zagraniu umiejętności ostatecznej na 6s
Zdrowie smoków:
- Zdrowie przed transformacją mapy: 2650(+240 co poziom) >>> 3450(+380 co poziom)
- Zdrowie po transformacji mapy: 4350(+240 co poziom) >> > 6950(+380 co poziom)
- Bazowe obrażenia smoków:
– Cloud Drake: 50 >>> 35
– Mountain Drake: 150 >>> 105
– Ocean Drake: 100 >>> 70
– Infernal Drake: 100 >>> 70
– Hextech Drake: 66.7 >>> 47 - Obrażenia wszystkich smoków %max HP: 7% >>> 5%
- Elder Dragon
– Zdrowie: 6400(+180 co minutę) > >> 6400(+290 co minutę)
– AD: 150 >>> 105 - Rift Herald
– Złoto: 100 dla zabójcy >>> 100 dla zabójcy + 200 lokalnego złota
– Drugi herald ma teraz 75% więcej HP