Riot Games po raz kolejny w tym sezonie próbuje osłabić teleport, ponadto szykuje mnóstwo zmian systemowych wycelowanych w scenę profesjonalną.

Patch 12.14 ma być wycelowana w profesjonalną rozgrywkę, wszak deweloperzy chcą wprowadzić ostatnią dużą paczkę zmian, żeby dać zawodnikom czas na ułożenie mety przed nadchodzącymi Worldsami. Jeśli chodzi o kolejne aktualizacje, to studio chce powoli wprowadzać serwery w stan tegorocznego presezonu, do którego zostało jeszcze kilka ładnych tygodni. Oto jakie zmiany możemy zobaczyć w nadchodzącej łatce:

Potiony:

  • Health Potion: przywraca 150 zdrowia >>> 120
  • Refillable & Corrupting Potion: przywraca 125 zdrowia >>> 100

Summoner Spells

  • Teleport – czas odnowienia: 360 >>> 420,
  • Unleashed Teleport – bez zmian
  • Exhaust – redukcja obrażeń: 40% >>> 30-40% (rosnąco na poziomach 1-9)

Runy

  • Biscuit Delivery
    – Przywraca 10% brakującego zdrowia i many >>> 8%
    – Zwiększa maksymalną manę o 50 >>> 40
  • Bone Plating
    – czas odnowienia: 45 >>> 55
  • Conditioning
    – 9 pancerza/redukcji magii oraz  4% więcej pancerza/redukcji magii >>> 8 pancerza/redukcji magii oraz 3% pancerza/redukcji magii
  • Guardian
    – Czas odnowienia: 70-40s >>> 90-40s
  • Scorch
    – Obrażenia: 15-35 >>> 20-40
  • Second Wind
    – Leczenie 6 (+4% brakującego zdrowia) >>> Leczenie 3 (+4% brakującego zdrowia)
  • Sudden Impact
    – 7 Lethality oraz 6 magic penetration >>> 9 Lethality oraz 7 magic penetration
  • Unflinching
    – 10-30% Tenacity oraz odporności na spowolnienia >>> 5-25%
  • Time Warp Tonic
    – Prędkość poruszania się: 4% >>> 2%

Smoki:

Wzmocnienia:

  • Mountain Drake:
    – 6% pancerza/redukcji magii >>> 9% pancerza/redukcji magii
  • Ocean Drake:
    – 2% brakującego zdrowia na każde 5s > >> 3% brakującego zdrowia na każde 5s
  • Infernal Drake:
    – 4% AD/AP >>> 6% AD/AP
  • Hextech Drake:
    – 6% prędkości ataku oraz 6 Ability Haste > >> 9% prędkości ataku oraz 9 Ability Haste
  • Cloud Drake:
    – 3.5% odporności na spowolnienia oraz prędkości poza walką >>> 7% odporności na spowolnienia oraz prędkości poza walką
  • Cloud Soul:
    – 10% dodatkowej prędkości poruszania się oraz 50% dodatkowej prędkości poruszania się po zagraniu umiejętności ostatecznej na 6s >>> 15% dodatkowej prędkości poruszania się oraz and 50% dodatkowej prędkości poruszania się po zagraniu umiejętności ostatecznej na  6s

Zdrowie smoków:

  • Zdrowie przed transformacją mapy: 2650(+240 co poziom) >>> 3450(+380 co poziom)
  • Zdrowie po transformacji mapy: 4350(+240 co poziom) >> > 6950(+380 co poziom)
  • Bazowe obrażenia smoków:
    – Cloud Drake: 50 >>> 35
    – Mountain Drake: 150 >>> 105
    – Ocean Drake: 100 >>> 70
    – Infernal Drake: 100 >>> 70
    – Hextech Drake: 66.7 >>> 47
  • Obrażenia wszystkich smoków %max HP: 7% >>> 5%
  • Elder Dragon
    – Zdrowie: 6400(+180 co minutę) > >> 6400(+290 co minutę)
    – AD: 150 >>> 105
  • Rift Herald
    – Złoto: 100 dla zabójcy >>> 100 dla zabójcy + 200 lokalnego złota
    – Drugi herald ma teraz 75% więcej HP