Riot Games ponownie próbuje odpowiednio zbalansować Taliyah. Bohaterka na przestrzeni lat przysporzyła studiu wielu kłopotów.
Taliyah do wydana w 2016 roku bohaterka, która przeszła już bardzo długą drogę większych i mniejszych zmian. Tkaczka Skał początkowo była zaprojektowana pod grę na środkowej alei, jednak wraz z rewolucjami mety i modyfikacją jej wachlarza umiejętności, czy dostępnych przedmiotów, znalazła swoje miejsce w lesie. Jednak nawet dziś na pozycję leśnika wybierana jest w zaledwie 60% meczów, bo bardzo często sprawdza się w roli wspierającego.
Tkaczka Skał od zawsze miała problem ze znalezieniem swojego miejsca w mecie, a studio nie potrafiło znaleźć dla niej odpowiedniego balansu. Taliyah od zawsze albo siała postrach, albo była bezużyteczna. Riot Games ponownie stara się znaleźć złoty środek, przygotowując dla niej połowiczny rework.
Bazowe statystyki
- Pancerz: 20 >>> 18
- Zdrowie: 531 >>> 500
- Regeneracja many: 9.34 + 85/lvl >>> 8 + 8/lvl
- Mana: 425 >>> 470
Pasywka – osłabienie wczesnego roamowania, zwiększenie użyteczności postaci
- Prędkość poruszania się poza walką: 20%-45% >>> 10/20/35/55% na poziomach 1/9/12/15
- Czas po którym prędkość zanika po odklejeniu się od ściany: 1s >>> 2.5s
- Naprawiono błąd, przez który Taliyah traciła pasywkę
Q – mniejszy czas odnowienia, obrażenia obszarowe ale mniejsze, wyjałowiona ziemia nie kara aż tak mocno
- NOWOŚĆ: zadaje obrażenia obszarowe o promieniu 175 jednostek
- Obrażenia: 70-170 (+ 45%AP) >>> 38-130 (+ 50%AP)
- Redukcja obrażeń za kolejny kamień: 50% >>> 60%
- Maksymalne obrażenia: 210-510(+1.35AP) >>> 98.8-338 (+1.3 AP)
- Czas odnowienia: 7-3 >>> 6.5-2.5
- Koszt many: 50-90 >>> 60-80
— - NOWOŚĆ: Użycie czaru na Wyjałowionej Ziemi powoduje wypuszczenie jednego pocisku, obrażenia zadaje w promieniu 225 jednostek, zadaje dwa razy więcej obrażeń (76-260(+1.0AP)) pierwszemu celowi, spowalnia wszystkie trafione cele o 30-50% o 2s
- NOWOŚĆ: Wyjałowiona Ziemia ma nowe efekty audio-wizualne
- Wyjałowiona Ziemia, koszt many Q: 1 >>> 30
- Wyjałowiona Ziemia, minimalny czas odnowienia Q: 1s >>>.75s
- NOWOŚĆ: użycie Q na Wyjałowionej Ziemi sprawia, że ona znika
- Wyjałowiona Ziemia wielkość: 300 >>> 400
- Wyjałowiona Ziemia czas trwania: 25s >>> 30s
- Redukcja obrażeń dodatkowego pocisku potworom w lesie: 25% >>> 60% (takie same jak podstawowa forma Q)
- NOWOŚĆ: Q zadaje 150% obrażeń potworom w lesie
- NOWOŚĆ: będzie dalej castować gdy postać będzie nieruchoma
- Naprawiono błędy
W – mniejsze koszty many i czas odnowienia, usunięte obrażenia, lepsza niezawodność
- Obrażenia: 60-140(+ 4 AP) >>> USUNIĘTE
- Opóźnienie zadziałania: .8 >>> .65
- Promień obrażeń obszarowych: 200 >>> 225
- Czas odnowienia: 16-12 >>> 14-8
- Koszty many: 70-110 >>> 60-0
E – Zwiększone obrażenia, zasięg i czas działania, dodano stuna, większy czas odnowienia
- NOWOŚĆ: Miny stunują wrogów, którzy dashowali przez nie na 1s
- Obrażenia pierwszej fali: 50-150(+ 4AP) >>> 60-240(+6 AP)
- Obrażenia po 4s: 50-150(+ 4AP) >>> USUNIĘTE
- Obrażenia detonacji: 50-90(+ 3AP) >>> 25-105 (+ 3AP)
- Redukcja obrażeń na każdą minę: 15% >>> 25%
- Maksymalne obrażenia detonacji: 155-279(+93AP) >>> 62.5-262.5 (+.75 AP)
- Czas odnowienia: 16-8 >>>16-12
- Liczba rzędów (zasięg): 4 >>> 6
- Miny w każdym rzędzie (szerokość): 6 >>> 4
- Opóźnienie pojawiania się kolejnych rzędów: 0.1 >>> 0.17
- Opóźnienie pojawienia się pierwszego rzędu: 1s >>> 0
- Czas trwania pola min: 4 >>> 5
R: Większy zasięg w późniejszej fazie, lepsza użyteczność, ulepszono zeskok
- Zasięg: 3000-6000 >>> 2500-6500
- Obrażenia nie zrzucają Taliyah ze ściany
- NOWOŚĆ: nie można zagrać przez 3 sekundy po otrzymaniu obrażeń od bohaterów i struktur
- Poruszenie się powoduje zejście ze ściany >>> Poruszenie powoduje zeskoczenie (dash) ze ściany
- Zasięg dasha podczas zeskakiwania : 400 >>> 700
- Prędkość dasha podczas zeskakiwania: 1000 >>> 1200
- Zeskok wybacza więcej błędów przy zeskakiwaniu przez ścianę