Rework Swaina zapowiadany jest już od kilku tygodni, jak nie miesięcy. Dziś poznaliśmy szczegóły zmian Wielkiego Generała Noxusu.

Studio Riot Games chce przywrócić Swaina do mety oraz jego dawnej świetności. Przygotowane zmiany, nazywane „połowicznym reworkiem” dość mocno ingerują w jego możliwości oraz mechaniki.

Celem reworku jest przywrócić Wielkiego Generała Noxusu do gry na solo-alejce, lecz w taki sposób by wciąż mógł pozostać skutecznym wspierającym. Jego dotychczasowy najsilniejszy punkt, czyli przyciąganie za pomocą pasywki, zostało zamknięte wokół umiejętności Nevermore (E). Z kolei umiejętność ostateczna będzie gwarantować o wiele więcej, bo może trwać dosłownie w nieskończoność, a jej wybuch nie będzie przerywać wysysania życia z oponentów.

Ravenous Flock (P)

  • Swain nie może przyciągać jednostek unieruchomionych przez sojusznika.
  • Swain nie zadaje obrażeń przyciągnięciem.
  • Leczenie 4/5.5/7% (poziomy 1/6/11) maksymalnego zdrowia >>> 4/5.5/7/9% (poziomy 1/6/11/16) maksymalnego zdrowia
  • Zdrowie za każdą duszę: 5 >>> 12

Death's Head (Q)

  • Koszty many: 65/70/75/80/85 >>> 45/50/55/60/65
  • Czas odnowienia: 9/7.5/5/4.5/3 s >>> 7/6/5/4/3 s
  • Obrażenia: 55/75/85/115/135 (+40% AP) >>> 60/80/100/120/140 (+40% AP)
  • Obrażenia dodatkowego pioruna: 15/20/25/30/35% >>> 12/22/32/42/52 (+10% AP)
  • Maksymalne obrażenia: 88/135/190/253/324 (+64/72/80/88/96% AP) >>> 108/168/228/288/348 (+80% AP)

Vision of Empire (W)

  • Koszty many: 70/80/90/100/110 >>> 60/65/70/75/80
  • Spingowanie pokazuje przeciwników w zasięgu umiejętności

Nevermore (E)

  • Ponowne użycie przyciąga przeciwników unieruchomionych przez umiejętność
  • Czas odnowienia skraca się o 20% podczas trwania Demonic Ascension (R)

Demonic Ascension (R)

  • Czas odnowienia: 120 s >>> 100/80/60 s
  • Obrażenia na sekundę: 35/50/65 (+14% AP) >>> 20/45/70 +(10% AP)
  • Leczenie na sekundę: 20/35/40 (+16% AP) >>> 20/40/60 (+16% AP) >>> 15/40/65 (+25% )
  • Nie gwarantuje już 125/200/275 zdrowia
  • Po włączeniu umiejętności ostatecznej, Swain zyskuje 50 Demon Power. Czar zużywa wartość Demon Power, zużywając 10 ładunków na sekundę i wyłącza się gdy ich wartość spadnie do zera. Swain wysysając zdrowie przeciwników zyskuje 20 ładunków Demon Power na sekundę. Po trzech sekundach może zagrać umiejętność ostateczną ponownie.

Demonflare (R2)

  • Obrażenia: 100/150/200 (+50% AP) >>> 150/225/300 (+60% AP)
  • Umiejętność spowalnia przeciwników o 60% zanikając przez 1.5 sekundy.
  • Ponowne użycie R nie kończy jej działania
  • Ładuje obrażenia w zależności od wyssanego zdrowia.