Po długiej przerwie twórcy League of Legends wracają do balansowania rozgrywki. Nadchodzi patch 12.6, który zmniejszy ilość leczenia w grze.
Dobiega końca przerwa od patchów w League of Legends. Pracownicy Riot Games wracają z krótkiego urlopu i przygotowali propozycję zmian na patch 12.6. Łatka dość mocno może wpłynąć na rozgrywkę, lecz balans nie będzie dotknie zbyt wielu czempionów. Studio postawiło na wiele modyfikacji w przedmiotach oraz runach, które zmniejszą ilość leczenia na Summoners Rift.
Patch 12.6 pojawi się na oficjalnych serwerach już 30 marca. Oto lista zmian:
Wzmocnienia czempionów:
- Azir
– Zdrowie co poziom – 92 >>> 105 - Darius
– R obrażenia bazowe – 100-300 >>> 125-375 - Jax
– Bazowe zdrowie – 593 >>> 615
– W obrażenia – 40-180 >>> 50-190 - Nidalee
– W (pułapka) koszt many – 40-60 >>> 30-50
– W (sus) promień hitboxa – 225 >>> 250
– E (leczenie) zasięg – 600 >>> 900
– E (leczenie) koszt many – 50-90 >>> 50-70
Osłabienia czempionów:
- Hecarim
– Q obrażenia – 60-208 (+85% bAD) >>> 60-180 (+85% bAD)
– E minimalne/maksymalne obrażenia – 30-110 (+55% bAD) / 60-220 (+110% bAD) >>> 30-90 (+55% bAD) / 60-180 (+110% bAD) - Tryndamere
– E redukcja czasu odnowienia po uderzeniu krytycznym – 1s (2s za czempiony) >>> 0.75s (1.5s za czempiony)
– R czas odnowienia – 110-90s >>> 130-90s
Zmiany czempionów
- Rengar
– P:
Otrzymujesz 1 punkt Zaciekłości gdy: nie miałeś żadnego punktu>>> nie otrzymałeś żadnego punktu za poprzedni skok
Czas zaniku Zaciekłości: 8s >>> 10s
Czas potrzebny do eliminacji aby otrzymać ładunek naszyjnika: 1.5s >>> 3s
Margines czasu do skoku po wyjściu z krzaka : 0.3s-0.45s >>> 0.35s
Zasięg skoku: 725 >>> 745
– Q:
Zawsze liczy się jako trafienie krytyczne
Obrażenia zwiększone o 0.66% za każdy 1% szans trafienia krytycznego
Obrażenia nakładają się na wieże
Nie znika po zaatakowaniu roślinek
– E:
Usunięto czas castowania podczas skoku
Zapewnia odsłonięcie przeciwnika oraz dodatkową wizję w promieniu 150 jednostek wokół niego na 2 sekundy
– R:
Odsłonięcie najbliższego wroga >>> Odsłonięcie najbliższego wroga oraz dodatkową wizję w promieniu 100 jednostek wokół niego
Osłabienia systemowe:
- Fleet Footwork
– leczenie – 10-100 (+40%bAD) (+30% AP) >>> 10-100 (+30%bAD) (+20% AP) - Legend: Bloodline
– kradzież zdrowia za każdy ładunek: .6% (Max 9%) >> .4% (Max 6%)
– po osiągnięciu wszystkich ładunków otrzymujesz 100 dodatkowego HP - Vampiric Scepter
– kradzież zdrowia – 10% >>> 8% - Blade of the Ruined King
– kradzież zdrowia – 10% >>> 8% - Immortal Shieldbow
– kradzież zdrowia – 10% >>> 8%
– wartość tarczy: 275-650 >>> 275-700
– mityczna pasywa: 5 AD oraz 50 zdrowia>>> 5 AD oraz 70 zdrowia - Bloodward (Ornn)
– kradzież zdrowia – 12% >>> 10%
Zmiany systemowe:
- Ravenous Hunter
– usunięto - Treasure Hunter
– Za każdy ładunek otrzymujesz 70 złota, każdy kolejny ładunek daje dodatkowe 20 złota.