Tydzień przed wprowadzeniem patcha 12.5 na oficjalne serwery dowiadujemy się o planowanych zmianach. Zdecydowanie największe dotyczą Mastera Yi.
Jeszcze w ubiegłym tygodniu informowaliśmy, że na serwerach testowych pojawiły się proponowane zmiany. Riot chciałby aby Szermierz Wuju był grany pod tzw. „on-hit” buildy, czyli bazujące na atakach podstawowych. Stąd tez studio zdecydowało się na coś, co można nazwać mini reworkiem, lecz został on zaklasyfikowany jako nerf. O
Poniżej znajdziecie szczegóły:
Buffy Czampionów:
- Samira
– HP co poziom 88 >>> 94
– Pancerz co poziom 3 >>> 3.5
– Czas odnowienia umiejętności ostatecznej 8s >>> 5s - Kennen
– obrażenia 4. ataku – 20/30/40/50/60 (+200% bAD) (+25% AP) >>> 35/45/55/65/75 (+120% bAD) (+35% AP) - Seraphine
– W koszt many – 50/70/90/110/130 >>> 50/60/70/80/90
– W czas odnowienia – 26/25/24/23/22 >>> 28/26/24/22/20
– W tarcza – 75-225 (zależne od poziomu) (+45% AP) >>> 60/80/100/120/140 (+40% AP)
– W leczenie – 5% (1.125% za 100 AP) brakującego zdrowia sojusznika >>> 5/5.5/6/6.5/7% (+0.75% za 100 AP) brakującego zdrowia sojusznika
– E czas odnowienia – 13/12/11/10/9 >>> 11/10.5/10/9.5/9
Nerfy Czempionów
- Ahri:
– W koszt many: 25 >>> 30
– W obrażenia 60/85/110/135/160 (+30% AP) >>> 50/75/100/125/150 (+30% AP)
– E koszt many 50 >>> 60 - Master Yi
Q
– Obrażenia 25/60/95/130/165 (+90% AD) >>> 30/60/90/120/150 (+60% AD)
– obrażenia zadają 60% dodatkowych obrażeń >>> 50% dodatkowych obrażeń
– od teraz nakłada obrażenia on-hit (które również są redukowane za każde kolejne uderzenie Q)
E
– obrażenia 30/40/50/60/70 (+35% bAD) >>> 30/38/46/54/62 (+35% bAD)
– czas działania nie mija podczas działania W >>> czas działania nie mija podczas Q oraz W (może być użyte podczas Q)
R
– czas działania nie mija podczas działania W >>> czas działania nie mija podczas Q oraz W (może być użyte podczas Q) - Gwen
– pasywne maksymalne obrażenia na potworach 10 +0.25 AP >>> 10 +0.15 AP
– E dodatkowy zasięg ataku 100 >>> 50 - Xin Zhao
– E czas odnowienia 11 >>> 12s
– R czas trwania 5 >>> 4s
Nerfy przedmiotów:
- Hullbreaker (dla postaci zasięgowych)
– własne resisty 20-60 >>> 20-60 (10-30 dla postaci zasięgowych)
– resisty minionów 60-180 >>> 60-180 (30-90 dla postaci zasięgowych)