Po wczorajszych wstępnych planach na patch 12.4, poznaliśmy szczegóły nadchodzących zmian na Summoners Rift.
Buffy czempionów
- Aatrox
– Zwiększenie obrażeń w Swee Spot 50% >>> 60% - Illaoi
– Bazowa prędkość ataku 0.571 >>> 0.625
– Obrażenia W: 2% za każde 100 AD >>> 4% za każde 100 AD - Amumu
– Redukcja obrażeń E: 2/4/6/8/10 >>> 5/7/9/11/13 - Ashe
– Prędkość strzały R: 1600 >>> 1500 + 200/s (max 2100) - Lucian
– Koszt many Q: 50/60/70/80/90 >>> 48/56/64/72/80 - Kalista
– Pancerz 21 >>> 24 - Xayah
– Przelicznik krytycznych obrażeń E: 0.5% za każdy 1% szans >>> 0.75% za każdy 1% szans - Sett
– HP/lvl 93 >>> 100 - Rumble
– Pancerz 31 >>> 36 - Neeko
– Wielkość hitboxu 80 >>> 65
– Q dodatkowe obrażenia: 40/60/80/100/120 >>> 40/65/90/115/140
– W czas odnowienia: 20/19/18/17/16 >>> 16/15/14/13/12 - Nami (odwrócenie nerfów E )
– obrażenia E: 20/35/50/65/80 >>> 25/40/55/70/85
Nerfy czempionów:
- Zeri
Q:
– Nienaładowany strzał z PPM: 15-40 (+4% AP) >>> 10-25 (+3% AP)
– Nienaładowany strzał z PPM przy niskim zdrowiu: 4x >>> 6x
– Spowolnienie po PPM, czas trwania: 1.5s >>> 1s
– Spowolnienie po PPM: 20-40% >>> 14-50%
– Bazowe obrażenia Q: 10-30 >>> 9-25
– Bazowe obrażenia Q mogą być krytyczne
– Konwersja prędkości ataku do AD: 50% >>> 60% (70% efektywności >>> 84%)
W:
– Czas odnowienia: 10 >>> 13-9
E:
– Czas odnowienia 23-17 >>> 23-19
– Skrócenie czasu odnowienia za trafianie przeciwników 1.5 s >>> 1s
R:
– Prędkość ataku 30-40% >>> 30% - Mundo
– AD/lvl 4.2 >>> 3.5
– Czas odnowienia R: 110/100/90 >>> 110 na wszystkich poziomach - Qiyana
– Dodatkowe AD z pasywy: 55% >>> 40% - Veigar
– Pancerz 23 >>> 21
– Pancerz co poziom 3.75 >>> 4
– Czas odnowienia E: 18/16.5/15/13.5/12 >>> 20/18/16/14/12 - Blitzcrank
– Regeneracja zdrowia 8.5 >>> 7.5 - Nunu
– Leczenie Q na czempionach 80% >>> 60% - Master Yi
– Zmiany przesunięte na następny patch
Zmiany:
- Przedmioty dla wspierających:
– Kara za farmienie minionów 4 na minutę >>> 2 na minutę do 5 minuty, 4 na pozostałą część gry
– Bounty od farmy nalicza się teraz biorąc pod uwagę również przychód z itemów
– Objective Bounty: przewaga w złocie dzielona jest na pół jeśli w przeciwnym zespole są dwie osoby z przedmiotem dla wspierających
– Wygasanie Objective Bounty: 15s >>> 5s