Sezon dwunasty w League of Legends nadchodzi wielkimi krokami, a wraz z nim oczywiście patch 12.1. Dziś w sieci pojawiły się o nim pierwsze informacje.
Za nami jeden z najdłuższych okresów bez aktualizacji. Jednak nareszcie Riot Games bierze się za zmiany balansujące moc postaci na Summoners Rift, ale studio nie zdecydowało się większe modyfikacje. Z pewnością ze względu na rychły start lig profesjonalnych, które rozpoczną się właśnie na patchu 12.1. Największą i najbardziej kontrowersyjną zmianą jest modyfikacja teleporta, która może odmienić styl gry zawodowców.
Lista planowanych zmian:
Wzmocnienia czempionów
- Diana
– Przelicznik AP na umiejętności pasywnej: 40% >>> 50%
– Obrażenia pasywki przeciwko potworom 250% >>> 300% - Gangplank
– Czas odnowienia Q – 5s >>> 4.5s
– Koszt many Q – 60-40 >>> 55-35
Osłabienia czempionów
- Sona
– szczegóły wkrótce - Rek'Sai
– szczegóły wkrótce
Wzmocnienia systemowe
- Force of the Nature
– Zbieranie ładunków wydłużone 5 >>> 7 sekund
– Maksymalna redukcja obrażeń 20% >>> 25%
Osłabienia systemowe
- Eclipse
– Czas odnowienia dla bohaterów walczących wręcz – 6 >>> 8s - Immortal Shieldbow
– AD – 55 >>> 50
– Wartość tarczy 30-800 >>> 275-650 - Wit's End
– Odporność na magię 50 >>> 40
– Nowy przepis: Hearthbound Axe + Null Magic Mantle + Pickaxe
Poprawki
- Teleport
– nie można używać na wardach i minionach
– czas odnowienia 420-210 >>> 360
– nie gwarantuje już przyspieszenia poruszania się
– po 14 minucie zmienia się w Unleashed Teleport
– Unleashed Teleport działa jak dotychczasowy teleport