Yandex

Patch 11.24, szczegółowe plany - kontrowersyjne zmiany Kleda, mocny nerf Predatora

01.12.2021 Michał Perkowski
fot. Riot Games

Riot Games rozszerzyło plany na nadchodzący patch 11.24. Do listy zmian dołączono kolejne czempiony oraz ujawniono dokładne liczby.

Pełna lista planów na patch, który pojawi się w środę 8 grudnia:

Buffy czempionów:

  • Ivern:
    – doświadczenie otrzymywane z golemów: 37 >>> 95
    – złoto otrzymywane z golemów: 39 >>> 85
  • Samira:
    – koszt many R: 100/50/0 >>> 0 na wszystkich poziomach
  • Caitlyn:
    – atak podstawowy caitlyn otrzymuje mały reset gdy zaatakuje oponenta oznaczonego pułapką lub siatką

Nerfy czempionów:

  • Camille
    – czas odnowienia E 16/14.5/13/11.5/10 >>> 16/15/14/13/12
    – Obrażenia czułego punktu W – 6/6.5/7/7.5/8 (+3.3 za 100 dodatkowego AD) % Max HP >>> 5/5.5/6/6.5/7 (+3.3 za 100 dodatkowego AD) % Max HP

Buffy systemowe:

  • Archangel's Staff
    – koszt złożenia 950 (3000 łącznie) >>> 550 (2600 łącznie)
  • Chemtech Mini Dragon Buff
    – Dodatkowe obrażenia: 5% >>> 6%
  • Hextech Mini Dragon Buff
    – Dodatkowa prędkość atakowania 5% >>> 6%
    – Dodatkowe ability haste 5 >>> 6
  • Conqueror
    – Czas trwania 4 >>> 5 sekund
    – Moc za każdy ładunek 2-4 >>> 2-4.5

Nerfy systemowe:

  • Predator
    – maksymalna prędkość poruszania się 60% >>> 45%
    – czas narastania 1 >>> 1.5 sekundy
  • Dusza smoka Chemtech
    – czas wykrwawiania 5 >>> 4 sekundy
    – redukcja obrażeń 33% >>> 40%
  • Crown of the Shattered Queen
    – AP: 70 >>> 60
  • Cosmic Drive
    – AP: 75 >>> 65
    – zdrowie 250 >>> 200
    – prędkość poruszania się 20-10% >>> 15-5%
  • Evenshroud
    – zwiększone obrażenia 10% >>> 9%
    – czas trwania 5 >>> 4 s
  • Frostfire Gauntlet
    – obrażenia 20-100 (+0.5% Max Zdrowia) >>> 12-85 (brak przelicznika od zdrowia)
  • Axiom Arc
    – odnowienia czasu odnowienia R: 25% >>> 20%

Zmiany:

  • Lethal Tempo
    – prędkość ataku w walce wręcz za każdy ładunek 15% >>> 13%
    – prędkość ataku w walce dystansowej za każdy ładunek 5% >>> 7%
    – dodatkowy zasięg 100 >>> 75
  • Glacial Augment
    – spowolnienie 35% >>> 30%
    – AD ratio: 2% za każde 100 dodatkowego AD >>> 4% za każde 100 dodatkowego AD
    – AP ratio: 2% za każde 100 AP >>> 3% za każde 100 AP
    – Heal & shield ratio: 5% za każde 100 H&S >>> 7% za każde 100 H&S
  • Kled
    – Zdrowie Jaszczura liczy się jako bazowe HP
    – Zdrowie Jaszczura 400-1420 >>> 400-1550
    – Czas odnowienia E: 14/13/12/11/10 >>> 13/12/11/10/9
    – Przelicznik E – 60% >>> 65%

Inne tego autora