Pełny upiorności (powiedzmy), elektryzujący i przesycony szokującymi nagrodami sezon wkracza na arenę. Przed nami Shocktober!
Shoctober znów zaskoczył graczy? Pewnie tak. W końcu po raz pierwszy dostaniemy tak piekielnie urocze… Emotikony nietoperzy. Czegoż w końcu graczom w październiku trzeba więcej niż potwierdzenia, że Halloween już za pasem?
Darmowe nagrody
Aby było sprawiedliwie, jak co miesiąc gracze będą mieli do odebrania garść nagród po darmowej stronie przepustki:
- 1 Rzadką Księgę Kart
- 10 Epickich Dzikich Kart
- 20 Rzadkich Dzikich Kart
- 100 Powszechnych Dzikich Kart
- 2 Klucze do skrzynek
- 25 skrzynek
- 1 Legendarną Dziką Kartę
Pass Royale w sezonie 28: Shocktober
Październik przywita nas przede wszystkim szokującym designem… Jak co roku o tej porze witamy motywy powiązane z Ellectro Valey. Królestwo naszego elektrycznego maga oraz znienawidzonego giganta wszakże ma w sobie coś upiornego, prawda?
- Unikalna skórka Electro Wizarda
- Emotikonka pełna czułości i uścisków od Batsa
- 1 Księga Ksiąg
- 1 Magiczna Moneta
- 2 Klucze do skrzynek
- 1 Legendarna Dzika Karta
- Epickie Dzikie Karty
- Rzadkie Dzikie Karty
- Powszechne Dzikie Karty
- 40,000 Złota
- 4 Tokeny Wymiany
- Bonusowy Bank Złota (do 25,000 Złota)
Co jeszcze w nadchodzącym sezonie?
Oprócz oczywistych dla wszystkich nagród za Pass Royale, ujrzymy także kilka dodatkowych atrakcji. Do zgarnięcie będzie m.in. jeszcze jedna emotikonka z przeuroczym nietoperzem z głową dyni. W końcu to najbardziej charakterystyczny element tego miesiąca.
Karta, która aktualnie doczekała się wzmocnienia to, jakże by inaczej, Electro Wizard. Dodatkowo, 18 października, w grze zawita nowe wydarzenie.
Warto też wspomnieć, że przełom wrześnie i października co roku wiąże się ściśle z prowadzoną przez Supercell działalnością charytatywną. Łącząc siły ze SpecialEffect, 1. października, na rzecz dzieci z różnym stopniem i rodzajem niepełnosprawności, przekazane zostały pieniądze od społeczności z Wielkiej Brytanii. W puli było w przybliżeniu 250 tysięcy dolarów. Każdy, kto dokonał tego dnia zakupów w sklepie którejkolwiek z gier wydawcy, dołożył swoją cegiełkę do tego szczytnego celu. Akcję pod tagiem #OneSpecialDay znajdziecie na Twitterze.