Poznaliśmy szczegóły zmian w patchu 11.20. Kilka zmian odroczono na inną aktualizację ze względu na sprzeczne wyniki z danych zebranych przez Riot Games.

Nerfy systemowe:

  • Lord Dominik's Regards – odroczono zmiany
  • Leczenie Smite'a
    – maksymalne leczenie 15% >>> 10%
    – AD Krugów i Grompa 78 >>> 74

Buffy systemowe:

  • Imperial Mandate
    – Pierwsze uderzenie 36-60 >>> 45-75 obrażeń
    – Bugfix: poprawnie oznacza obrażenia/zabójstwo

Nerfy bohaterów:

  • Taliyah (jungle)
    – obrażenia kolejnych uderzeń potworów w lesie 80% >>> 75%
  • Amumu
    – obrażenia Q – 70/100/130/160/190 >>> 70/95/120/145/170
    – koszt many Q – 30/35/40/45/50 >>> 70
  • Singed
    – obrażenia E – 50/65/80/95/110 (+75% AP) >>> 50/60/70/90 (+60% AP)
  • Jarvan IV
    – pasywka obrażenia 10% obecnego HP >>> 8% obecnego HP
  • Irelia
    – przelicznik AD na pasywce 30% >>> 20%
  • Shen
    – Pasywna tarcza 60-111 >>> 50-101

Buffy bohaterów:

  • Senna
    – odroczono zmiany
  • Darius
    – czas odnowienia W – 7/6.5/6/5.5/5 >>> 5 na wszystkich poziomach
  • Elise
    – bazowe zdrowie 534 >>> 555
    – pancerz co poziom 3.35 >>> 4
  • Hecarin
    – czas odnowienia W – 22/21/20/19/18 >>> 18
    – ograniczenie na leczenie nie z czempionów – 90/120/150/180/210 >>> 120/150/180/210/240
  • Udyr
    – obrażenia stożka R – 50/95/140/185/230/275 >>> 60/110/160/210/260/310