Poznaliśmy szczegóły zmian w patchu 11.20. Kilka zmian odroczono na inną aktualizację ze względu na sprzeczne wyniki z danych zebranych przez Riot Games.
Nerfy systemowe:
- Lord Dominik's Regards – odroczono zmiany
- Leczenie Smite'a
– maksymalne leczenie 15% >>> 10%
– AD Krugów i Grompa 78 >>> 74
Buffy systemowe:
- Imperial Mandate
– Pierwsze uderzenie 36-60 >>> 45-75 obrażeń
– Bugfix: poprawnie oznacza obrażenia/zabójstwo
Nerfy bohaterów:
- Taliyah (jungle)
– obrażenia kolejnych uderzeń potworów w lesie 80% >>> 75% - Amumu
– obrażenia Q – 70/100/130/160/190 >>> 70/95/120/145/170
– koszt many Q – 30/35/40/45/50 >>> 70 - Singed
– obrażenia E – 50/65/80/95/110 (+75% AP) >>> 50/60/70/90 (+60% AP) - Jarvan IV
– pasywka obrażenia 10% obecnego HP >>> 8% obecnego HP - Irelia
– przelicznik AD na pasywce 30% >>> 20% - Shen
– Pasywna tarcza 60-111 >>> 50-101
Buffy bohaterów:
- Senna
– odroczono zmiany - Darius
– czas odnowienia W – 7/6.5/6/5.5/5 >>> 5 na wszystkich poziomach - Elise
– bazowe zdrowie 534 >>> 555
– pancerz co poziom 3.35 >>> 4 - Hecarin
– czas odnowienia W – 22/21/20/19/18 >>> 18
– ograniczenie na leczenie nie z czempionów – 90/120/150/180/210 >>> 120/150/180/210/240 - Udyr
– obrażenia stożka R – 50/95/140/185/230/275 >>> 60/110/160/210/260/310