Poznaliśmy szczegóły zmian szykowanych na Mistrzostwa Świata League of Legends. Znacząca część z nich to delikatne modyfikacje.
Ogrom zmian szykowanych na patch 11.18 mocno zszokowała społeczność League of Legends, tym bardziej po wcześniejszych zapewnieniach Riotu o potrzebie przystopowania drastycznych przewrotów na Summoners Rift. Dziś okazuje się, że większość z zaproponowanych wczoraj modyfikacji to delikatne nerfy lub buffy, które są wycelowane w scenę profesjonalną.
Patch 11.18 pojawi się na serwerach 9 września. Oto wstępna lista zmian:
Wzmocnienia systemowe:
- Predator
– Czas rozpędzania się 1.5 s >>> 1 s
– Maksymalna prędkość poruszania się 45% >>> 60% - Umbral Glaive
– Koszt 2600 >>> 2400
– Lethality 12 >>> 10
Osłabienia czempionów:
- Aphelios
– Bazowe AD 57 >>> 55 - Ashe
– Czas odnowienia W – 14-4 >>> 18-4 - Camille
– Czas odnowienia pasywki 16/13/10s >>> 20/15/10s - Jayce
– Bazowe AD 54 >>> 52 - Kalista
– Czas podbicia na R – 1.5-2 s >>> 1-2 s - Lee Sin
– Bazowe AD 70 >>> 68 - Renekton
– Czas stuna wzmocnionego W – 1.5 s >>> 1 s (przyspieszono animację) - Thresh
– Prędkość poruszania się 335 >>> 330
– Maksymalne obrażenia E – 100-200% AD (+1 za duszę) >>> 80-200% (+1.5 za duszę) - Trundle (support)
– Spowolnienie E – 30-60% >>> 30-46% - Varus
– Prędkość atakowania nie bohaterów (pasywka) – 20% >>> 10-20%
– Bazowe AD – 61 >>> 59
Wzmocnienia czempionów:
- Dr Mundo
– Obrażenia Q w potwory w jungli 300-500 >>> 350-650
– Leczenie R – 20% brakującego zdrowia >>> otrzymuje 15/20/25% brakującego zdrowia jako dodatkowe HP
– Leczenie R – 20/45/70% maksymalnego HP >>> 20/40/60% maksymalnego HP - Draven
– Jeśli R uderzy bohatera z ilością zdrowia mniejszą niż Draven ma stacków, przeciwnik zostaje zgładzony
- Gangplank
– Bazowe HP – 540 >>> 570
– HP co poziom – 82 >>> 90 - Jinx
– Koszt Q – 20 >>> 16-20 - Kai'sa
– Czas odnowienia E – 16-12 >>> 16-10 - Karma
– Pancerz 26 >>> 28
– Wartość tarczy E – 80-260 >>> 90-270 - Kog'Maw (AP)
– Obrażenia E przelicznik AP 50% >>> 70% - Miss Fortune
– Ilość wystrzeliwanych fal R – 12-16 >>> 14-18 - Morgana
– Czas odnowienia E 26-18 >>> 24-16 - Singed
– Podczas R wszystkie obrażenia nakładają efekt głębokich ran - Soraka
– Użycie R oczyszcza sojuszników z głębokich ran przed uleczeniem - Taliyah
– Zagranie Q na zużytej ziemi zwraca 50% CD
– Promień zużytej ziemi 450 >>> 300
– Czas zużytej ziemi 45 s >>> 25 s - Twitch
– AD podczas R – 30-60 >>> 40-70 - Urgot
– Czas odnowienia Q – 12-8 >>> 10-8
– Koszt many Q – 80 >>> 70 - Yone
– Dodatkowa tarcza W za każdego bohatera 25% >>> 50% - Yuumi
– Czas odnowienia pasywki 18-6 >>> 14-6 - Zed (jungle)
– Pasywka zadaje 100% obrażeń potworom w lesie - Zoe
– Czas odnowienia E – 20-14 >>> 16-12
Zmiany czempionów:
- Fizz
– Pasywne zmniejszenie obrażeń zwiększone do 8 +2%AP przeciwko atakom podstawowym
– Obrażenia W z ataków – 10-30 >>> 20-40
– Obrażenia R (mała odległość rzutu) – 150-350 + 80% AP >>> 150-300 +70% AP
– Obrażenia R (średnia odległość rzutu) – 225-425 +100% AP >>> 200-350 +85% AP
– Obrażenia R (duża odległość rzutu) – 300-500 +120% AP >>> 250-400 +100% AP - Qiyana
– Podstawowa prędkość atakowania 0.625 >>> 0.6888
– Bazowa regeneracja zdrowia – 1.8 >>> 1.5
– Q zadaje o 25% więcej obrażeń potworom w lesie
– Obrażenia E – 60-180 >>> 50-170 - Lillia
– Bazowa regeneracja zdrowia 1.5 >>> 0.5
– Wzrost regeneracji 0.75 >>> 0.55
– Pasywne leczenie z dużych potworów 18-94 >>> 28-105
– Czas trwania pasywki 5.5s >>> 6.5
– Czas odnowienia E – 18 >>> 16 - Rumble
– Pasywna prędkość atakowania 50% >>> 20-80%
– Czas odnowienia W – 7-6s >>> 6s - Talon
– Bazowe obrażenia W – 65-165 >>> 65-145
– W zadaje dodatkowe 50% obrażeń potworom w lesie