Poznaliśmy szczegóły zmian szykowanych na Mistrzostwa Świata League of Legends. Znacząca część z nich to delikatne modyfikacje.

Ogrom zmian szykowanych na patch 11.18 mocno zszokowała społeczność League of Legends, tym bardziej po wcześniejszych zapewnieniach Riotu o potrzebie przystopowania drastycznych przewrotów na Summoners Rift. Dziś okazuje się, że większość z zaproponowanych wczoraj modyfikacji to delikatne nerfy lub buffy, które są wycelowane w scenę profesjonalną.

Patch 11.18 pojawi się na serwerach 9 września. Oto wstępna lista zmian:

Wzmocnienia systemowe:

  • Predator
    – Czas rozpędzania się 1.5 s >>> 1 s
    – Maksymalna prędkość poruszania się 45% >>> 60%
  • Umbral Glaive
    – Koszt 2600 >>> 2400
    – Lethality 12 >>> 10

Osłabienia czempionów:

  • Aphelios
    – Bazowe AD 57 >>> 55
  • Ashe
    – Czas odnowienia W – 14-4 >>> 18-4
  • Camille
    – Czas odnowienia pasywki 16/13/10s >>> 20/15/10s
  • Jayce
    – Bazowe AD 54 >>> 52
  • Kalista
    – Czas podbicia na R – 1.5-2 s >>> 1-2 s
  • Lee Sin
    – Bazowe AD 70 >>> 68
  • Renekton
    – Czas stuna wzmocnionego W – 1.5 s >>> 1 s (przyspieszono animację)
  • Thresh
    – Prędkość poruszania się 335 >>> 330
    – Maksymalne obrażenia E – 100-200% AD (+1 za duszę) >>> 80-200% (+1.5 za duszę)
  • Trundle (support)
    – Spowolnienie E – 30-60% >>> 30-46%
  • Varus
    – Prędkość atakowania nie bohaterów (pasywka) – 20% >>> 10-20%
    – Bazowe AD – 61 >>> 59

Wzmocnienia czempionów:

  • Dr Mundo
    – Obrażenia Q w potwory w jungli 300-500 >>> 350-650
    – Leczenie R – 20% brakującego zdrowia >>> otrzymuje 15/20/25% brakującego zdrowia jako dodatkowe HP
    – Leczenie R – 20/45/70% maksymalnego HP >>> 20/40/60% maksymalnego HP
  • Draven
    – Jeśli R uderzy bohatera z ilością zdrowia mniejszą niż Draven ma stacków, przeciwnik zostaje zgładzony
  • Gangplank
    – Bazowe HP – 540 >>> 570
    – HP co poziom – 82 >>> 90
  • Jinx
    – Koszt Q – 20 >>> 16-20
  • Kai'sa
    – Czas odnowienia E – 16-12 >>> 16-10
  • Karma
    – Pancerz 26 >>> 28
    – Wartość tarczy E – 80-260 >>> 90-270
  • Kog'Maw (AP)
    – Obrażenia E przelicznik AP 50% >>> 70%
  • Miss Fortune
    – Ilość wystrzeliwanych fal R – 12-16 >>> 14-18
  • Morgana
    – Czas odnowienia E 26-18 >>> 24-16
  • Singed
    – Podczas R wszystkie obrażenia nakładają efekt głębokich ran
  • Soraka
    – Użycie R oczyszcza sojuszników z głębokich ran przed uleczeniem
  • Taliyah
    – Zagranie Q na zużytej ziemi zwraca 50% CD
    – Promień zużytej ziemi 450 >>> 300
    – Czas zużytej ziemi 45 s >>> 25 s
  • Twitch
    – AD podczas R – 30-60 >>> 40-70
  • Urgot
    – Czas odnowienia Q – 12-8 >>> 10-8
    – Koszt many Q – 80 >>> 70
  • Yone
    – Dodatkowa tarcza W za każdego bohatera 25% >>> 50%
  • Yuumi
    – Czas odnowienia pasywki 18-6 >>> 14-6
  • Zed (jungle)
    – Pasywka zadaje 100% obrażeń potworom w lesie
  • Zoe
    – Czas odnowienia E – 20-14 >>> 16-12

Zmiany czempionów:

  • Fizz
    – Pasywne zmniejszenie obrażeń zwiększone do 8 +2%AP przeciwko atakom podstawowym
    – Obrażenia W z ataków – 10-30 >>> 20-40
    – Obrażenia R (mała odległość rzutu) – 150-350 + 80% AP >>> 150-300 +70% AP
    – Obrażenia R (średnia odległość rzutu) – 225-425 +100% AP >>> 200-350 +85% AP
    – Obrażenia R (duża odległość rzutu) – 300-500 +120% AP >>> 250-400 +100% AP
  • Qiyana
    – Podstawowa prędkość atakowania 0.625 >>> 0.6888
    – Bazowa regeneracja zdrowia – 1.8 >>> 1.5
    – Q zadaje o 25% więcej obrażeń potworom w lesie
    – Obrażenia E – 60-180 >>> 50-170
  • Lillia
    – Bazowa regeneracja zdrowia 1.5 >>> 0.5
    – Wzrost regeneracji 0.75 >>> 0.55
    – Pasywne leczenie z dużych potworów 18-94 >>> 28-105
    – Czas trwania pasywki 5.5s >>> 6.5
    – Czas odnowienia E – 18 >>> 16
  • Rumble
    – Pasywna prędkość atakowania 50% >>> 20-80%
    – Czas odnowienia W – 7-6s >>> 6s
  • Talon
    – Bazowe obrażenia W – 65-165 >>> 65-145
    – W zadaje dodatkowe 50% obrażeń potworom w lesie