Poznaliśmy szczegóły dotyczące patcha 11.13. Viego uważany na profesjonalnej scenie za jednego z najmocniejszych czempionów, dostanie… wzmocnienia. Jednak Riot chce aby występował on w lesie.

NERFY PRZEDMIOTÓW

  • Divine Sunderer (dla postaci zasięgowych)

BUFFY PRZEDMIOTÓW

  • Anathema's Chain – więcej informacji tutaj
  • Hullbreaker – więcej informacji tutaj
  • Luden's Tempest 3400 >>> 3200
  • Liandry's Anguish 3400 >>> 3200
  • Everfrost 3400 >>> 3200
  • Moonstone Renewer – moc leczenia i tarcz za każdy stack 6% >>> 7%
  • Ghost Poro (runa) – czas trwania 60 >> 90s, czas odkrycia 4 >>> 6 s

ZMNIEJSZENIE MOBILNOŚCI W GRZE:

  • Stridebreaker:
    • Halting Slash doskakuje na 300 jednostek.
    • Obrażenia Halting Slash: Współczynnik TAD 75% >>> 100%
    • Spowolnienie: 40% zanikające przez 2 sekundy >>> 90% zanikające do 40% przez 3 sekundy
    • Czas odnowienia Halting Slash 20 >>> 15 sekund
    • Halting Slash może zostać zagrany w trakcie ruchu
    • Heroic Gait Passive: 30 prędkości poruszania się >>> 20 prędkości poruszania się
    • Zdrowie 200 >>> 400
    • AD 45 >>> 40

    Trinity Force:

    • Prędkość poruszania się 25 >>> 20
    • AD – 30 >>> 35

    Black Cleaver:

    • Zdrowie 400 >>> 450
    • Prędkość poruszania się za każdy ładunek 5 (max 30) >>> 3 (max 18)

    Dead Man's Plate:

    • Czas ładowania 8 >>> 4 sekundy
    • Maksymalna prędkość poruszania się 60 >>> 40
    • Obrażenia 1-100 obrażeń w zależności od naładowania >>> 1-40 (+100 bazowego AD) obrażeń w zależności od naładowania

    Death's Dance:

    • Uleczenie za eliminację 10% >>> 15%
    • Eliminacje dają 30% dodatkowej prędkości ruchu na 2 sekundy

    Galeforce:

    • Mityczna pasywka: 3% prędkości poruszania się >>> 2% prędkości poruszania się

    Prowler's Claw:

    • Czas odnowienia: 60 >>> 90
    • Targetowanie: każda wroga jednostka >>> wrogie championy

    Shurelya's Battlesong:

    • Prędkość poruszania się po aktywacji: 60% zanikające >>> 30% niezanikające

    Lich Bane:

    • Prędkość poruszania się 10% >>> 8%
    • Ability power 70 >>> 75

    Cosmic Drive:

    • Prędkość poruszania się 10-30 (w zależności od poziomu) >>> 20
    • Ability Power 75 >>> 80

    Nibus Cloak:

    • Prędkość poruszania się 5%/20%/35% >>> 5%/20%/25%

NERFY CHAMPIONÓW

  • Rumble (jungle)
    – czas odnowienia W – 6s >>> 7-6s
    – prędkość poruszania się W – 15-35 >>> 10-30%
  • Lee Sin
    – obrażenia E 100-260 >>> 100-220
  • Riven
    – tarcza E 95-215 >>> 80-200

BUFFY CHAMPIONÓW

  • Dr. Mundo
    – przesunięto na kolejny patch
  • Xayah
    – obrażenia Q na każde piórko 45-125 >>> 50-150
  • Aphelios
    – statystyki AD pasywne 4-24 >>> 5-30
    – statystyki Lethality pasywne 3.5-21 >>> 4.5-27
  • Olaf
    – Zdrowie co poziom 93 >>> 10

ZMIANY CHAMPIONÓW

  • Tahm Kench
    – rework (patrz niżej)
  • Viego (Mid -> Jungle)
    – Leczenie z Q z minionów 100 >>> 50%
    – prędkość poruszania się E – 20-30 >>> 25-35%
    – prędkość pocisku E – 1000 >>> 1200
    – zasięg pocisku E – 700 >>> 775