Poznaliśmy szczegóły dotyczące patcha 11.13. Viego uważany na profesjonalnej scenie za jednego z najmocniejszych czempionów, dostanie… wzmocnienia. Jednak Riot chce aby występował on w lesie.
NERFY PRZEDMIOTÓW
- Divine Sunderer (dla postaci zasięgowych)
BUFFY PRZEDMIOTÓW
- Anathema's Chain – więcej informacji tutaj
- Hullbreaker – więcej informacji tutaj
- Luden's Tempest 3400 >>> 3200
- Liandry's Anguish 3400 >>> 3200
- Everfrost 3400 >>> 3200
- Moonstone Renewer – moc leczenia i tarcz za każdy stack 6% >>> 7%
- Ghost Poro (runa) – czas trwania 60 >> 90s, czas odkrycia 4 >>> 6 s
ZMNIEJSZENIE MOBILNOŚCI W GRZE:
- Stridebreaker:
- Halting Slash doskakuje na 300 jednostek.
- Obrażenia Halting Slash: Współczynnik TAD 75% >>> 100%
- Spowolnienie: 40% zanikające przez 2 sekundy >>> 90% zanikające do 40% przez 3 sekundy
- Czas odnowienia Halting Slash 20 >>> 15 sekund
- Halting Slash może zostać zagrany w trakcie ruchu
- Heroic Gait Passive: 30 prędkości poruszania się >>> 20 prędkości poruszania się
- Zdrowie 200 >>> 400
- AD 45 >>> 40
Trinity Force:
- Prędkość poruszania się 25 >>> 20
- AD – 30 >>> 35
Black Cleaver:
- Zdrowie 400 >>> 450
- Prędkość poruszania się za każdy ładunek 5 (max 30) >>> 3 (max 18)
Dead Man's Plate:
- Czas ładowania 8 >>> 4 sekundy
- Maksymalna prędkość poruszania się 60 >>> 40
- Obrażenia 1-100 obrażeń w zależności od naładowania >>> 1-40 (+100 bazowego AD) obrażeń w zależności od naładowania
Death's Dance:
- Uleczenie za eliminację 10% >>> 15%
- Eliminacje dają 30% dodatkowej prędkości ruchu na 2 sekundy
Galeforce:
- Mityczna pasywka: 3% prędkości poruszania się >>> 2% prędkości poruszania się
Prowler's Claw:
- Czas odnowienia: 60 >>> 90
- Targetowanie: każda wroga jednostka >>> wrogie championy
Shurelya's Battlesong:
- Prędkość poruszania się po aktywacji: 60% zanikające >>> 30% niezanikające
Lich Bane:
- Prędkość poruszania się 10% >>> 8%
- Ability power 70 >>> 75
Cosmic Drive:
- Prędkość poruszania się 10-30 (w zależności od poziomu) >>> 20
- Ability Power 75 >>> 80
Nibus Cloak:
- Prędkość poruszania się 5%/20%/35% >>> 5%/20%/25%
NERFY CHAMPIONÓW
- Rumble (jungle)
– czas odnowienia W – 6s >>> 7-6s
– prędkość poruszania się W – 15-35 >>> 10-30% - Lee Sin
– obrażenia E 100-260 >>> 100-220 - Riven
– tarcza E 95-215 >>> 80-200
BUFFY CHAMPIONÓW
- Dr. Mundo
– przesunięto na kolejny patch - Xayah
– obrażenia Q na każde piórko 45-125 >>> 50-150 - Aphelios
– statystyki AD pasywne 4-24 >>> 5-30
– statystyki Lethality pasywne 3.5-21 >>> 4.5-27 - Olaf
– Zdrowie co poziom 93 >>> 10
ZMIANY CHAMPIONÓW
- Tahm Kench
– rework (patrz niżej) - Viego (Mid -> Jungle)
– Leczenie z Q z minionów 100 >>> 50%
– prędkość poruszania się E – 20-30 >>> 25-35%
– prędkość pocisku E – 1000 >>> 1200
– zasięg pocisku E – 700 >>> 775