To już ten czas gdy dowiadujemy się jakie zmiany planowane są na najbliższy patch 11.12. Przed nami balans aż szesnastu postaci League of Legends.

Zmiany systemowe:

Nerfy Czempionów:

  • Wukong:
    – AD co poziom 4 >>> 3.5
    – Współczynnik Q dodatkowego AD 50% >>> 45%
  • Kaisa:
    – Czas odnowienia Q 8-6 >>> 10-6s
  • Varus:
    – Dodatkowe obrażenia W 10.8-25.2% >>> 9-21% brakującego zdrowia
  • Nasus:
    – Kradzież życia z pasywki 12-24 >>> 10-22%
  • Gnar:
    – AD 59 >>> 57
  • Renekton:
    – Leczenie z Q za jednostkę (nie czempiony) 3-7 + 4% bAD (9-21 +12% bAD wzmocnione) >>> 2-6 + 3% bAD (6-18 +9% bAD wzmocnione)
  • Talon:
    – W pierwsze obrażenia 45-105 (+55% bAD) >>> 40-80 (+40% bAD)
    – W obrażenia powrotu 45-145 (+70% bAD) >>> 50-170 (+80% bAD)
  • Udyr:
    – obrażenia stożka R 60-310 (+70% AP) >>> 50-275 (+80% AP)

Buffy Czempionów:

  • Rammus:
    – dodatkowy pancerz W 30 >>> 40
    – czas odnowienia R 130-90 >>> 110-80
  • Hecarim:
    – pancerz 32 >>> 35
    – przelicznik Q dodatkowego AD 75 >>> 85%
  • Draven:
    – dodatkowe obrażenia Q 35-55 (+65-105% bAD) >>> 40-60 (+70-110% bAD)
  • Illaoi:
    – Wzrost puli many co poziom 40 >>> 50
  • Malphite:
    – Obrażenia W w cel 10-50 (+10% pancerza) >>> 15-55 (+15% pancerza)
  • Ziggs:
    – Obrażenia Q – 85-265 >>> 85-285
    – Prędkość pocisku R na średni/daleki zasięg 1550 >>> 2250
  • Jarvan IV:
    – czas odnowienia W 12>>>9
  • Aphelios:
    – magic resist 26 >>> 30
    – Liczba ataków z Q Severum – 6 + 1 33% AS >>> 6 + 1 50% AS
    – Obrażenia na każdy atak Severum Q – 10-30 (+21-30% AD) >>> 10-40 (+20-35% AD)
    – Pasywne leczenie Severum za podstawowe stacki 3-20% >>> 3-10%
    – Leczenie Severum z umiejętności 3-20% >>> 9-30%
    – Crescendum Q obrażenia co atak 25-85 (+35-50% AD) >>> 31-100 (+40-60% AD)
    – Crescendum obrażenia mini chakramów 0.24 AD – (0.035 * ilość chakramów która uderzyła cel wcześniej) >>> 0.15AD – (0.015 * ilość chakramów która uderzyła cel wcześniej)