Riot Games zaprezentowało nowy zestaw umiejętności Dr Mundo! Bohater pojawi się na serwerach w patchu 11.12, czyli już 9 czerwca 2021 roku.

O reworku Dr Mundo mówi się od długiego czasu, a w styczniu Riot Games podzieliło się statusem prac nad nową odsłoną postaci i ujawniło jej wygląd. Teraz dowiedzieliśmy, że Szaleniec z Zaun pojawi się na oficjalnych serwerach już w patchu 11.12, a amerykańskie studio ujawniło wachlarz umiejętności jakimi będzie dysponował. Oto one:

Umiejętność bierna — Chodzić, Gdzie Chcieć
Dr Mundo zyskuje odporność na następny efekt unieruchamiający, który go trafi, traci jednak aktualne zdrowie, a ponadto upuszcza w pobliżu pojemnik z substancją chemiczną. Przechodząc nad pojemnikiem, Mundo może go podnieść, dzięki czemu odzyska część maksymalnego zdrowia i zredukuje czas odnowienia umiejętności biernej. Wrogowie mogą przejść po pojemniku, by go zniszczyć.

Dr Mundo ma też zwiększoną regenerację zdrowia zależną od maksymalnego zdrowia

Q — Zatruta Piła
Dr Mundo rzuca zatrutą piłą, zadając pierwszemu trafionemu wrogowi obrażenia magiczne zależne od jego aktualnego poziomu zdrowia i spowalniając go.

W — Wstrząs Pikawy
Dr Mundo serwuje sobie kilkusekundowy elektrowstrząs, zadając ciągłe obrażenia magiczne pobliskim wrogom oraz zachowując część otrzymanych obrażeń w postaci szarego zdrowia. Pod koniec działania tego efektu Dr Mundo zadaje pobliskim wrogom obrażenia magiczne i leczy swoje szare zdrowie, jeśli trafił wroga (leczenie jest zmniejszone, jeśli trafi tylko stwory lub potwory). Dr Mundo może powtórnie użyć Wstrząsu Pikawy, aby przerwać efekt jego działania.

E — Tępy Uraz
Biernie — Dr Mundo zyskuje premię do obrażeń od ataku zależną od jego brakującego zdrowia.

Użycie — Dr Mundo rzuca swoją „medyczną” torbą we wroga, zadając mu obrażenia fizyczne zależne od swojego brakującego zdrowia. Jeśli wróg zginie, zostanie odrzucony, zadając minimalne obrażenia tej umiejętności wszystkim wrogom, przez których przeleci.

R — Maksymalna Dawka
Dr Mundo faszeruje się chemikaliami, odzyskując natychmiast pewien procent brakującego zdrowia. Następnie przez długi czas leczy się o pewien procent maksymalnego zdrowia, zyskując w tym czasie premię do prędkości ruchu i do obrażeń od ataku.