Riot Games ujawnił pełne plany na patch 11.11. W poprzedniej aktualizacji zobaczyliśmy zmiany samej jungli. Za to teraz osłabienia i wzmocnienia dostały postacie grane na tej roli.
Nerfy run:
- Hail of Blades
- Czas odnowienia: 8 >>> 12 sekund
- Biscuit Delivery Rune
- Złoto za sprzedaż: 30 >>> 5
Nerfy przedmiotów:
- Bramble Vest
- Pancerz: 35 >>> 30
- Ciernie: 3 + 10% pancerza >>> 3
Wzmocnienia przedmiotów:
- Staff of Flowing Water
- Przyznawane AP: 20-40 >>> 25-45
- Moonstone Renewer
- Moc leczenia oraz tarcz na stack: 4% (max 20%) >>> 6% (max 30%)
- Divine Surrender
- Obrażenia od maksymalnego zdrowia przeciwnika: 10% >>> 12%
- Leczenie: 50/30% (melee/range) >>> 65/40% obrażeń
- Black Cleaver
- Obniżenie pancerza za stack: 4% (max 24%) >>> 4,5% (max 27%)
- Serpents Fang
- Obniżenie tarcz postaciom walczącym z dystansu: 25% >>> 35%
- Wardens Mail
- Rock Solid: 0,5% maksymalnego zdrowia >>> 5 + 0,35% maksymalnego zdrowia
- Frozen Heart
- Redukcja prędkości ataku: 15% >>> 20%
- Rock Solid: 0,5% maksymalnego zdrowia >>> 10 + 0,35% maksymalnego zdrowia
- Randuin's Omen
- Rock Solid: 0,5% maksymalnego zdrowia >>> 5 + 0,35% maksymalnego zdrowia
- Warmog's Armors
- Wymóg do regeneracji zdrowia: 3000 maksymalnego zdrowia >>> 1100 bonusowego zdrowia
- Stirring Wardstone (Tier 1)
- Usnunięty
- Watchful Wardstone (Tier 2)
- Koszt: 1100
- Zdrowie 150
- Ability Haste: 10
- Arcane Cache: Przedmiot może przechowywać do trzech control wardów.
- : Zwiększa maksymalną ilość postawionych Stealth i control wardów o jeden.
- : Po zdobyciu 13 poziomu i ukończeniu questa supporta zmienia się w Vigilant Wardstone.
- Vigilant Wardstone (Tier 3)
- : Zdobywany teraz poprzez ulepszenie Watchful Sightstone. Nie jest możliwy do kupienia.
- Zdrowie: 150
- Ability Haste: 15
- Arcane Cache: Przedmiot może przechowywać do trzech control wardów.
- : Zwiększa AP, Ability Haste, bonusowe AD i bonusowe zdrowie o 12%.
- Frostfire Gauntlet
- Spowolnienie dla range postaci: 25% (+4% za 1000 HP) >>> 12,5% (+2% za 1000 HP)
- Czas odnowienia dla range postaci: 4 >>> 6 sekund
- Zmiany dotyczą także ulepszonej przez Ornna wersji przedmiotu.
Nerfy championów:
- Morgana
- Bonusowe obrażenia zadawane potworom W: 185% >>> 155%
- Lee Sin
- Czas odnowienia E: 8 >>> 9 sekund
- Rumble
- Maksymalne obrażenia On-Hit zadawane potworom P: 120 >>> 80
- Elise
- Przelicznik AP od ilości przywracanego zdrowia przy auto atakach w formie pająka: 30% >>> 20%
- Leona
- Obrażenia W: 60-200 >>> 50-190
- Urgot
- Przelicznik AD W: 20-36% >>> 20-34%
- Shaco
- Przelicznik AP W: 10% >>> 9%
- Przelicznik AP E: 55% >>> 50%
- Qiyana
- Prędkość poruszania się W: 5-13% >>> 3-11%
Wzmocnienie championów:
- Azir
- Koszt many Q: 70 >>> 55
- Graves
- Przyrost AD na poziom: 3 >>> 4
- Hecarim
- Przelicznik od bonusowego AD Q: 70% >>> 75%
- Minimalny przelicznik od bazowego AD E: 50% >>> 55%
- Maksymalny przelicznik od bazowego AD E: 100% >>> 110%
- Ryze
- Przyrost zdrowia na poziom: 98 >>> 110
- Ezreal
- Regeneracja zdrowia na poziom: 0,55 >>> 0,65
- Bazowy pancerz: 22 >>> 24
- Seraphine
- Tarcza przyznawana sobie W: 75-150 >>> 75-225
- Tarcza przyznawana sojusznikom W: 50-100 >>> 50-150
- Teeemo
- Czas odnowienia W: 17 >>> 14 sekund
- Nautilus
- Zwiększone obrażenia zadawane potworom z E: 200%
- Singed
- Czas odnowienia: 10 >>> 10-8 sekund
Korekty championów:
- Master Yi
- Przelicznik AD Q: 100% >>> 90%
- Podstawowe wartości obrażeń On-Hit: 20/30/40/50/60 >>> 30/40/50/60/70
- Senna
- Przyrost zdrowia na poziom: 75 >>> 82
- Zasięg za 20 dusz P: 25 >>> 20
- Leczenie z Q skaluje się teraz z 160% Lethality
- Bonusowa prędkość poruszania się E: 20% > 20% (0,05% AP)
- Przelicznik AP R: 50% – 70%