Riot Games ujawnił pełne plany na patch 11.11. W poprzedniej aktualizacji zobaczyliśmy zmiany samej jungli. Za to teraz osłabienia i wzmocnienia dostały postacie grane na tej roli.

Nerfy run:

  • Hail of Blades
    • Czas odnowienia: 8 >>> 12 sekund
  • Biscuit Delivery Rune
    • Złoto za sprzedaż: 30 >>> 5

Nerfy przedmiotów:

  • Bramble Vest
    • Pancerz: 35 >>> 30
    • Ciernie: 3 + 10% pancerza >>> 3

Wzmocnienia przedmiotów:

  • Staff of Flowing Water
    • Przyznawane AP: 20-40 >>> 25-45
  • Moonstone Renewer
    • Moc leczenia oraz tarcz na stack: 4% (max 20%) >>> 6% (max 30%)
  • Divine Surrender
    • Obrażenia od maksymalnego zdrowia przeciwnika: 10% >>> 12%
    • Leczenie: 50/30% (melee/range) >>> 65/40% obrażeń
  • Black Cleaver
    • Obniżenie pancerza za stack: 4% (max 24%) >>> 4,5% (max 27%)
  • Serpents Fang
    • Obniżenie tarcz postaciom walczącym z dystansu: 25% >>> 35%
  • Wardens Mail
    • Rock Solid: 0,5% maksymalnego zdrowia >>> 5 + 0,35% maksymalnego zdrowia
  • Frozen Heart
    • Redukcja prędkości ataku: 15% >>> 20%
    • Rock Solid: 0,5% maksymalnego zdrowia >>> 10 + 0,35% maksymalnego zdrowia
  • Randuin's Omen
    • Rock Solid: 0,5% maksymalnego zdrowia >>> 5 + 0,35% maksymalnego zdrowia
  • Warmog's Armors
    • Wymóg do regeneracji zdrowia: 3000 maksymalnego zdrowia >>> 1100 bonusowego zdrowia
  • Stirring Wardstone (Tier 1)
    • Usnunięty
  • Watchful Wardstone (Tier 2)
    • Koszt: 1100
    • Zdrowie 150
    • Ability Haste: 10
    • Arcane Cache: Przedmiot może przechowywać do trzech control wardów.
    • : Zwiększa maksymalną ilość postawionych Stealth i control wardów o jeden.
    • : Po zdobyciu 13 poziomu i ukończeniu questa supporta zmienia się w Vigilant Wardstone.
  • Vigilant Wardstone (Tier 3)
    • : Zdobywany teraz poprzez ulepszenie Watchful Sightstone. Nie jest możliwy do kupienia.
    • Zdrowie: 150
    • Ability Haste: 15
    • Arcane Cache: Przedmiot może przechowywać do trzech control wardów.
    • : Zwiększa AP, Ability Haste, bonusowe AD i bonusowe zdrowie o 12%.
  • Frostfire Gauntlet
    • Spowolnienie dla range postaci: 25% (+4% za 1000 HP) >>> 12,5% (+2% za 1000 HP)
    • Czas odnowienia dla range postaci: 4 >>> 6 sekund
    • Zmiany dotyczą także ulepszonej przez Ornna wersji przedmiotu.

Nerfy championów:

  • Morgana
    • Bonusowe obrażenia zadawane potworom W: 185% >>> 155%
  • Lee Sin
    • Czas odnowienia E: 8 >>> 9 sekund
  • Rumble
    • Maksymalne obrażenia On-Hit zadawane potworom P: 120 >>> 80
  • Elise
    • Przelicznik AP od ilości przywracanego zdrowia przy auto atakach w formie pająka: 30% >>> 20%
  • Leona
    • Obrażenia W: 60-200 >>> 50-190
  • Urgot
    • Przelicznik AD W: 20-36% >>> 20-34%
  • Shaco
    • Przelicznik AP W: 10% >>> 9%
    • Przelicznik AP E: 55% >>> 50%
  • Qiyana
    • Prędkość poruszania się W: 5-13% >>> 3-11%

Wzmocnienie championów:

  • Azir
    • Koszt many Q: 70 >>> 55
  • Graves
    • Przyrost AD na poziom: 3 >>> 4
  • Hecarim
    • Przelicznik od bonusowego AD Q: 70% >>> 75%
    • Minimalny przelicznik od bazowego AD E: 50% >>> 55%
    • Maksymalny przelicznik od bazowego AD E: 100% >>> 110%
  • Ryze
    • Przyrost zdrowia na poziom: 98 >>> 110
  • Ezreal
    • Regeneracja zdrowia na poziom: 0,55 >>> 0,65
    • Bazowy pancerz: 22 >>> 24
  • Seraphine
    • Tarcza przyznawana sobie W: 75-150 >>> 75-225
    • Tarcza przyznawana sojusznikom W: 50-100 >>> 50-150
  • Teeemo
    • Czas odnowienia W: 17 >>> 14 sekund
  • Nautilus
    • Zwiększone obrażenia zadawane potworom z E: 200%
  • Singed
    • Czas odnowienia: 10 >>> 10-8 sekund

Korekty championów:

  • Master Yi
    • Przelicznik AD Q: 100% >>> 90%
    • Podstawowe wartości obrażeń On-Hit: 20/30/40/50/60 >>> 30/40/50/60/70
  • Senna
    • Przyrost zdrowia na poziom: 75 >>> 82
    • Zasięg za 20 dusz P: 25 >>> 20
    • Leczenie z Q skaluje się teraz z 160% Lethality
    • Bonusowa prędkość poruszania się E: 20% > 20% (0,05% AP)
    • Przelicznik AP R: 50% – 70%