Riot Games ujawnił pełne plany na patch 11.10, zmieniając kilka rzeczy w ostatnim momencie. Nie dojdą do skutku zapowiadane wzmocnienia Irelii, które zostały przełożone na przyszłość.
Nerfy run:
- Phase Rush
– Czas odnowienia 15 >>> 30-10 sekund (od poziomu)
– Prędkość poruszania się (postacie zasięgowe) 25-40% >>> 15-40%
– Prędkość poruszania się (postacie walczące wręcz) 40-60% >>> 30-60%
Wzmocnienia przedmiotów:
- Riftmaker
– Stackuje się zadając obrażenia przeciwnikom >>> stackuje się zadając lub otrzymując obrażenia od przeciwników
– Obrażenia na stack 2% >>> 3%
– Maksymalne obrażenia 10% >>> 9% - Abyssal Mask
– Zdrowie 350 >>> 400
– Zwiększenie obrażeń na celu 10% >>> 15%
– Czas trwania efektu 4 >>> 5s - Guinsoo's Rageblade
– Całkowity koszt 2800 >>> 2600 - Goredrinker (poprawa dla wojowników)
– Leczenie za każdego uderzonego championa 25% AD + 8% brakującego HP >>> 25% AD + 10% brakującego HP
Polepszenie dostępności gry w Jungle:
Nerfy championów:
- Darius
– Czas odnowienia E 24-12 >>> 26-18 - Galio
– Czas odnowienia W 18-16 >>> 18
– Wartość tarczy na W 8-20% max HP >>> 8-15% max HP - Talon
– Dodatkowe obrażenia na Q 110% >>> 100% - Jinx
– Bazowy pancerz 28 >>> 26
– Maksymalne obrażenia R na epickich stworach – 800 - Thresh
– Bazowe zdrowie 561 >>> 530
– Zdrowie co poziom 93 >>> 95 - Bard
– Obrażenia pasywki 40 (+12 za każde 5 stacków) >>> 30 (+12 za każde 5 stacków) - Katarina
– Prędkość poruszania się 340 >>> 335
Wzmocnienia championów:
- Irelia
– Zmiany odwołane, przełożone na następny patch - Kennen
– Obrażenia co czwartego ataku 10/20/30/40/50 (+20%AP) >>> 20/30/40/50/60 (+25%AP) - Kayle
– Poziom 11 – obrażenia Aflame (+20% AP) >>> (+25% AP)
– Poziom 16 – dodatkowy zasięg 50 >>> 10 - Lux
– E 60-240 (+60% AP) >>> 60-260 (+65% AP) - Zyra
– Spowolnienie pasywne 25% >>> 30%
– Czas odnowienia W 20/18/16/14/12 >>> 18/16/14/12/10 - Yuumi
– Bazowe obrażenia Q 40-190 >>> 50-200
– Wzmocnione obrażenia Q 45-245 >>> 60-260