Patch 11.9 już niedługo i zgodnie z tradycją odpowiednio wcześniej poznaliśmy szczegóły nadchodzących zmian. Jest to łatka, na której rozegrany zostanie turniej MSI.
- Turbo Chemtank
– dodatkowa prędkość poruszania się po aktywacji 60 >>> 40% - Deadman's Plate
– dodatkowe zdrowie 400 >>> 300
- Moonstone Renewer
– podstawowe leczenie Starlit Grace 60 >>> 70 - Death's Dance
– AD 50 >>> 55
– pancerz 40 >>> 45 - Wits End
– zmiana przepisu na budowę przedmiotu – Dagger >>> Long Sword
– AD 30 >>> 40 - Sunfire Aegis (tylko jungle)
– obrażenia potworów 100% >>> 150%
- Hecarim
– bazowy pancerz 36 >>> 32
– pancerz co poziom 4 >>> 4.25
– dodatkowe obrażenia Q za każdy stack 5% >>> 2% (+1% za każde 33 dodatkowego AD)
– leczenie W 30% >>> 30% (+1% za każde 40 dodatkowego AD) obrażeń zadawanych przez Hecarima. Leczenie zmniejszone jest o połowę za obrażenia sojuszników.
– minimalne obrażenia E 35-155 >>> 30-110
– maksymalne obrażenia E 70-310 >>> 60-220 - Morgana
– obrażenia W stworom w lesie 200% >>> 185% - Diana
– pancerz co poziom 3.6 >>> 3.1
– bazowa regeneracja zdrowia 7.5 >>> 6.5
– bonusowy attack speed 20-40% >>> 15-40% - Dr Mundo
– pancerz co poziom 3.5 >>> 3
– AD co poziom 3.5 >>> 3 - Rumble
– obrażenia ataków podstawowych przy przegrzaniu 10-50 >>> 5-40 - Vladimir
– Czas odnowienia Q – 9/7.75/6.5/5.25/4 >>> 9/7.9/6.8/5.7/4.6 - Jinx
– obrażenia krytyczne rakiet 200% >>> 175% przy obrażeniach obszarowych - Gragas
– obrażenia E 80-240 >>> 80-220 - Heimerdinger
– obrażenia W 50-170 >>> 50-150 (obrażenia maksymalne 90-306 >>> 90-270) - Garen
– AR/MR za każdy stack W – 0.25 >>> 0.2 (potrzebnych minionów do wymaksowania 120 >>> 150)
- Kindred
– czas odnowienia Q – 9 >>> 8
– obrażenia Q – 60-140 >>> 60-160 - Shen
– wartość tarczy R – 175/350/525 (+135% AP) >>> 120/310/500 (+17.5% dodatkowego HP) (+135% AP) - Xerath
– obrażenia Q – 80-240 (+75% AP) >>> 70-230 (+90% AP)
– obrażenia W – 60-180 (+60% AP) >>> 60-200 (+65% AP) - Kog'Maw
– redukcja resistów 20-28% >>> 25-33%
– koszt E 80-120 >>> 60-100 - Taric
– koszt many Q 70-110 >>> 70-90 - Lulu
– czas odnowienia W – 16-12 >>> 15-11
– W attack speed – 20-35% >>> 25-35% - Trundle
– spowolnienie E – 20/30/40/50/60% >>> 32/39/46/53/60% - Kayn (Rhaast)
– obrażenia Q 55% całkowitego AD +5% (+4%/100%) maksymalnego zdrowia przeciwnika >>> 65% całkowitego AD +5% (+4%/100%) maksymalnego zdrowia przeciwnika - Sett
– Obrażenia W zależne od uzbieranej Zadziorności 25 + 10 za każde 100 dodatkowego AD >>> 25 + 20 za każde 100 dodatkowego AD
– przelicznik dodatkowego AD na R – 100 >>> 120