Patch 11.9 już niedługo i zgodnie z tradycją odpowiednio wcześniej poznaliśmy szczegóły nadchodzących zmian. Jest to łatka, na której rozegrany zostanie turniej MSI.

  • Turbo Chemtank
    – dodatkowa prędkość poruszania się po aktywacji 60 >>> 40%
  • Deadman's Plate
    – dodatkowe zdrowie 400 >>> 300

  • Moonstone Renewer
    – podstawowe leczenie Starlit Grace 60 >>> 70
  • Death's Dance
    – AD 50 >>> 55
    – pancerz 40 >>> 45
  • Wits End
    – zmiana przepisu na budowę przedmiotu – Dagger >>> Long Sword
    – AD 30 >>> 40
  • Sunfire Aegis (tylko jungle)
    – obrażenia potworów 100% >>> 150%

  • Hecarim
    – bazowy pancerz 36 >>> 32
    – pancerz co poziom 4 >>> 4.25
    – dodatkowe obrażenia Q za każdy stack 5% >>> 2% (+1% za każde 33 dodatkowego AD)
    – leczenie W 30% >>> 30% (+1% za każde 40 dodatkowego AD) obrażeń zadawanych przez Hecarima. Leczenie zmniejszone jest o połowę za obrażenia sojuszników.
    – minimalne obrażenia E 35-155 >>> 30-110
    – maksymalne obrażenia E 70-310 >>> 60-220
  • Morgana
    – obrażenia W stworom w lesie 200% >>> 185%
  • Diana
    – pancerz co poziom 3.6 >>> 3.1
    – bazowa regeneracja zdrowia 7.5 >>> 6.5
    – bonusowy attack speed 20-40% >>> 15-40%
  • Dr Mundo
    – pancerz co poziom 3.5 >>> 3
    – AD co poziom 3.5 >>> 3
  • Rumble
    – obrażenia ataków podstawowych przy przegrzaniu 10-50 >>> 5-40
  • Vladimir
    – Czas odnowienia Q – 9/7.75/6.5/5.25/4 >>> 9/7.9/6.8/5.7/4.6
  • Jinx
    – obrażenia krytyczne rakiet 200% >>> 175% przy obrażeniach obszarowych
  • Gragas
    – obrażenia E 80-240 >>> 80-220
  • Heimerdinger
    – obrażenia W 50-170 >>> 50-150 (obrażenia maksymalne 90-306 >>> 90-270)
  • Garen
    – AR/MR za każdy stack W – 0.25 >>> 0.2 (potrzebnych minionów do wymaksowania 120 >>> 150)

  • Kindred
    – czas odnowienia Q – 9 >>> 8
    – obrażenia Q – 60-140 >>> 60-160
  • Shen 
    – wartość tarczy R – 175/350/525 (+135% AP) >>> 120/310/500 (+17.5% dodatkowego HP) (+135% AP)
  • Xerath
    – obrażenia Q – 80-240 (+75% AP) >>> 70-230 (+90% AP)
    – obrażenia W – 60-180 (+60% AP) >>> 60-200 (+65% AP)
  • Kog'Maw
    – redukcja resistów 20-28% >>> 25-33%
    – koszt E 80-120 >>> 60-100
  • Taric
    – koszt many Q 70-110 >>> 70-90
  • Lulu
    – czas odnowienia W – 16-12 >>> 15-11
    – W attack speed – 20-35% >>> 25-35%
  • Trundle
    – spowolnienie E – 20/30/40/50/60% >>> 32/39/46/53/60%
  • Kayn (Rhaast)
    – obrażenia Q 55% całkowitego AD +5% (+4%/100%) maksymalnego zdrowia przeciwnika >>> 65% całkowitego AD +5% (+4%/100%) maksymalnego zdrowia przeciwnika
  • Sett
    – Obrażenia W zależne od uzbieranej Zadziorności 25 + 10 za każde 100 dodatkowego AD >>> 25 + 20 za każde 100 dodatkowego AD
    – przelicznik dodatkowego AD na R – 100 >>> 120