Grzebania w umiejętnościach Agentów ciąg dalszy – Riot Games po raz kolejny miesza w swoich postaciach. Tym razem dokonano zmian w umiejętnościach Astry, Raze oraz Viper. W przypadku tej ostatniej jest to tylko naprawienie błędu.
Dzisiejszy patch 2.07. nie ma jednak dużego wpływu na rozgrywkę. Riot raczej naprawia błędy poprzedniej aktualizacji czy dokonuje małych zmian u Agentów. Jeszcze zapewne będziemy musieli chwilę poczekać, aż dojdzie między innymi do nerfu Viper. Pełny opis aktualizacji znajduje się poniżej:
Aktualizacja agentów
- Astra
- Teraz Studnia Grawitacyjna przyciąga agentów rozbrajających Spike’a
- W przypadku gdy agenci zostaną odciągnięci poza zasięg rozbrojenia, zostanie ono przerwane
- Raze
- Dodano sygnały dźwiękowe, dzięki którym wiadomo, kiedy Raze znajduje się w powietrzu za sprawą Bombowej Paki
- Zaktualizowano efekty wizualne eksplozji oraz Gwoździa Programu, aby w mniejszym stopniu ograniczały widoczność i szybciej znikały z ekranu
- Viper
- Naprawiono błąd występujący podczas obliczania, czy obrażenia otrzymane podczas rozpadu powinny być śmiertelne dla graczy z pancerzem. Sprawiało to, że strzały z Marshala wymierzone w cel, którego zdrowie spadło o 50 pkt wskutek rozpadu, zmniejszały jego zdrowie do 1 pkt, zamiast go zabić
Jakość rozgrywki
- Poprawiono narzędzie wyboru koła sygnalizowania – korzystanie z niego będzie teraz bardziej intuicyjne
- Potykacze Cyphera wyświetlane są obserwatorom w kolorze danej drużyny
Naprawione błędy
- Naprawiono błąd, w wyniku którego obserwatorzy czasami widzieli niepoprawne wektory celowania dla karabinów snajperskich z przybliżeniem podczas przełączania się pomiędzy widokami. Nieprawidłowy widok wracał na prawidłową pozycję po ok. 1 sekundzie. Teraz obserwator natychmiast przechodzi do prawidłowego widoku
- Agenci
- Yoru nie może już podkładać Spike’a po użyciu Wtargnięcia, kiedy jego Drift przez Wymiary wciąż jest aktywny
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Astra widziała kopułę na niebie, kiedy wychodziła z Postaci Astral w trakcie ulta Omena
- Naprawiono błąd, w wyniku którego umieszczenie Działka Killjoy obok Kuli Bariery Sage czasami niszczyło Barierę
- Cypher nie może już umieszczać Kamery Szpiegowskiej na rzuconej Cyberklatce
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Boty Alarmowe Killjoy ścigały po swym ponownym uruchomieniu odległe cele, które przebiegły obok nich, gdy Boty były wyłączone
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Przewodnie Światło Skye zdawało się zniknąć w głębi ziemi, gdy rzucano je bezpośrednio w dół
- Tryb rankingowy
- Naprawiono różne błędy lokalizacyjne związane z wyborem serwera oraz ekranem awansu
- Naprawiono błąd, w wyniku którego filtr historii gry działał nieprawidłowo
- Społecznościowe
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze musieli restartować klienta, by zdjąć z siebie ograniczenia kolejki rankingowej po zakończeniu ich trwania
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektórzy gracze nie byli karani za bycie AFK, jeśli rozgrywka zakończyła się w wyniku powtórzenia gry
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze korzystający z rosyjskiej klawiatury mieli problemy z opcją „Naciśnij, aby mówić” grupy
- Naprawiono błąd, w wyniku którego u graczy, którzy przełączyli się na tajską klawiaturę, resetowane były ustawienia czatu głosowego