Patch 11.6 zbliża się wielkimi krokami. Wczoraj informowaliśmy o wstępnym zarysie aktualizacji, a dziś poznaliśmy szczegóły zmian, które w przyszłym tygodniu pojawią się na serwerach.
Nerfy systemowe:
- Runa Ravenous Hunter
– podstawowy wszechwampiryzm 1% >>> 0%
– wszechwampiryzm na stack 1.7% >>> 1.5% - Runa Foot Fleetwork (ap)
– przelicznik leczenia AP 30 >>> 20% - Blade of the Ruined King
– Kradzież życia 12% >>> 10%
– Obrażenia Spihon 40-120 >>> 40-150 - Sterak's Gage
– Leczenie z każdego stacka poza pierwszym jest zredukowane o 50% - Stridebreaker
– Zdrowie 300 >>> 200 - Seeker's Armguard
– Pancerz za zabicie 1 >>> 0.5 (max 30 >>> 15) - Verdant Barrier
– Magic resist za zabicie 0.5 >>> 0.3 (max 15 >>> 9)
– AP 25 >>> 20 - Void Staff
– AP 65 >>> 70
– Koszt 2500 >>> 2700
Wzmocnienia przedmiotów:
- Shureliya's Battlesong
– czas odnowienia Inspire 90 s >>> 75 s - Luden's Tempest
– zadawanie obrażeń umiejętnościami, skraca czas odnowienia przedmiotu o 0.5 s - Sunfire Aegis
– Ability haste 15 >>> 20
– Obrażenia Immolate na stack +10% >>> +12% - Rabbadon's Deathcap
– Koszt 3800 >>> 3600
Poprawki:
- Immortal Shieldbow
– Kradzież życia 12% >>> 10%
– Usunięto starą pasywkę
– Nowa pasywka: zyskaj 25%-50% prędkości ataku
– Wartość tarczy 250-700 >>> 300-800 - Teleport Summoner Spell
– Teleport nie daje już Homeguardów jeśli teleportujemy się z fontanny
– Prędkość poruszania się 30/40/50% >>> 50%
– Czas odnowienia 420-240 >>> 420-210 - Liandry's Anguish
– Zyskaj 5% magicznej penetracji na sekundę (max 15%) >>> zadawaj maksymalnie 12% dodatkowych magicznych obrażeń zależnych od maksymalnego zdrowia celu (max 1250 dodatkowego HP) - Ironspike Whip
– Koszt 1200 >>> 1100
– Czas odnowienia 15s >>> 20s - Smite Summoner Spell
– podstawowe leczenie 70 >>> 90 - Gromp Jungle Camp
– doświadczenie 125-168.75 >>> 135-182.25
Osłabienia bohaterów:
- Hecarim
– Obrażenia Q 60-228 >>> 60-208 - Karthus
– Obrażenia Q 45-125 >>> 45-115 - Urgot
– Przelicznik W on hit 75% >>> 50% - Lillia
– Czas odnowienia R 130-90 s >>> 150-110 s - Renekton
– Dodatkowe zdrowie R 250-750 >>> 250-550 - Gnar
– Bazowa prędkość ataku 0.625 >>> 0.593
Wzmocnienia bohaterów:
- Akali
– Zdrowie 575 >>> 500
– Zdrowie co poziom 95 >>> 105
– Assassin's Mark (P):
usunięto przywracanie energii
– Five Point Strike (Q):
koszt energii 120-100 >>> 130-70
Usunięto: Dodatkowe obrażenia na poziomie 9
– Twilight Shroud (W)
Nowość: Zwiększa maksymalną energię o 80
– Shuriken Flip (E)
Całkowite obrażenia 100-380 (+70% AP) (+100% AP) >>> 100-450 (+85% AD) (+120% AP)
50% >>> 30% obrażeń zadawanych jest przez pierwsze uderzenie
50% >>> 70% obrażeń zadawanych jest przez drugie uderzenie
– Perfect Execution (R)
Typ obrażeń R1 – fizyczne >>> magiczne
Obrażenia R1 – 125/225/325 (+50% bonusowego AD) >>> 80/220/360 (+50% bonusowego AD) (+30% AP) - Xin Zhao
– szczegóły - Leblanc
– koszt many 60-120 >>> 60-100 - Sylas
– Attack speed z pasywy 80% >>> 125%
– czas odnowienia W 13-7 >>> 13-6 - Pyke
– czas odnowienia E 15 >>> 15/14/13/12/11 - Volibear Jungle
– Leczenie W z oznaczonych potworów 50%>>>100%
– Maksymalne obrażenia E 150-750 >>> 750