Na liście zmian planowanych na patch 11.5 pojawiły się dwie nowe postacie. Samira i Qiyana zostały dorzucone do sekcji wzmocnień, które pojawią się w przyszłym tygodniu.
Wczoraj pisaliśmy o wstępnym zarysie zmian planowanych na patch 11.5, zaś dziś Mark Yetter udostępnił szczegółową listę modyfikacji. Przede wszystkim w sekcji buffów pojawiły się dwa dodatkowe czempiony – Samira oraz Qiyana. Tą pierwszą w poprzedniej aktualizacji solidnie znerfiono. Społeczność graczy od razu słusznie zauważyła, że wycelowane w nią nerfy są zdecydowanie zbyt mocne, lecz Riot potrzebował kolejnych dwóch tygodni aby przyznać im rację.
Pełna lista zmian wygląda następująco:
Osłabienia czempionów:
- Serpahine:
– nutki sojuszników z umiejętności pasywnej zadają 100 >>> 25% obrażeń
– usunięto decay po pierwszej nutce
– obrażenia nutek 4-16 (zwiększane co poziom) >>> 4/8/14/24 (na poziomach 1/6/11/16)
– czas odnowienia R zwiększono 160-120 >>> 180-200 - Udyr
– zdrowie co poziom 99 >>> 91
– obrażenia aury Phoenixa 50-275 >>> 40-240 - Rammus
– zdrowie co poziom 95 >>> 80 - Shaco Support
– obrażenia W obszarowe 15-35 >>> 10-30
– obrażenia W w pojedynczy cel 35-95 >>> 25-85
– W zadaje dodatkowe obrażenia potworom w lesie - Rell
– podstawowy pancerz 35 >>> 32
– czas odnowienia W 11 >>> 13 - Azir
– ataki podstawowe żołnierzy 60-160 >>> 50-150 - Senna (interakcje z Guinsoo)
– postać nie dostaje już ponad 100% szansy na uderzenie krytyczne
– szanse krytyczne powyżej 100% zmieniają się w kradzież życia
– przelicznik obrażeń Guinsoo zatrzymuje się na 100% - Gragas
– koszty many Q 60-80 >>> 80
Wzmocnienia czempionów:
- Pyke
– magazyn „szarego” zdrowia 25-50% otrzymanych obrażeń >>> 10% (+25% Lethality) powiększone do 35% (+50% Lethality) gdy obok postaci jest przynajmniej dwóch wrogów - Karma
– czas odnowienia Q 9-7 >>> 8-6 - Trundle
– Czas odnowienia Q 4 >>> 3.5 - Master Yi
– obrażenia każdego uderzenia na E 18-50 >>> 20-60 - Sejuani
– obrażenia drugiego uderzenia W 5.25 >>> 6% max HP - Jax
– AD co poziom 3.38 >>> 4.25 - Kog'Maw
– Obrażenia magiczne W 3-6 >>> 3-7% max HP - Qyiana
– obrażenia W 8-40 >>> 8-64
– prędkość poruszania się W 5-10 >>> 5-13%
– obrażenia R 100-240 >>> 100-300 - Samira
– AD co poziom 2.3 >>> 3
– obrażenia Q – 80-110% >>> 80-120% całkowitego AD
Zmiany czempionów:
- Twitch
– przelicznik AP umiejętności pasywnej 3 >>> 2.5%
– R AD 25-55 >>> 30-60
– czas trwania R 5 >>> 6s
Wzmocnienia przedmiotów:
- Black Cleaver
– usunięto pasywkę Butcher (przebicie pancerza)
– Koszt 3300 >>> 3100
– NOWOŚĆ: zadawanie obrażeń przeciwnikom gwarantuje 5 jednostek prędkości poruszania się na każdy stack - Maw of Malmortius
– koszt: 3100 >>> 2800 - Serpent's Fang
– Shield Reaver: zadawanie obrażeń zmniejsza wartość przyszłej tarczy o 50/25% na 3 sekundy
Zmiany przedimotów:
- Stridebreaker
– zasięg skoku 200 >>> 300 jednostek
– wartość spowolnienia 60 >>> 40%
– obrażenia 100 >>> 75% całkowite AD - Muramana
– Shock – ataki i umiejętności zadają obrażenia o wartości 2.5% maksymalnej many >>> ataki zadają 1.5% maksymalnej many, a umiejętności zadają (3.5% melee / 2.7% ranged) maksymalnej many +6% całkowitego AD
Patch 11.5 planowany jest na 3 marca 2021.