Na liście zmian planowanych na patch 11.5 pojawiły się dwie nowe postacie. Samira i Qiyana zostały dorzucone do sekcji wzmocnień, które pojawią się w przyszłym tygodniu.

Wczoraj pisaliśmy o wstępnym zarysie zmian planowanych na patch 11.5, zaś dziś Mark Yetter udostępnił szczegółową listę modyfikacji. Przede wszystkim w sekcji buffów pojawiły się dwa dodatkowe czempiony – Samira oraz Qiyana. Tą pierwszą w poprzedniej aktualizacji solidnie znerfiono. Społeczność graczy od razu słusznie zauważyła, że wycelowane w nią nerfy są zdecydowanie zbyt mocne, lecz Riot potrzebował kolejnych dwóch tygodni aby przyznać im rację.

Pełna lista zmian wygląda następująco:

Osłabienia czempionów:

  • Serpahine:
    – nutki sojuszników z umiejętności pasywnej zadają 100 >>> 25% obrażeń
    – usunięto decay po pierwszej nutce
    – obrażenia nutek 4-16 (zwiększane co poziom) >>> 4/8/14/24 (na poziomach 1/6/11/16)
    – czas odnowienia R zwiększono 160-120 >>> 180-200
  • Udyr
    – zdrowie co poziom 99 >>> 91
    – obrażenia aury Phoenixa 50-275 >>> 40-240
  • Rammus
    – zdrowie co poziom 95 >>> 80
  • Shaco Support
    – obrażenia W obszarowe 15-35 >>> 10-30
    – obrażenia W w pojedynczy cel 35-95 >>> 25-85
    – W zadaje dodatkowe obrażenia potworom w lesie
  • Rell
    – podstawowy pancerz 35 >>> 32
    – czas odnowienia W 11 >>> 13
  • Azir
    – ataki podstawowe żołnierzy 60-160 >>> 50-150
  • Senna (interakcje z Guinsoo)
    – postać nie dostaje już ponad 100% szansy na uderzenie krytyczne
    – szanse krytyczne powyżej 100% zmieniają się w kradzież życia
    – przelicznik obrażeń Guinsoo zatrzymuje się na 100%
  • Gragas
    – koszty many Q 60-80 >>> 80

Wzmocnienia czempionów:

  • Pyke
    – magazyn „szarego” zdrowia 25-50% otrzymanych obrażeń >>> 10% (+25% Lethality) powiększone do 35% (+50% Lethality) gdy obok postaci jest przynajmniej dwóch wrogów
  • Karma
    – czas odnowienia Q 9-7 >>> 8-6
  • Trundle
    – Czas odnowienia Q 4 >>> 3.5
  • Master Yi
    – obrażenia każdego uderzenia na E 18-50 >>> 20-60
  • Sejuani
    – obrażenia drugiego uderzenia W 5.25 >>> 6% max HP
  • Jax
    – AD co poziom 3.38 >>> 4.25
  • Kog'Maw
    – Obrażenia magiczne W 3-6 >>> 3-7% max HP
  • Qyiana
    – obrażenia W 8-40 >>> 8-64
    – prędkość poruszania się W 5-10 >>> 5-13%
    – obrażenia R 100-240 >>> 100-300
  • Samira
    – AD co poziom 2.3 >>> 3
    – obrażenia Q – 80-110% >>> 80-120% całkowitego AD

Zmiany czempionów:

  • Twitch
    – przelicznik AP umiejętności pasywnej 3 >>> 2.5%
    – R AD 25-55 >>> 30-60
    – czas trwania R 5 >>> 6s

Wzmocnienia przedmiotów:

  • Black Cleaver
    – usunięto pasywkę Butcher (przebicie pancerza)
    – Koszt 3300 >>> 3100
    – NOWOŚĆ: zadawanie obrażeń przeciwnikom gwarantuje 5 jednostek prędkości poruszania się na każdy stack
  • Maw of Malmortius
    – koszt: 3100 >>> 2800
  • Serpent's Fang
    – Shield Reaver: zadawanie obrażeń zmniejsza wartość przyszłej tarczy o 50/25% na 3 sekundy

Zmiany przedimotów:

  • Stridebreaker
    – zasięg skoku 200 >>> 300 jednostek
    – wartość spowolnienia 60 >>> 40%
    – obrażenia 100 >>> 75% całkowite AD
  • Muramana
    – Shock – ataki i umiejętności zadają obrażenia o wartości 2.5% maksymalnej many >>> ataki zadają 1.5% maksymalnej many, a umiejętności zadają (3.5% melee / 2.7% ranged) maksymalnej many +6% całkowitego AD

Patch 11.5 planowany jest na 3 marca 2021.