Dzisiejsza niewielka aktualizacja zmienia niedawną nowość dotyczącą przerw w meczu rankingowym oraz rekompensaty za wyrzuconego gracza.
Równo tydzień temu Valve w ramach nowej aktualizacji wprowadziło rekompensatę za utratę jednego z sojuszników, który opuścił serwer w wyniku problemów technicznych. Jeśli dana osoba nie wróci do rozgrywki, to poszkodowana drużyna otrzymuje większe przychody. Valve jednak niechlujnie podeszło do sprawy, wszak zapomniało o dodaniu bonusu również po wygranej rundzie. Dzisiejsza łatka to zmienia.
Oprócz tego, we wspomnianym wyżej updacie, zmieniono system przerw. Gdy gracza wyrzuci z serwera, drużyna otrzymuje automatyczną pauzę. Teraz wprowadzono kolejną zmianę w aspekcie przerw:
- Bonus za wyrzuconego gracza jest przyznawany niezależnie od wygranej czy przegranej rundy.
- W meczu Broken Fang Premier drużynie przysługują dwie minutowe przerwy, a nie cztery trzydziestosekundowe pauzy.