Ulokowana w Niemczech drużyna G2 Esports nawiązała współpracę z siecią pizzerii Domino's. Celem działań jest popularyzowanie marki w świecie sportów elektronicznych, a także stworzenie aktywności dla sympatyków esportu.

W trakcie zeszłorocznych mistrzostw świata w League of Legends drużyna G2 Esports nawiązała krótką współpracę z siecią pizzerii Domino's. Podmioty wspólnymi siłami urozmaiciły sympatykom sportów elektronicznych czas spędzony na śledzeniu najważniejszych rozgrywek LoL-a w roku. Sukces akcji zachęcił firmy do połączenia sił także i w tym roku.

Choć obecnie esport przeniósł się jeszcze bardziej do sieci, przedsiębiorstwa znalazły sposób na rozwiązanie wspomnianego problemu. Organizacja reprezentowana przez Marcina „Jankosa” Jankowskiego zapowiada dużą liczbę wydarzeń online. Każde z nich będzie miało na celu urozmaicić, a także umilić kibicowanie „Samurajom”. Już teraz zamieszkujący w Niemczech fani G2 Esports mogą skorzystać ze specjalnie przygotowanej zniżki.

Jak przyznaje Mathhias Maier, Head of Marketing w Domino's Germany, nawiązana współpraca umożliwia im dotarcie do szerokiej rzeszy fanów wirtualnej rozgrywki. Stwierdza także, że ciężko o lepsze połączenie niż pizza i esport. Zdecydowanie ciężko się nie zgodzić.

Z okazji nawiązania współpracy, fani G2 Esports z Niemiec mogli liczyć na specjalną promocję – od każdego zamówienia w czasie jej trwania odejmowano 15% ceny.