Choć w dalszym ciągu czekamy na oficjalną prezentację umiejętności nowej czempionki, to już teraz dzięki pojawieniu się jej plików możemy się im przyjrzeć.

Najnowsza aktualizacja serwera testowego przynosi ze sobą sporo zawartości. Riot Games mając świadomość upływu czasu i dumnych planów, jakie ogłosiło na początku roku, przyśpiesza wydawanie coraz to nowych rzeczy. Tym razem oprócz nowych skórek dla Leblanc, Kayle, Pyke'a, Viktora, Zeda i Yasuo oraz innych kosmetycznych przedmiotów, czekają nas zmiany w balansie oraz nowy set Teamfight Tactics. W samej grze nie pojawi się jeszcze Samira, ale znalazła się ona w plikach gry. Dzięki temu wiemy już, jak najprawdopodobniej będzie wyglądać, a także poznaliśmy jej statystki oraz umiejętności:

Statystyki:

  • Podstawowa odporność na magię: 30
  • Odporność na magię na poziom: 0.5
  • Podstawowe obrażenia od ataku: 59
  • Obrażenia od ataku na poziom: 2.3
  • Podstawowy pancerz: 28
  • Pancerz na poziom: 3
  • Zdrowie na poziom: 88
  • Podstawowe zdrowie: 600
  • Regeneracja zdrowia na poziom: 0.11
  • Szybkość ataku na poziom: 3.3
  • Prędkość ruchu: 335
  • Zasięg ataku: 500
  • Mana na poziom: 38

Umiejętności:

 Umiejętność Pasywna – Daredevil Impulse: Samira buduje swoją kombinację poprzez atakowanie lub używanie umiejętności innej niż poprzednio. Każdy zwiększa jej styl od oceny E do S ( łącznie 6). Samira otrzymuje X% szybkości ruchu za każdą ocenę. Ataki wręcz Samiry zadają dodatkowe X obrażeń magicznych, bazujące na maksymalnym zdrowiu celu. Ataki przeciwko wrogom, którzy są unieruchomieni podrzucają ofiarę na 0.5 sekundy a sama Samira może do nich skoczyć nawet jeżeli są delikatnie ponad zasięg jej ataku.

 Flair (Q): Samira strzela zadając X obrażeń fizycznych pierwszemu trafionemu celowi. Jeżeli umiejętność jest używana w zasięgu ataku wręcz, Samira zamiast tego uderzy swoim mieczem, zadając X obrażeń fizycznych. Każde trafienie może trafić krytycznie z 25% bonusowych obrażeń. Jeżeli Flair zostanie użyte podczas trwania E, Samira zaatakuje wszystkich wrogów na swojej drodze.

 Blade Whirl (W): Samira uderza wszystko wokół przez sekundę, zadając dwukrotnie obrażenia wrogom za X obrażeń fizycznych i niszczy wszystkie wrogie pociski w tym obszarze.

 Wild Rush (E): Samira skacze przez wrogów lub sojuszników, uderzając przeciwników, przez których przeszła i zyskując prędkość ataku. Zabicie wrogiego bohatera zeruje czas odnowienia umiejętności.
 Inferno Trigger (R):
Samira może użyć swojej superumiejętności tylko jeżeli jej obecna ocena za styl to S. Samira wypuszcza potok strzał ze swojej broni, strzelając do wszystkich otaczających ją wrogów 10 razy w ciągu dwóch sekund. Każdy strzał zadaje X obrażeń fizycznych i zwiększa kradzież życia. Każdy strzał może uderzyć krytycznie.

Jako że podane umiejętności nie są jeszcze oficjalne, to mogą ulec one zmianie. Na ich oficjalne potwierdzenie pozostanie nam czekać aż do prezentacji bohatera.