Valve nie byłoby sobą, gdyby we wprowadzanych aktualizacjach wszystko porządnie działało. Boosting Player Contrast umożliwia widzenie przez niektóre ściany.
Ostatnia duża aktualizacja do Counter-Strike'a wprowadziła zmianę, która w teorii powinna znacząco usprawnić rozgrywkę. Mowa tutaj o dynamicznym zwiększaniu kontrastu modeli graczy w taki sposób aby zmaksymalizować widoczność wszystkich graczy. W zamyśle i teorii jest to wymarzony update, szczególnie po tym jak Valve wprowadziło skórki do agentów. Niektóre z nich zlewają się z otoczeniem więc Boosting Player Contrast miał naprawić ten problem.
Jednak jak to z firmą Gabe'a Newella bywa, gdy naprawiają jedną usterkę, często sami tworzą nową. Mimo że dysponują możliwością testowania swoich nowości w trybie beta gry, często tak duże aktualizacje jak ta ze wczoraj trafiają prosto na serwery. Poniższy gif udowadnia, że jest to błędne postępowanie.
The all new CS:GO. With more visibility. Even through walls. from r/GlobalOffensive
Nowa opcja pozwala graczom widzieć przez niektóre ściany oraz obiekty, jak silos. Wprawdzie zdarza się bardzo rzadko i nie widzimy całej sylwetki gracza, lecz tylko podświetlenie naokoło niego. Jednak to wystarczy żeby mieć przewagę nad przeciwnikiem, lub ją stracić, jeśli sami się chowamy. Z pewnością Valve szybko rozwiąże ten problem, ale powinniście mieć się na baczności.