Twórca mapy de_Cache poinformował, że wciąż próbuje usprawnić swój projekt. FMPONE ujawnił ostatnie zmiany tej lokacji.
Premiera nowego Cache'a odbiła się w społeczności Counter-Strike'a dość głośnym echem. Huczna premiera podczas ESL One New York oraz pierwszy oficjalny mecz profesjonalistów w ramach showmatchu okazały się hitem. Jednak gdy społeczność otrzymała możliwość gry na odświeżonej mapie, zaczęły się sypać słowa krytyki. Głos ogółu był bardzo jasny – nowy Cache jest zbyt „zielony” i „cukierkowy”, a wydajność gry na tej lokacji woła o pomstę do nieba. Czarę goryczy przelała premiera skinów do postaci, wszak niektórzy z nich posiadają mundury wtapiające się w tło niektórych miejscówek.
Dlatego też próżno było czekać na wejście Cache'a z powrotem do puli map turniejowych. Problemy zauważane były również przez profesjonalnych zawodników, przez co FMPONE musiał wprowadzić wiele poprawek. Ostatnie z nich są odpowiedzią na wcześniej wspomniane problemy, które wciąż są były najczęściej wymieniane przez społeczność: mapa jest mniej zielona, a średnia ilość FPS-ów została poprawiona.
Każdy z Was może sprawdzić zaktualizowaną wersję Cache'a na własną rękę pod tym adresem. Nie wiadomo kiedy Valve zdecyduje się zaimplementować zmiany na oficjalne serwery.
New Cache Update:
-Less GREEEEEEN.
-A bit more FPS.https://t.co/v5f4Z8Wzlj pic.twitter.com/Eiv1sFd9xs— FMPONE (@FMPONE) February 18, 2020