Polska organizacja, która pare miesięcy temu połączyła się z firmą x-kom wypuściła na rynek nową serie koszulek, w których jak sama nazwa sugeruje mają posłużyć do codziennego użytku.

Na początku marca tego roku, x-kom AGO rozpoczęło współpracę z międzynarodową marką odzieży sportowej – PUMA. Wtedy to zawodnicy utożsamiający się z charakterystycznym jastrzębiem, założyli nowe stroje, w skład których wchodziły koszulki meczowe, bluzy, spodnie dresowe długie i krótkie oraz buty. Teraz włodarze polskiej organizacji idą o krok dalej i prezentują pierwszą w swojej historii kolekcję ubrań – Lifestyle 2019, w skład której wejdą cztery modele koszulek casualowych. Na koszulkach jak możemy znaleźć hasła i slogany, które utożsamiają nas z „Jastrzębiami”, dzięki czemu kibice mogą czuć się przynależni drużynie AGO. 

„Chcemy, by młodzież zainteresowana esportem identyfikowała się z naszą filozofią, w skład której wchodzi pracowitość, waleczność, dyscyplina, etyka, rywalizacja, dalekowzroczność, ciągły rozwój osobisty i drużynowy. Te koszulki pozwolą im jeszcze bardziej zbliżyć się do nas.” – Jakub Szumielewicz, prezes x-kom AGO.

Promocji koszulek towarzyszy sesja zdjęciowa przedstawiająca dyrektora sportowego Sebastiana Krzepotę, dwóch zawodników dywizji Counter-Strike: Global Offensive w postaci Damiana „Furlana” Kisłowskiego, Dominika „GruBego” Świderskiego oraz gracza Fortnite Jarosława „JarkoSa” Kalety, który niedawno uczestniczył na mistrzostwach świata w Nowym Jorku. Oprócz zdjęć organizacja wypuściła do sieci spot, który przedstawia backstage sesji zdjęciowej.

Koszulki x-kom AGO można kupić w cenie 99 złotych w sklepach x-kom, a na stronie internetowej „Jastrzębi”. W przyszłości organizacja planuje dalszy rozwój produktów w różnych kategoriach i okresach.