Solidna porcja nowości i rewolucja w wyglądzie UI to długo wyczekiwane zmiany.
Twórcy prowadzili dyskusje na temat tego, jak sprawić, by mapa Vikendi stała się bardziej ciekawa dla graczy od czasu, gdy w styczniu wprowadzili pierwsze zmiany dotyczące wyważenia przedmiotów na Vikendi. Po kilku testach wewnętrznych i sprawdzeniu opinii graczy, wprowadzono drugą regulację wyważenia na Vikendi.
Zmiany niebieskiej strefy: Aby polepszyć wrażenia związane z rozgrywką na Vikendi, początkowa bezpieczna strefa została umieszczona w bardziej zróżnicowanych miejscach, a czas oczekiwania między fazami niebieskiej strefy uległ skróceniu. Położenie początkowej bezpiecznej strefy w pierwszej fazie jest teraz bardziej zróżnicowane. Nieco skrócono czas oczekiwania niebieskich stref we wczesnej i późnej fazie. W związku z tym, łączny czas trwania meczu uległ skróceniu o 1 minutę i 30 sekund.
Dostosowanie pojawiania się pojazdów: Dostosowano pojawianie się pojazdów do nowych ustawień niebieskiej strefy: Pojawia się więcej pojazdów czterokołowych w porównaniu z motocyklami i skuterami śnieżnymi.
Dostosowanie pojawiania się przedmiotów: Poprawiono tempo pojawiania się broni, aby zwiększyć częstotliwość walki na średni i daleki zasięg. Wprowadzono również zmiany w dostępnych dodatkach i broniach, aby zaoferować graczom więcej opcji:
- AR (karabinów szturmowych) będzie więcej o 35%.
- DMR (karabinów wyborowych) będzie więcej o 98%.
- SR (karabinów snajperskich) będzie więcej o 588%.
- SMG (pistoletów maszynowych), strzelb, pistoletów i kusz będzie nieco mniej.
- Dodatków będzie nieco więcej.
- Silnie powiększających lunet będzie nieco więcej.
Zmiany wyważenia tajemnej jaskini: Ponieważ tajemna jaskinia nie jest już tajemnicą, dostosowano jej łup do innych obszarów na Vikendi. W jaskini nie będą się już pojawiać zrzuty. Dobrej jakości sprzęt spoza skrzyń nadal będzie się pojawiać w tym miejscu. Zwiększono różnorodność przedmiotów pojawiających się w jaskini.
Zmiany puli przedmiotów: Teraz na Vikendi pojawiają się MK47 Mutant, chwyt antypoślizgowy, podkładka pod kciuk i celownik laserowy. Z mapy znikną Win94 i R45.
Wprowadzono daleko idące zmiany interfejsu gry, o których przeczytacie poniżej.
Znacznik taktyczny na mapie: Dodano nowy znacznik taktyczny do użycia na mapie w 6 różnych sytuacjach (atak, niebezpieczeństwo, obrona, łup, przegrupowanie, pojazd). Każdy z graczy może mieć na mapie w danej chwili jeden znacznik. Znacznik taktyczny będzie wyświetlany na mapie świata, minimapie i kompasie tak samo, jak dotychczasowe znaczniki.
Ulepszenie celownika broni miotanej: Dodano nowy celownik przy używaniu broni miotanej, ułatwiający odróżnienie pozycji do rzutu spod ramienia i znad ramienia.
Ulepszenia minimapy: Na krawędzi minimapy będą teraz wyświetlane ikony i statusy członków drużyny znajdujących się poza obszarem minimapy. Ułatwi to ustalenie ich pozycji i stanu.
Ulepszenie interfejsu skoku ze spadochronem: Jest on teraz lepiej widoczny i składa się ze wskaźnika obecnej prędkości i bardziej szczegółowego wskaźnika wysokości. Dodano ikonę wskazującą swobodne spadanie członków drużyny z samolotu. Ikony statusu członków drużyny w fazie skoku ze spadochronem, które były wcześniej wyświetlane na mapie, są teraz widoczne w lewym dolnym rogu ekranu z innymi elementami interfejsu dotyczącymi członków drużyny.
Ulepszenie interfejsu pistoletu sygnałowego: Zmieniono celownik pistoletu sygnałowego. Teraz jest to okrąg, kiedy celuje się we właściwym miejscu do wezwania zrzutu lub opancerzonego UAZ-a. Błyskające zielone światło nie jest już widoczne, odkąd zrzut opuszcza samolot. Wcześniej świeciło się jeszcze przez 30 sekund po wylądowaniu zrzutu.
Skupiliśmy się na najważniejszych zmianach jakie wprowadza aktualizacja, jeśli jesteście ciekawi wszystkich nowości, to znajdziecie je tutaj.