Wiodąca marka urządzeń gospodarstwa domowego w Europie, Beko, została sponsorem League of Legends European Championship. Dzięki niedawno nawiązanej współpracy firma chce zwrócić uwagę na swoją inicjatywę „Jedz jak Mistrz”.

Coraz więcej firm pozornie niezwiązanych z komputerową rozrywką decyduje się na inwestycje w rynek esportowy. W dniach 13 i 14 kwietnia, podczas rozgrywanych w Rotterdamie finałów wiosennego splitu,  w gronie sponsorów League of Legends European Championship debiutowała firma Beko, będąca liderem na rynku urządzeń gospodarstwa domowego w Europie.

Firma dzięki nowopowstałej współpracy chce zwrócić uwagę na swoją inicjatywę „Jedz jak Mistrz” (Eat Like a Pro), łącząc tym samym szeroką publiczność esportu ze społeczną odpowiedzialnością. Kampania ma na celu promować zdrowe nawyki żywieniowe pośród profesjonalnych graczy, a także ich fanów.

Jak przyznaje Alban Dechelotte, szef działu sponsoringu i rozwoju biznesu w europejskim oddziale Riot Games, producent popularnego tytułu ma zamiar z nowym sponsorem pracować nad wyjątkowymi komunikatami i aktywnościami. Ich celem jest zachęcenie do zdrowszego odżywiania. Na etapie produkcji znajdują się także zabawne niespodzianki z profesjonalnymi graczami League of Legends.